Zeg....wannneer kwam je etenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gedrag compenseert je uiterlijk hoor. Op basis daarvan ben je niet ouder dan 23 in mijn beleving...
Je bent zo jong als je je voeltquote:Op woensdag 21 november 2007 12:09 schreef Sugar het volgende:
Ja, sorry. Ik denk dat ik mezelf gewoon te jong wil zien.![]()
Ik ben op dieet, dus geen brownies met cyankali voor mij...quote:Op woensdag 21 november 2007 12:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg....wannneer kwam je eten
* PdeHoog checkt de voorraad cyankali even
cyankali kan ook prima in droog broodquote:Op woensdag 21 november 2007 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben op dieet, dus geen brownies met cyankali voor mij...![]()
Ik ben blij dat je meedenkt, maar in dit specifieke geval had het echt niet gehoeven van mij...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
cyankali kan ook prima in droog brood
Damn, dat laat wel zien dat ik ze heel lang niet gezien heb!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Heb in het weekend bailey op de plaat gezet, helaas is raki nog ff te speels. Ik wil toch even mijn 7 kilo trots laten zien![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kon er zelf ook best wel om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Damn, dat laat wel zien dat ik ze heel lang niet gezien heb!
7 kilo?? teringquote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Heb in het weekend bailey op de plaat gezet, helaas is raki nog ff te speels. Ik wil toch even mijn 7 kilo trots laten zien![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha...mja, was interessante constatering. weegschaal woog niet Bailey alleen. Dus op advies van ons FreuD manneke mezelf met de kart erop gezet. Was dat ff schrikkenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef prupke het volgende:
[..]
7 kilo?? tering
daar passen ons nol , sukke en fokke in![]()
* prupke daarom geen weegschaal in huis heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha...mja, was interessante constatering. weegschaal woog niet Bailey alleen. Dus op advies van ons FreuD manneke mezelf met de kart erop gezet. Was dat ff schrikken![]()
Nog 2 erbij ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel! en ik heb er twee! hoe mooi kan het leven zijn![]()
Daar kwam ik dinsdag ook achter jaquote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef freud het volgende:
Mogge. Maar 3 uur slapen is net ff tikkie te weinig
.
7 KILO!?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ziet er echt groot en gevaarlijk uit met die mega poten, maar het is zoooooooooooooo'n knuffelbeer en watje hequote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
Noorse boskatten groeien de eerste vier jaar van hun leven en ze zijn pas negen maandenik gok dat er bij Bailey nog zo'n 3 a 4 kilo bij komt
![]()
Flink beestje wordt hetquote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
Noorse boskatten groeien de eerste vier jaar van hun leven en ze zijn pas negen maandenik gok dat er bij Bailey nog zo'n 3 a 4 kilo bij komt
![]()
Mijn grootste weegt 5 kilo, ik ben echt benieuwd naar die Beer als ie is uitgegroeidquote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
![]()
Woeiquote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vandaag de mijlpaal van 10.000 fobo-posts gehaald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |