Mooi, heb ook wel even mijn best gedaan een zo onbekend en obscuur mogelijk lied te selecteren.quote:
Half om half het zelfdequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
Emule, loopt als een speer.
Ik weet niet waar hij host en hoeveel hij aan bandbreedte kwijt is maar met minimale adwords moet je toch echt de kosten er uit kunnen halen. Maar Fok is zo groot dat oversellers als Dreamhost misschien niet blij zijn met zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niks mag hier. ER bestaan nog meer grote nederlandse fora zonder reclame die het redden. Danny moet gewoon niet zeiken.
Gelukkig krijgt Ian de schuld.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Paar dagen met Ian en je bent helemaal bij......![]()
Is die niet van "serieussss" en "reeds" Hoe heet die knakker....quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Mooi, heb ook wel even mijn best gedaan een zo onbekend en obscuur mogelijk lied te selecteren.
En ik kende het ook totaal niet.
Dus tis geen schande dat je hem niet hebt.
Maak van uw scheet een donderslag komt bovendrijven..
Niet een meezinger maar wel een maffe plaat.
Maar die heb je vast wel.
Misschien dat ik Fullquickreply gebruik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don't ask me...ik begrijp je nu al niet...en dat ligt aan mij [afbeelding]
Kijk ff hiernaar... Sebasser en jij quoten allebei dezelfde zin van mij, maar het ziet er anders uit:quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Don't ask me...ik begrijp je nu al niet...en dat ligt aan mij![]()
Kurt geniet van deze tijd... Hij zal er later met weemoed aan terugdenken...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Arme Gert. Nog jaaaaren met ons opgescheept.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk ff hiernaar... Sebasser en jij quoten allebei dezelfde zin van mij, maar het ziet er anders uit:
Sebasser quote:
[ afbeelding ]
Lobasca quote:
[ afbeelding ]
Ja, die is hem mooi stiekem gesmeerd....quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ian de schuld.....![]()
Pas jij maar op of ik kom met de zweepquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zullen wij eens pony play doen.......![]()
![]()
als je mij tenminste kunt houden
Die zei uren geleden al braaf dat ie ging slapenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die is hem mooi stiekem gesmeerd....
Hoe was jij op die leeftijd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijf dat kleine onvolwassen menneke hé.....'t wil maar niet vlotten met "groot" worden......![]()
Samen oud worden... ja gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kurt geniet van deze tijd... Hij zal er later met weemoed aan terugdenken...![]()
Denk dat Danny het gewoon niet zo handig aanpakt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:58 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik weet niet waar hij host en hoeveel hij aan bandbreedte kwijt is maar met minimale adwords moet je toch echt de kosten er uit kunnen halen. Maar Fok is zo groot dat oversellers als Dreamhost misschien niet blij zijn met zoiets.
Ik denk dat Danny gewoon een dronkenlap is die geen reet geeft om FOK!.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat Danny het gewoon niet zo handig aanpakt.
Iedereen heeft toch perioden waar je met een grote glimlach aan terug denkt, dit zal er voor mij één zijn...quote:
Meer nakomen dan in de les zitten, rebels, dwars, eigenzinnig, eigenheimerig, einzelganger, dol op vrouwen (toen vrouwen ook nog op mij). Eigenlijk is er nog niet zoveel veranderd, alleen toch een stuk milder dan toen.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoe was jij op die leeftijd?
Laat mij voor mezelf spreken... Ik wist het wel![]()
Ik ken Danny niet, en heb dus geen mening..quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny gewoon een dronkenlap is die geen reet geeft om FOK!.
Ben opeens heel erg bang......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Pas jij maar op of ik kom met de zweep![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Mooi, heb ook wel even mijn best gedaan een zo onbekend en obscuur mogelijk lied te selecteren.
En ik kende het ook totaal niet.
Dus tis geen schande dat je hem niet hebt.
Maak van uw scheet een donderslag komt bovendrijven..
Niet een meezinger maar wel een maffe plaat.
Maar die heb je vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |