Lees is terugquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ehm...hoe ver ben je met je visitekaartjes.......en heb je er ook al visite bij......![]()
Heeft nooit gemogen, en ik heb die banners nooit gemogen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blockt [afbeelding]
Maar dat mocht geloof ik niet meer hè?! [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb 'um tegenwoordig op Dark staan, maar daar kun je de 'nieuwe topics' weer niet in vinden..quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blockt
Maar dat mocht geloof ik niet meer hè?!![]()
![]()
Dat jij daar nou op zoektquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Ook op Dagboek/Geheim/gesprekgeschiedenis/wachtwoorden/ect.
Helemaal onderaan onder de paginanummering.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 'um tegenwoordig op Dark staan, maar daar kun je de 'nieuwe topics' weer niet in vinden..
Ik heb terug gelezen, las dat je bekeurd was vanwege parkeren buiten je vak, je teveel gedronken had en het af wilde kopen door die agent te pijpen.......quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lees is terug![]()
Zaterdag komt me pre-verjaardagsvisite![]()
Ik niet, maar een hoop andere FOK!kers wel, gezien de topicreeks daarover.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat jij daar nou op zoekt [afbeelding]
Ik heb de googlebanners uiteraard niet voor FOK! geblocktquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft nooit gemogen, en ik heb die banners nooit gemogen.
Dat is vast geen toeval.
Niks mag hier. ER bestaan nog meer grote nederlandse fora zonder reclame die het redden. Danny moet gewoon niet zeiken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:47 schreef Leandra het volgende:
Ah, vandaar... moet ik zeggen dat het wel meevalt als je de googlebanner maar blockt
Maar dat mocht geloof ik niet meer hè?!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Helemaal onderaan onder de paginanummering.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb terug gelezen, las dat je bekeurd was vanwege parkeren buiten je vak, je teveel gedronken had en het af wilde kopen door die agent te pijpen.......![]()
Jij denkt dat dat paard me nooit tegenspreekt zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
Jij wil gewoon geen tegenspraak.
Maar wat gebeurt er tussendoor voor vaags dan als Sebasser en jij allebei "Dark" gebruiken maar dat zijn quotes dan linkjes naar standaard FOK! emoticons bevatten en dat jouw quotes gewoon de emoticons bevatten?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb 'um tegenwoordig op Dark staan, maar daar kun je de 'nieuwe topics' weer niet in vinden..
Ik schaam me niet voor mijn onwetendheid...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft nix, het mistaat je niet......![]()
Jij slaaptquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb terug gelezen, las dat je bekeurd was vanwege parkeren buiten je vak, je teveel gedronken had en het af wilde kopen door die agent te pijpen.......![]()
Don't ask me...ik begrijp je nu al niet...en dat ligt aan mijquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat gebeurt er tussendoor voor vaags dan als Sebasser en jij allebei "Dark" gebruiken maar dat zijn quotes dan linkjes naar standaard FOK! emoticons bevatten en dat jouw quotes gewoon de emoticons bevatten?
Ik soms wel......quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn onwetendheid...
Emule, loopt als een speer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gebruik je trouwens weleens limewire? Daar kun je leuke dingen vinden als je zoekt op disney of op kinderliedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |