Ben je klaar gekomen omdat Kylie ook in het programma zat?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit in Mooi Weer de Leeuw vanavond
quote:Op zondag 18 november 2007 05:29 schreef samjustme het volgende:
hij was op zich leuk maar was naar mijn smaak toch te mannelijk en niet sletterig genoeg.
Ook niet met mijquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik val niet op Nathan en hij niet op mij, case closed dus.
Ik date nooit met iemand die ouder is dan ik, eigenlijk bijna nooit met iemand die ouder is dan 20.
Je bent bezetquote:Op zondag 18 november 2007 12:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ook niet met mijgoedemorge wat ben ik vroeg op op zondag
Ikquote:Op zondag 18 november 2007 02:05 schreef fulco- het volgende:
Ben je klaar gekomen omdat Kylie ook in het programma zat?
(ik zag je wel kijken hoor)
Zat je in het wensvak?quote:
Neequote:Op zondag 18 november 2007 13:15 schreef Bartjebart het volgende:
Zat je in het wensvak?
Doen vrouwen heus ook wel.quote:Op zondag 18 november 2007 13:15 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom doen kerels altijd zoooo moeilijk![]()
Oooh als Kylie groupie?quote:Op zondag 18 november 2007 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NeeIk stond buiten
en toen haalde Paul ons naar binnen
![]()
Ik vind hem helemaal niks, hij doet me zo aan iemand denken he! iemand waar ik niet meer aan WIL denkenquote:Op zondag 18 november 2007 13:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Doen vrouwen heus ook wel.
Gisteren tijdens uitgaan had ik een heel pakje sigaretten opgemaakt pff.
[ afbeelding ]
wat een cutie pie, Indonesische jongens en vooral halfbloedjes blijven leuk.
Hoor wie het zegt, je lebbert iedereen af in Amsterdamquote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niks, hij doet me zo aan iemand denken he! iemand waar ik niet meer aan WIL denken
maar leuk dat je een toffe avond hebt gehad sam!
niet zo sletterig doen hoor... oh wacht daar hou jij van![]()
Zouden ze wel willenquote:Op zondag 18 november 2007 14:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, je lebbert iedereen af in Amsterdam.
Zekersquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hij doet me zo aan iemand denken he!
Hee wat doe jij hier flexwerkerquote:
wat ik hier doe...euhm, ik ben aan het wachten tot ik weer de kroeg in kan duikenquote:Op zondag 18 november 2007 14:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hee wat doe jij hier flexwerker![]()
Lonny is jou ex?
maak ik het toch een dagje uitquote:
Nou ja Lonny mag altijd wel bij me komen wokkenquote:Op zondag 18 november 2007 14:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ik hier doe...euhm, ik ben aan het wachten tot ik weer de kroeg in kan duiken
en dan verveel ik me ff, du vandaar..
en euhm nee, ik heb absoluut niets met indo's
maar die gast hierboven wel..
en naast Anneke G bestaat er maar 1 uber indo...
dus dat moet ongeveer zijn kwijl-unit nummer 1 zijn...
Met een korte koppie en minder vermoeiend uitzien, overwegen waardquote:
ja, ben met wat vrienden weer eens naar een optreden van de band van een vriend van me geweest...quote:Op zondag 18 november 2007 15:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja Lonny mag altijd wel bij me komen wokken![]()
Ik heb ook niks met indo's.. niet mijn ding. Dus dan is Lonny ook mijn kwijl-unit nummer 1.
Maar je hebt jezelf wel entertained vannacht? ben je uitgeweest?
had je maar bij mij moeten komen kijken!quote:Op zondag 18 november 2007 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ben met wat vrienden weer eens naar een optreden van de band van een vriend van me geweest...
was wel chill, al was de band die voor ze speelden (ze waren headliner en mochten dus als laatst) was net een beetje te vaag
ik bedoel muziek a la chilli peppers met vet zware grunge er tussendoor is toch wel verwarrend..
jij op stap geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |