Gewoon stom spelen, zo ben ik ook wel is onder een boete voor een lekkende uitlaat uit gekomen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
Als je echt nerges meer voor deugt, kan je altijd nog bi de politie gaan werken, moet je maar denken...
Ik reed ooit met mijn inlineskates op de autoweg.... werd betrapt door oompjes agenten... maar kreeg geen boete...![]()
Zwanger?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Sorry Positief KUT
Dat is hier ook altijd zo typisch... ze bekeuren altijd voor dat soort dingen als er alleen maar fout geparkeerde auto's staan van mensen die hier wonen.... dat op zondag de straat 2 keer daags finaal klemgezet wordt door kerkgangers geeft kennelijk niet... want dan worden er nooit bekeuringen uitgedeeldquote:Op donderdag 15 november 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon stom spelen, zo ben ik ook wel is onder een boete voor een lekkende uitlaat uit gekomen...
Ze gingen trouwens daar na een hele rij met op de stoep staande auto's bekeuren, stelletje eikels. Moet ik de komende weken weer vechten voor me parkeerplek![]()
Ben je bezopenquote:
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Dat is hier ook altijd zo typisch... ze bekeuren altijd voor dat soort dingen als er alleen maar fout geparkeerde auto's staan van mensen die hier wonen.... dat op zondag de straat 2 keer daags finaal klemgezet wordt door kerkgangers geeft kennelijk niet... want dan worden er nooit bekeuringen uitgedeeld![]()
Sorry dear.. mijn zoon is maandag 16 geworden, dus ik heb geen flauw idee wat moderne 5-jarigen leuk vinden...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog leuke liedjes (ja, sorry, de slingers hangen min of meer) en ik doe alles om de dag van morgen tot een "onvergeeflijk feest" te maken. (Geen K3 aub)
Van haat heeft een mens zelf alleen maar last, ik hou van je Taatje, maar je pikte wel mijn trio in! Trustequote:Op donderdag 15 november 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen haat en nijd toch?![]()
Trusten Lobje![]()
Ik zeg kinderen voor kinderenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Iemand nog leuke liedjes (ja, sorry, de slingers hangen min of meer) en ik doe alles om de dag van morgen tot een "onvergeeflijk feest" te maken. (Geen K3 aub)
Ik ook niet. Maar Brandend zand van De Sjonnies mag toch echt niet ontbreken op een modern kinderfeestje. Of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear.. mijn zoon is maandag 16 geworden, dus ik heb geen flauw idee wat moderne 5-jarigen leuk vinden...
Maarre: fijn dat je weer heelhuids van de huishoudtrappetjes afgekomen bent![]()
![]()
Scheinheiligen zijn het...moraalridders..maar ondertussen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is hier ook altijd zo typisch... ze bekeuren altijd voor dat soort dingen als er alleen maar fout geparkeerde auto's staan van mensen die hier wonen.... dat op zondag de straat 2 keer daags finaal klemgezet wordt door kerkgangers geeft kennelijk niet... want dan worden er nooit bekeuringen uitgedeeld![]()
Oef.. das wel heel ernstig.. wel meer aanwezig zijn en dan die extra aanwezigheid nog niet aanwenden voor het probleem in die wijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
Hoewel, ze kunnen deze plek meestal niet vinden. Het is te ver van het bureau af. Maar soms dan komen ze ineens een paar weken langs en dan schrijven ze bonnen. Vaak als ze hier in de buurt toch iets moeten doen.
Ze hebben zich een half jaar geleden ontzettend de woede op hun hals gehaald. Er werd plots veel ingebroken in de buurt. Dus reden ze extra rond in de buurt. Alleen stonden ze aan de ene kant bonnen te schrijven terwijl er 2 blokken verder werd ingebroken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |