Ja, en nog een stukkie techniek, commercie, administratie en nog wel een paar van die zaken.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb me er laatst ook eens in verdiept... Gert en Avonne kunnen ons niet bannen, daar zijn weer admins voor nodig...
Zo heet die site, sukkel, en tyf nu maar naar je nest!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik kan zo Martijn beschuldigen, en ik denk niet dat je me zult tegenspreken.
Ja, zeker. Toch denk ik dat een heleboel hardcore COSsers opgelucht ademhalen bij de gedachte dat ze binnenkort niet cold turkey hoeven te gaan... en da's dan wel weer apart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch perioden waar je met een grote glimlach aan terug denkt, dit zal er voor mij één zijn...
Ik denk dat ik op dit moment de enige aanwezige moeder ben, maar dan nog... het blijft een ongepaste opmerking.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verkeerde opmerking in een topic vol met moeders, ik had beter moeten nadenken.
Sorry. en zulks.
janouquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo heet die site, sukkel, en tyf nu maar naar je nest!
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op dit moment de enige aanwezige moeder ben, maar dan nog... het blijft een ongepaste opmerking.
Kan ons het schelen, over 10 jaar weet jij nog wie Lobasca is, en ik ben dan nog steeds bezig een trauma te verwerken..quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en nog een stukkie techniek, commercie, administratie en nog wel een paar van die zaken.....
Paarden en het verkeer is een rare combie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:07 schreef ppi het volgende:
Ik dacht idd even dat paarden zo mak als lammetjes zijn.
Maar dat klopt idd niet.
Ik zie vaak genoeg als ik onderweg ben rare dingen met paarden gebeuren.
Ze slaan op hol, schrikken,maken rare onverwachtse bokkesprongen, weigeren te luisteren naar de ruiter, vallen in een sloot waar de brandweer ze weer uit moet takelen, lopen over daken....
Mooi.... dan weerhoudt niets je de opmerking te wijzigen en de foto te verwijderen lijkt me...quote:
Ik ben niet van Lotje getikt........over 10 jaar weet ik nix meer.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ons het schelen, over 10 jaar weet jij nog wie Lobasca is, en ik ben dan nog steeds bezig een trauma te verwerken..![]()
Nee, maar roep je wel tot de orde.. En nu slapen!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
janou
Je haat me nu toch niet he?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet van Lotje getikt........over 10 jaar weet ik nix meer.....
quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[afbeelding] Hallo dames, jullie punt is wel duidelijk en hij beseft wel wat er goed of fout was. Blijf niet zo door hameren....irritante wijven ook..... [afbeelding]
Zou goed kunnen dat ze het daar samen zongen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, heel goed. Good old Herman oet Zwolle. Was dat niet in de van Oekel disco show?
Daar heb ik nog aardig wat uitzendingen van gedownloot
Ehm... 3 opmerkingen gemaakt volgens mij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo dames, jullie punt is wel duidelijk en hij beseft wel wat er goed of fout was. Blijf niet zo door hameren....irritante wijven ook.....
![]()
Ik kan me het vorige jaar nog net herinnerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen in november en de eerste week van december toch??![]()
Ging jij niet naar bedquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Sebasser het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaan voor de postcount nmns.
zo goed dames?quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik had hier een post staan, maar die was niet gepast.
Dus heb ik hem verkleed.
Over 5 minuutjes.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ging jij niet naar bed [afbeelding]
Aan de ene kant is Ian volwassen maar aan de andere kant zal die het nooit worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over een maand wordt ie 21.. je weet wel, die magische leeftijd waarop wij dan eindelijk echt Volwassen werden.
Zelfs dat worden ze tegenwoordig al op hun 18de![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |