quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Die bij Verdun?
Ik ga ervan uit dat niemand cheat, normaal doe ik het ook met tinypicquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
check trouwens, rechter muisknop --> eigenschappen van je plaatje eens
klopt, maar wanneer het er niet bijstaat is de kans kleinerquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat niemand cheat, normaal doe ik het ook met tinypic![]()
Welk spel gaan we spelen?quote:Het spel wordt gespeeld met twee spellen kaarten inclusief jokers (2 keer 52 kaarten en 2 keer 2 jokers, dus 108 kaarten). Bij een spel met 2 personen worden 15 kaarten gedeeld; bij een spel met 3 personen worden 13 kaarten per persoon gedeeld en bij 4 deelnemers 11 kaarten per persoon. De rest van de kaarten wordt op een gesloten stapel op de tafel gelegd. De bovenste wordt open neergelegd en vormt de stock. Het is ook mogelijk om met 6 spelers te spelen in teams, dan moet gebruik gemaakt worden van 3 spellen kaarten en speel je volgens de regels die je ook met 4 personen speelt.
Dat ken ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:13 schreef BenjaminFranklin het volgende:
duizenden?
Game on...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
canasta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |