het moet allemaal zwart!quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je homo horecawerkend model uit moet gaan hangen, moet je dus hele foute kleren aan hebben.
http://youtube.com/watch?v=-BXBeOQ2UhQquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://youtube.com/watch?v=-VXPln7eYcg
kijk dit nr bijv heeft ook die parijse sfeer he, gek he met zo'n band die uit Parijs komt, maar je hoort wel zeker dat het niet uit amelie is![]()
Major oeps zoals Posh zou zeggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Arbeit was gut, heb alleen wel per ongeluk het brandalarm laten afgaan in het hele evenementencomplexZwembad, caféstraat, restaurant, schaatsbaan
Oeps
![]()
Doe je ding, als je hem echt leuk vindt, kijk eerst de kat uit de boom, niet te pusherig gaan doen, want dat staat niet mooi. En misschien dat je er een date uit sleept![]()
Hier zou ik een flauwe opmerking over kunnen plaatsen, maar dat doe ik maar nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik vind sowieso iemand anders leuk you know it.
Alles zwart? Ugh.. ik heb echt nauwlijks zwart in mn kledingkast hangen, het staat zo deprimerendquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het moet allemaal zwart!
zwarte pantalon, zwart overhemd, zwarte riem, zwarte schoenen. en ik heb geen van allen... ja een zwart mooi overhemd van de H&M maar dat gaat m niet worden! dus zo ff snel shoppen!
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hier zou ik een flauwe opmerking over kunnen plaatsen, maar dat doe ik maar niet![]()
...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
I know sinds wanneer val ik alleen op 1 jongen
.
Daarom muts ga met die 2 anderen ook uit. Trouwens hij is geen slettebak type, kans van slagen is gewoon groterquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
...![]()
Ik vind G echt zo leuk he, hij is myserieus, onvoorspelbaar en helemaal niet typisch gay, heerlijk![]()
Smst hij me midden in de nacht: Ik vind je lief,
Hoe schattig is dat?
Maar goed, ik ga me niet helemaal in hem storten, straks valt de date tegen en ben ik helemaal teleurgesteldIk doe het rustig aan en zie wel hoe ver het komt.
Kans van slagen, daar gaat het helemaal niet om. Het moet de juiste iemand zijn, iemand die goed genoeg voor jou is, en niet andersom.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daarom muts ga met die 2 anderen ook uit. Trouwens hij is geen slettebak type, kans van slagen is gewoon groter.
p'don?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:14 schreef Cybart het volgende:
word !
Aloha, nieuw hier? of heb je een nieuwe avatar dat ik je niet herkenquote:
Niemand is goed genoeg voor mequote:Op zaterdag 17 november 2007 16:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kans van slagen, daar gaat het helemaal niet om. Het moet de juiste iemand zijn, iemand die goed genoeg voor jou is, en niet andersom.
Ah je bent een flexwerker, je doet alles op jou manier, wanneer het jou uitkomt. Klinkt bekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:25 schreef Cybart het volgende:
nieuw?
eerder herintredend/uitzendkracht
Moet je naar mijn wijk komen, hier is het lekker rustigquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef Yurithemaster het volgende:
bah sinterklaas![]()
Denk je snel naar de supermarkt te kunnen is die sinterklaas net weg en is het tering druk daar
ja, dan ben je een paar maanden weg, dan ben je 5 minuten terug, en dan weer maanden verdwenen. zoiets...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah je bent een flexwerker, je doet alles op jou manier, wanneer het jou uitkomt. Klinkt bekend![]()
Welke wijk is dat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet je naar mijn wijk komen, hier is het lekker rustig![]()
En niet te vergeten, vijvertjes!quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
met van die huizen, en tuintjes, straten, mensen ...
die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |