ik zag het net via de live ticker ( http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/ ) ineens 4x 0.1 cent veranderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:41 schreef remlof het volgende:
Oops, het gaat wel snel opeens, 1.496 nu:
[afbeelding]
"De nacht dat de dollar viel" Thanksgiving weekendquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag het net via de live ticker ( http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/ ) ineens 4x 0.1 cent veranderenhuiveringwekkend haast.
Azie niet open? Het is al middag...quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zit niet zo in de valutahandel, maar is dat niet snel zo in de 'nacht'? De VS is nu dicht en Azie nog niet open
Azie is al uren open hoor. hier in Indonesie is het al bijna 10 uur in de morgen en in Tokio is het al lunch (geweest (?) ).quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zit niet zo in de valutahandel, maar is dat niet snel zo in de 'nacht'? De VS is nu dicht en Azie nog niet open
Ik ben al weer aan het aftellen tot het weekend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Azie is al uren open hoor. hier in Indonesie is het al bijna 10 uur in de morgen en in Tokio is het al lunch (geweest (?) ).
Voornamelijk ramptoerisme.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Zijn jullie ook nog actief aan het handelen of alleen ramptoerisme?![]()
Dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Voornamelijk ramptoerisme.
Er is niks leukers dan de grote jongen op z'n bek zien gaan.
Wat een ontzettende onzin. Je hebt ook nog een vraag van me open staan eerder dit topic..quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Voornamelijk ramptoerisme.
Er is niks leukers dan de grote jongen op z'n bek zien gaan.
Natuurlijk is dat geen onzin pfipje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een ontzettende onzin. Je hebt ook nog een vraag van me open staan eerder dit topic..
jah, ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het aftellen tot het weekend. [afbeelding]
Overigens is die spring van zojuist weer enigszins hersteld..
dat laatste. Ik zou niet eens weten waar ik zou kunnen handelen, anders zou ik het vast wel eens proberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Zijn jullie ook nog actief aan het handelen of alleen ramptoerisme? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen onzin pfipje.Is je dat nog niet duidelijk?
Welke vraag trouwens?
quote:
Oh die. Nee dat was algemeen druif.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |