Zakdoekje leggen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
stoelendans ik ok maar ik heb nogal dure stoelen hier
(what was I thinking...)
Het moet een feestje worden om nooit te vergeten.. dus..al kom je die bende na 100 jaar nog tegen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Neem geen confetti maar serpentines.
confetti vind je jaren later nog terug.
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blocktquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Fokforum_dark, de enige zonder 50 banners en andere advertenties.
Jij wil gewoon geen tegenspraak.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Paarden zijn leuk.
En mannen maar matig leuk.
Lees is terugquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm...hoe ver ben je met je visitekaartjes.......en heb je er ook al visite bij......![]()
Heeft nooit gemogen, en ik heb die banners nooit gemogen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blockt [afbeelding]
Maar dat mocht geloof ik niet meer hè?! [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb 'um tegenwoordig op Dark staan, maar daar kun je de 'nieuwe topics' weer niet in vinden..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blockt
Maar dat mocht geloof ik niet meer hè?!![]()
![]()
Dat jij daar nou op zoektquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Ook op Dagboek/Geheim/gesprekgeschiedenis/wachtwoorden/ect.
Helemaal onderaan onder de paginanummering.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 'um tegenwoordig op Dark staan, maar daar kun je de 'nieuwe topics' weer niet in vinden..
Ik heb terug gelezen, las dat je bekeurd was vanwege parkeren buiten je vak, je teveel gedronken had en het af wilde kopen door die agent te pijpen.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees is terug![]()
Zaterdag komt me pre-verjaardagsvisite![]()
Ik niet, maar een hoop andere FOK!kers wel, gezien de topicreeks daarover.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat jij daar nou op zoekt [afbeelding]
Ik heb de googlebanners uiteraard niet voor FOK! geblocktquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft nooit gemogen, en ik heb die banners nooit gemogen.
Dat is vast geen toeval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |