Gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Aan de ene kant is Ian volwassen maar aan de andere kant zal die het nooit worden.
Imo natuurlijk.
Trustenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga nog een poging wagen........doeeeeeeeg allemaal en letten jullie een beetje op elkaar? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Truste NMNSquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga nog een poging wagen........doeeeeeeeg allemaal en letten jullie een beetje op elkaar?![]()
![]()
![]()
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:20 schreef Sebasser het volgende:
Over 5 minuutjes.
Zo werken dingen dus niet. Als ik van drie mensen een posting te lezen krijg waarin staat dat het helemaal fout was, dan denk ik "Barst maar". Als één iemand mij gewoon verteld "Is dat nu wel verstandig?", dan denk ik een minuut of vijf en dan komt het wel goed......quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... 3 opmerkingen gemaakt volgens mij?
Als het punt wel duidelijk is en hij het er zelf nota bene mee eens is dan kan ie zijn post ook editten lijkt me.
Volwassen worden is zwaar overschatquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:21 schreef ppi het volgende:
Aan de ene kant is Ian volwassen maar aan de andere kant zal die het nooit worden.
Imo natuurlijk.
Truste IWNquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo redelijk klaar hier, alleen die ballllonnnekkessssss. bloazen kreng
Cd'tjes zijn klaar. Nu zelf luisteren naar: Alci Acosta: la copa rota enzo. Mooi hoor.
Dank voor jullie meedenken en suggesties. Slaap wel allemaal
WTF... heb je de post gewijzigd?quote:
Ballonnen opblazen doe ik altijd met de luchtpomp van het aquariumquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Cd'tjes zijn klaar. Nu zelf luisteren naar: Alci Acosta: la copa rota enzo. Mooi hoor.
Je bent te voorspelbaarquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef Sebasser het volgende:
Ik deel je ongeloof.
ik kon me het vorig jaar nog herinnerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik kan me het vorige jaar nog net herinneren![]()
Ja duh... jullie kregen het dan ook al op je 18de cadeau... wij moesten nog wachten tot we 21 waren... dat had gewoon iets...quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volwassen worden is zwaar overschat![]()
Wat hebben al die "moeders" hier een goede invloed hèquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF... heb je de post gewijzigd?
* Ban-aanvraag weer intrekt![]()
Daarom doe ik daar ook zo weinig mogelijk aan mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volwassen worden is zwaar overschat![]()
Joh, dat modden is tegenwoordig freewheelen. De moedertjes regelen alles wel, en mocht er toch nog onvrede zijn vanwege het een of ander, dan geven we de (F)A's de schuld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat hebben al die "moeders" hier een goede invloed hè![]()
![]()
Gefeli met je dochter nog.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5 jaar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(mijn favoriete smiley die ik zelf nog nooit gebruikt heb)
trustuh ............................![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie waren gewoon wat trager van begrip vroegerquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:28 schreef Leandra het volgende:
Ja duh... jullie kregen het dan ook al op je 18de cadeau... wij moesten nog wachten tot we 21 waren... dat had gewoon iets...
Verstandigquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
Daarom doe ik daar ook zo weinig mogelijk aan mee.
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en foto's van de afterparty aub!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
Shit?? We kunnen niet meer persoonlijk tegen de mods gaan zeiken??quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, dat modden is tegenwoordig freewheelen. De moedertjes regelen alles wel, en mocht er toch nog onvrede zijn vanwege het een of ander, dan geven we de (F)A's de schuld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |