quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat gewoon je baard staan.....ros er een keer langs en 't is klaar
bedankt Mike....
Met je lelijke TTquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal er nog eensch een keer een maken![]()
geen idee, maar als dit hem wordt moet Gert er even een nummertje bij zetten.quote:
Dat nummertje dat ik wél had?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
geen idee, maar als dit hem wordt moet Gert er even een nummertje bij zetten.
kommen die Kamele mit Grosse bülte (ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Py het volgende:
und jetzt?
Ik vind dat vraagteken wel iets hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef Gert het volgende:
De lelijke TT wint helaas.
Hoewel deze TT eigenlijk ook best kut is.![]()
Ik kreeg lekker wel haakjes van hemquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
deed 'ie bij mij van de week ook niet!
![]()
je zou toch verwachten dat Gert altijd wel bereid is een nummertje te maken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
deed 'ie bij mij van de week ook niet!
![]()
Er hoort een komma achter "wordt", en steek dat nummertje maar in je oubliehoorn.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:30 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Omdat je anders het hele subforum bij elkaar gaat jankenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg lekker wel haakjes van hem![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat Gert altijd wel bereid is een nummertje te maken?
Mijn heldt,quote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Er hoort een komma achter "wordt", en steek dat nummertje maar in je oubliehoorn.![]()
IJzersterk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik het liefst door een in latex gestoken sexgodin ondergeplast terwijl ik naakt aan de ketting lig, maar af en toe een nummertje maken is ook wel leuk qua variatie.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alsof dat nummer ene reet boeit.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, dit gaat weer een een halve SC over een nummerjte worden......
Zoek toch eens een normale baan......dan gaat het niveau hier ook eens wat naar boven....
![]()
Je vergeet de courgettes.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt ik het liefst door een in latex gestoken sexgodin ondergeplast terwijl ik naakt aan de ketting lig, maar af en toe een nummertje maken is ook wel leuk qua variatie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |