Damn, dat laat wel zien dat ik ze heel lang niet gezien heb!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Heb in het weekend bailey op de plaat gezet, helaas is raki nog ff te speels. Ik wil toch even mijn 7 kilo trots laten zien![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kon er zelf ook best wel om lachen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Damn, dat laat wel zien dat ik ze heel lang niet gezien heb!
7 kilo?? teringquote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Heb in het weekend bailey op de plaat gezet, helaas is raki nog ff te speels. Ik wil toch even mijn 7 kilo trots laten zien![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha...mja, was interessante constatering. weegschaal woog niet Bailey alleen. Dus op advies van ons FreuD manneke mezelf met de kart erop gezet. Was dat ff schrikkenquote:Op woensdag 21 november 2007 22:14 schreef prupke het volgende:
[..]
7 kilo?? tering
daar passen ons nol , sukke en fokke in![]()
* prupke daarom geen weegschaal in huis heeftquote:Op woensdag 21 november 2007 22:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Hahaha...mja, was interessante constatering. weegschaal woog niet Bailey alleen. Dus op advies van ons FreuD manneke mezelf met de kart erop gezet. Was dat ff schrikken![]()
Nog 2 erbij ?quote:Op donderdag 22 november 2007 00:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Dankjewel! en ik heb er twee! hoe mooi kan het leven zijn![]()
Daar kwam ik dinsdag ook achter jaquote:Op donderdag 22 november 2007 07:57 schreef freud het volgende:
Mogge. Maar 3 uur slapen is net ff tikkie te weinig
.
7 KILO!?quote:Op woensdag 21 november 2007 20:33 schreef An24 het volgende:
![]()
Das nu een BEER!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij ziet er echt groot en gevaarlijk uit met die mega poten, maar het is zoooooooooooooo'n knuffelbeer en watje hequote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
Noorse boskatten groeien de eerste vier jaar van hun leven en ze zijn pas negen maandenik gok dat er bij Bailey nog zo'n 3 a 4 kilo bij komt
![]()
Flink beestje wordt hetquote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
Noorse boskatten groeien de eerste vier jaar van hun leven en ze zijn pas negen maandenik gok dat er bij Bailey nog zo'n 3 a 4 kilo bij komt
![]()
Mijn grootste weegt 5 kilo, ik ben echt benieuwd naar die Beer als ie is uitgegroeidquote:Op donderdag 22 november 2007 09:58 schreef An24 het volgende:
Thanks allen!![]()
![]()
Woeiquote:Op donderdag 22 november 2007 14:10 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vandaag de mijlpaal van 10.000 fobo-posts gehaald![]()
Dan kan je nog makkelijk 5 uur slapenquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:23 schreef Xilantof het volgende:
argh.... laaaat!
en vandaag gaat om 05.30 de wekker!
tis vroeg en je moet vroeg op . dus je moet gaan slapen ....quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:23 schreef Xilantof het volgende:
argh.... laaaat!
en vandaag gaat om 05.30 de wekker!
Niet bij ons hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:27 schreef prupke het volgende:
@ marc : werken is gezond voor de mensch
Doosje van je publicatie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:28 schreef Xilantof het volgende:
Jaja! Maar ga beetje stuiterend rond doordat ik een doosje van mijn publicatie heb ontvangen
Echt zo tof om je foto's zo terug te zien
tssskkk ...quote:
T is iig originelerquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:31 schreef prupke het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan een publicatie van je doos ...
Ga nooit werken waar ik nu zit, dan leer je dat zo afquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:32 schreef prupke het volgende:
[..]
tssskkk ...
ik ben work a holic dus voor mij gaat die vlieger wel op
zitten op mijn werk doe ik niet vaak, vandaag wel onder het genot van mijn lunch ...ff een portugese tekst getypt via word ...heb wel moeten vragen wat ik godensnaam getypt heb, maar okquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga nooit werken waar ik nu zit, dan leer je dat zo af
Waarom heb je het dan getypt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
zitten op mijn werk doe ik niet vaak, vandaag wel onder het genot van mijn lunch ...ff een portugese tekst getypt via word ...heb wel moeten vragen wat ik godensnaam getypt heb, maar ok
en de rest ben ik vrij actief geweest
omdat het een uitdaging was voor me om allerlei tekentjes te typen ( ik ler daar van ) of ik kon het gaan kopieeren bij een andere winkel ..'quote:
Het is gelukt dus ook nogquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:40 schreef prupke het volgende:
[..]
omdat het een uitdaging was voor me om allerlei tekentjes te typen ( ik ler daar van ) of ik kon het gaan kopieeren bij een andere winkel ..'
dan word ik er liever wijzer van ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |