Fanquote:
ghe ghe, dat heb ik ook al jaren beloofd he....quote:Op zondag 18 november 2007 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had je maar bij mij moeten komen kijken!.
Ehm zware grudge gaat mij ook een beetje te verquote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ben met wat vrienden weer eens naar een optreden van de band van een vriend van me geweest...
was wel chill, al was de band die voor ze speelden (ze waren headliner en mochten dus als laatst) was net een beetje te vaag
ik bedoel muziek a la chilli peppers met vet zware grunge er tussendoor is toch wel verwarrend..
jij op stap geweest?
quote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FanGroupies willen naar bed met de artiest
Nou als ik ooit bij Harry van McFly in bed mag belandenquote:
foto.quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou als ik ooit bij Harry van McFly in bed mag belanden
quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef MisterO het volgende:
foto.
Ow...quote:Op zondag 18 november 2007 15:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FanGroupies willen naar bed met de artiest
Idd, zag ook zo een type gisteren tijdens uitgaan maar hij was alleen van Turkse komaf maar zekers ook lekker.quote:
Ik hoef er geen sex mee neequote:Op zondag 18 november 2007 15:50 schreef Bartjebart het volgende:
en als jij de kans krijgt wil jij niet in hetzelfde bed als Kylie liggen?
Dat is ook de betekenis die ik kende...quote:Op zondag 18 november 2007 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandale houdt het bij de betekenis van groupie bij "hele trouwe fan".
Grunge - Nirvana maakte bijv. Grungequote:Op zondag 18 november 2007 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ehm zware grudge gaat mij ook een beetje te verDan is muziek a la chilli peppers een stuk melower
![]()
Ik ben niet op stap geweest, voor een keertje ben ik thuisgebleven. We hebben naar het Nederlands Elftal gekeken, niet dat het hier iemand boeit![]()
weinig anders van gemerkt als dat ik vanochtend tussen 11.00 en 12.00 uur dat een tekst van Marcus aangehoord heb waarin de Here Jezus oproept om de kinderen tot hem te laten komenquote:Op zondag 18 november 2007 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
zondagmiddagen hebben altijd iets literairs
Hoe is het nu met haar?quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heb gisteren echt moeten vechten met mijn poes bij de dierenarts ( toen ze voor de 3de maal in 24 uur gespalkt moest worden, het leek wel een zwarte panter ( toen was ze echt geen majestieuze grand Dame meer), met 3 man hebben we haar in bedwang moeten houden, ik de kop, en nog had ze mij bijna te pakken gelukkig beet ze in mijn jas.
Maybe is het lost case.quote:Op zondag 18 november 2007 17:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heb gisteren echt moeten vechten met mijn poes bij de dierenarts ( toen ze voor de 3de maal in 24 uur gespalkt moest worden, het leek wel een zwarte panter ( toen was ze echt geen majestieuze grand Dame meer), met 3 man hebben we haar in bedwang moeten houden, ik de kop, en nog had ze mij bijna te pakken gelukkig beet ze in mijn jas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |