Have fun en komt heus wel goed man, je bent een leuke gozer dus no worriesquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:55 schreef MisterO het volgende:
Over 3 weken een date met een hele leuke jongen. Een beetje mn eerste echte date, ik krijg nu al de kriebels, maar heb echt zin om hem in het echt te zien![]()
Leuk getekendquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
Flo prees hem al de hemel in [ afbeelding ], maar
zorg dat je hem binnen krijgt de cd Long island sound van Beirut: Jeff Buckley, meets amelie, meets Buenno Vista social club
![]()
![]()
het zijn maar 5 nr's maar geweldig
quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Schijf vol, en ik heb een hekel aan dat gedoe met dvd's branden enzo.
Koop een los hard schijfje.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Schijf vol, en ik heb een hekel aan dat gedoe met dvd's branden enzo.
Meets Amélie? Hij jat gewoon het nr en zingt er wat tekst bijquote:Op zaterdag 17 november 2007 08:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
meets amelie,
dat is niet waar het is niet dezelfde melodie, je herkent de acordeon als instrument hierin als zodanig, maar de melodieen verschillen, het geeft wel diezelfde sfeer, maar dat zei ik alquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meets Amélie? Hij jat gewoon het nr en zingt er wat tekst bij
Nou sorry hoor, maar het nr Mount Wroclai ligt er niet alleen met instrument dik bovenop maar óók qua melodie. Als ze het op piano hadden gespeeld of op waterflesjes had ik nog gezegd "gejat!". Maar het IS ook nog eens de accordeon, en de triangl en dus lijkt het er voor 99% op. Die ene % is dan de stem.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is niet waar het is niet dezelfde melodie, je herkent de acordeon als instrument hierin als zodanig, maar de melodieen verschillen, het geeft wel diezelfde sfeer, maar dat zei ik al
François is daar ook helemaal weg van. Maar ik moet eerlijk bekennen dat het me echt totáál niets doet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
prachtig mooi
http://www.youtube.com/watch?v=oHzSttyLjdk
Als je homo horecawerkend model uit moet gaan hangen, moet je dus hele foute kleren aan hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:18 schreef Jerruh het volgende:
mag ik een horecawerkend model uit gaan hangen![]()
.
Mja, er staat hier dus ook al zo'n 500GB MyBook-dingquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:20 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Koop een los hard schijfje..
Arbeit was gut, heb alleen wel per ongeluk het brandalarm laten afgaan in het hele evenementencomplexquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:59 schreef samjustme het volgende:
@MisterO hoe was arbeit?
Uh R (de blonde) zag me laatst in Rotterdam maar die muts durfde mij niet aan te spreken, ik moet toch maar minder chagerijnig kijken tijdens uitgaan
. I know dat je hem een slettebak vindt
maar hij heeft iets charmants over zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |