We vinden je helemaal niet leuk YPPY, we doen alsof.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Leuk m@x! Veel plezier!
Vanuit een ander fok!gedeelte ga ik vaak naar meetings en als daar dan over 'vriendinnen' wordt gesproken vind ik dat raar. Dat mensen je dan leuk schijnen te vinden.Maar blijkbaar is het zo. En soms moet je daar niet over nadenken, maar gewoon een kans grijpen en contact zoeken en afspreken. Gaat het contact leggen 1 op 1 niet wat makkelijker Tex? Ik een grote groep ben ik zelf een behoorlijke ramp, maar met kleine groepjes vind ik het veel makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt alsof je je echte vrienden hebt voor de niet-leuke dingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef YPPY het volgende:
Ik heb 1 vriendin met wie ik echt alles bespreek, behalve m'n pincode.En een paar vriendinnen die echt wel veel van me weten. Kennissen heb ik heel veel, voor de leuke dingen.
Ja, dat bedoelde ik ook met mijn toevoeging, maar die kwam er niet zo heel duidelijk uit!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:03 schreef YPPY het volgende:
Dat niet, maar dat kenmerkt wel wie mijn echte vrienden zijn.
Ik heb dat wel gehad, maar moet eerlijk zeggen dat me dat ook benauwde op een gegeven moment. Dat je iedereen minimaal 3x per dag moet spreken enzo. En het zorgde ook nog wel eens voor bepaalde drama's wanneer er vriendjes in het spel waren.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:44 schreef Noli. het volgende:
Hebben jullie dat dan ook?
Ik heb eigenlijk geen échte vrienden (waar je álles mee schijnt te kunnen bespreken?)
Die Gilmore girls/Sex and the city/Friends-vrienden, dat soort vrienden..
Of is dat ook zo\'n mythe en bestaan zulke vrienden helemaal niet?
Oh, dan kom ik je volgende week wel ff vervelenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:07 schreef Pruk het volgende:
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben als er iemand langskomt of als ik erger langs kan
mooi alternatief voor 'onderkantje'!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef m@x het volgende:
dramadriehoek
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef bixister het volgende:
[..]
mooi alternatief voor 'onderkantje'!![]()
*PROEST!*quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef bixister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef bixister het volgende:
[..]
Een grote groep vind ik makkelijker als in "het is makkelijker om niet op te vallen". Je hobbelt een beetje achter anderen aan of je kijkt veilig vanaf een afstandje toe, maar je 'moet' niks. Maar ja, uiteindelijk schiet je daar dus weinig mee op.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:25 schreef YPPY het volgende:
Leuk m@x! Veel plezier!
Vanuit een ander fok!gedeelte ga ik vaak naar meetings en als daar dan over 'vriendinnen' wordt gesproken vind ik dat raar. Dat mensen je dan leuk schijnen te vinden.Maar blijkbaar is het zo. En soms moet je daar niet over nadenken, maar gewoon een kans grijpen en contact zoeken en afspreken. Gaat het contact leggen 1 op 1 niet wat makkelijker Tex? Ik een grote groep ben ik zelf een behoorlijke ramp, maar met kleine groepjes vind ik het veel makkelijker.
Hier moet ik een beetje van huilenquote:
Juist niet bij die meets van komend weekend, daar willen we juist mensen met en compact/simpeldingetje stimuleren en helpen.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef texelonia het volgende:
Oh en over de FOT-meets, dat is tzt misschien wel een leuk idee. Alleen is mijn digitale camera kapotIk heb hem laten vallen en nu wil de lens niet meer naarbinnen.... En om nou zonder camera naar een FOT-meet te gaan
Daarbij is dit een simpel dingetje, en zal ik me alleen daarom al minderwaardig voelen omdat iedereen/veel daar met een supersonische spiegelreflex camera rondloopt waarschijnlijk
quote:Verder ga ik alles maar eens op een rijtje zetten (ben beetje emo op het moment...) ipv halsoverkop en impulsief ineens allerlei dingen (proberen) te doen wat ik op die manier waarschijnlijk toch niet volhoud, en dus ook niet het gewenste resultaat geeft denk ik.
@Moonah, hele rake PMik zal er tzt nog wel op reageren denk ik, eerst even alles laten zakken
Ja hoor. We hebben allemaal houdingsdingetjes behandeld. Hoe moet je in en uit een stoel komen, of in en uit bed/bad en hoe sta je het beste en wat doe je op de fiets.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:02 schreef Rottdog het volgende:
eeuuhhh nee dat hebben ze niet viel het je mee?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:11 schreef Igraine het volgende:
Aan het einde van zo'n cursus vragen ze altijd wat je er van vond. Als ik dan zeg dat ik het leuk vond, maar denk dat het effect niet lang te merken zal zijn, ben ik negatief.
Nou dat mag ik eerlijk gezegd niet hopen, ik pleur nu al vooroverquote:Op donderdag 15 november 2007 23:28 schreef Ynske het volgende:
daarbij, de supersonische slr's zijn alleen maar compensatiemateriaal van het gebrek in de broek of blouse
[..]
Ik 'mag' die cursussen van mijn werk volgen ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:13 schreef leonieke het volgende:
Moeten jullie die cursussen van het werk volgen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:00 schreef Lishe het volgende:
Hahaha! Misschien is de Huisvriend tevens vader van de Liefdesbaby?
Er was vroegah bij ons op de voetbalclub een stelletje en daar werd van gezegd dat zij vreemd ging. Haar verweer(heel heftig en gepikeerd): "wat een stom gelul allemaal, het is gewoon een huisvriend, als dat al niet meer kan tegenwoordig"quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:03 schreef snoopy het volgende:
[..]zoiets ja. Ik zie dan voor me dat dat een vriend is die continu bij je op de bank tv ligt te kijken en je koelkast leegvreet
![]()
Schaap is ook onderdeel van een vriendengroep, en ik vind het eigenlijk best leuk om die groep erbij gekregen te hebben. Met eigenlijk iedereen kan ik het goed vinden, op een enkeling na. Ze zijn ook heel gezellig, nemen ook gemakkelijk een nieuwe op. Tegenwoordig is iedereen druk en zie je elkaar toch minder, maar met verjaardagen gaan we altijd met een groot deel van de groep eten, heel gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Bleh, ben ziek thuis nu.... ga zo maar weer eens mn bed in.
Leuk he die feedbackregels? Die heb ik vandeweek ook gehad.
Ik heb trouwens ook niet echte hartsvriendinnen, nooit gehad ook. Wel een aantal vrienden die me na aan het hart zijn en een vriendin die ik al heel lang ken maar niet zo vaak spreek. Ik vind het ook prima zo. Peaceman is onderdeel van een hele vriendengroep, dat vind ik niet echt wat. Met een paar van die vrienden kan ik heel goed opschieten en is er één onze boezemvriend geworden, met de rest heb ik weinig. We gaan wel eens per jaar naar het vriendenweekend, maar voel me daar niet altijd even thuis. zijn bijna allemaal Friezen en wordt er voornamelijk Fries gepraat
Iemand waar je heel erg voor moet uitkijken dat hij zij je partner niet inpiktquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:58 schreef snoopy het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag als ik de roddelrubriek van bijv de Telegraaf lees, dan hebben ze het vaak over een huisvriend. Wat is in hemelsnaam een huisvriend![]()
Ah, dat dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Er was vroegah bij ons op de voetbalclub een stelletje en daar werd van gezegd dat zij vreemd ging. Haar verweer(heel heftig en gepikeerd): "wat een stom gelul allemaal, het is gewoon een huisvriend, als dat al niet meer kan tegenwoordig"
Een paar maanden later bleek toch wat anders![]()
Man kwam eerder thuis van zijn werk en trof vrouw met huisvriend in bed en ze waren niet samen de lakens aan het verschonen ofzo
Ik moet altijd aan dat verhaal denken als ik het woord "huisvriend" hoor![]()
ah kijk, dan hoef ik er geen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Iemand waar je heel erg voor moet uitkijken dat hij zij je partner niet inpikt
checkquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef m@x het volgende:
Ah, kijk, dat is hier dan geen probleem meer. Doe mij maar een huisvriend dan
Mag ik er dan 2? Voor het geval als eentje niet kan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:42 schreef m@x het volgende:
Ah, kijk, dat is hier dan geen probleem meer. Doe mij maar een huisvriend dan
wat goed oxy!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:55 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb geoefend, met mijn training om met vreemde mensen, en onverwachte dingen, om te gaan.
We gingen winkelen, in een winkelcentrum toen het niet zo druk was, en ik moest bij een winkel iets vragen, (en dan, ook rustig reageren, als ze het niet weten of niet hebbben!).
Dat ging heel goed. Ik raakte niet zo erg van slag als ze niet wisten waar ik het over had (en dat gebeurt heel vaak - dat mensen mij niet snappen..)
Nu gaan we oefenen, met contact maken met vreemde mensen, of hoe je moet, reageren, als ze iets aan jou vragen. Maar dat komt niet zo vaak voor, omdat ik een houding heb ??? die mensen, niet zo aanspreekt volgens mijn begeleiders (afstandelijk??).
Misschien gaan we ook een keer naar een peuterspeelzaal, of KDV om te kijken, hoe ik met kleine kinderen omga. Als ze naar je toe komen.
Maar we weten niet of dat zomaar kan.
Zouden jullie dat doen, je kind mee laten werken aan de training van een autist?
Ha, ik ben helemaal gerustgesteldquote:Op donderdag 15 november 2007 23:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Juist niet bij die meets van komend weekend, daar willen we juist mensen met en compact/simpeldingetje stimuleren en helpen.
daarbij, de supersonische slr's zijn alleen maar compensatiemateriaal van het gebrek in de broek of blouse
Nou Macka, ik heb je gezien en zo moeilijk ben je niet toch, met contact maken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, ik ben helemaal gerustgesteld![]()
Tex, ik ben ook zo'n lastig contact makende en houdende einzelgänger die nog helemaal niet kan fotograferen. Maar zondag ga ik wel naar de Zuid-Holland foto beginners clinic. Zal ik na afloop verslag doen?
oke plassenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:36 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja hoor. We hebben allemaal houdingsdingetjes behandeld. Hoe moet je in en uit een stoel komen, of in en uit bed/bad en hoe sta je het beste en wat doe je op de fiets.
Volgende keer schijnt het over plassen te gaan.![]()
ieuwie zoeentje waar je je vlechtkunst op kunt oefenenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Noli. het volgende:
Vacht op de tenen vind ik minder erg dan wat een kameraad van me ooit had..
Zo'n kokosmat die vanaf de borst, zijn schouders over, zijn rug op kroop.Huuuu.......
Think happy thoughts, think happy thoughts, think happy thoughts, think happy thoughts, think happy thoughts, think ha......
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:11 schreef Noli. het volgende:
ff wat anders... Ik weet dat er hier Jan Smit "fans" zitten..
Hadden jullie deze al 's gezien?
http://www.kiesjouwjan.nl/
Hij is zooooooooo leuk.![]()
Z'n gezicht als hij het Jannie Depp-pak aan heeft en de pruik andere plannen heeft..
en één tip.. NEEM...DE...TIJD... !![]()
![]()
Dat is nu net een reden om het zeker te doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:30 schreef YPPY het volgende:
Leonieke, bij nader inzien denk ik dat je beter geen boeken cadeau kunt geven op een eerste verjaardag. Kost de ouders veel te veel opruimtijd.![]()
[ afbeelding ]
M'n beste vriendin woont aan het andere kant van het land en ons andere vriendenstel woont ook op een uur rijden.quote:Guus Meeuwis - Bondgenoot
1.
Jouw hart is de brandkast van al mijn geheimen
Van ieder detail dat ik jou heb verteld
Verloren momenten, verheven gedachten
Ze staan in ons logboek van vriendschap vermeld
Jouw hart is de bundel van tijdsdocumenten
Soms borrelt de heimwee ineens in me op
Dan blader je samen met mij door de jaren
Stel je de beelden weer scherp in mijn kop
Refr.
We hebben gelachen, gehuild en gevochten
We hebben gedronken en we hebben versierd
We hebben getreurd en het leven gevierd
Gedeeld wat het leven ons bood
Een vriend en een bondgenoot
2.
soms heb ik je zomaar een jaar niet gesproken
dan gaan onze wegen een tijdje apart
maar als ik je zie is het ijs weer gebroken
een jaar uit het hoofd maar geen dag uit het hart
refr.
We hebben gezworven en blauwtjes gelopen
We hebben gedaan en we hebben gedacht
We hebben gebeld in het holst van de nacht
Een vriend en een bondgenoot
Bondgenoot(3x)
Een vriend en een bondgenoot.
Ik ook. Zeker als ik al deze dingen lees. Ik ben niet met iedereen even open of makkelijk in de omgang maar ik heb wel een paar echte vriendinnen. En misschien moet ik daar een keer wat meer aan leren denken als ik me alleen en zonder familie voel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 07:52 schreef Belana het volgende:
jeetje, wat prijs ik me toch gelukkig met een paar hele goeie vriendinnen.
zo goed als op de grond jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:17 schreef bixister het volgende:
bizar, owlet!!!
belana, hopelijk krijgt ezra het niet AL te erg, maar wel heftig genoeg om er voorgoed vanaf te zijn.
evenstar, leuk dat het is gearriveerd, en dat arwen de rok zo mooi vindt.tot de grond zeg je
ach ja, dan kan ze 'm volgend jaar misschien ook nog aan.
anna heeft 'm ook 2 seizoenen gedragen.
Oei nou... ik had er net overheen geschrolld, maar het is echt om te huilen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef livelink het volgende:
Dat liedje van Guus Meeuwis. Als ik in de eerste twee zinnen al een paar keer jou zie staan als ze jouw bedoelen, dan haak ik af met lezen.
Het ligt misschien ook aan de groep.. moet wel toegeven dat de mensen van deze groep door heel Nederland verspreid zijn. Een paar geconcentreerd in Friesland... maar dat zijn dus afstanden waardoor je elkaar niet veel ziet. En nu er bijna overal kinderen zijn, worden de verjaardagen ook niet meer echt bezocht. Al moet afstand er niet toe doen. Ze hebben me wel opgenomen in de groep hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Schaap is ook onderdeel van een vriendengroep, en ik vind het eigenlijk best leuk om die groep erbij gekregen te hebben. Met eigenlijk iedereen kan ik het goed vinden, op een enkeling na. Ze zijn ook heel gezellig, nemen ook gemakkelijk een nieuwe op. Tegenwoordig is iedereen druk en zie je elkaar toch minder, maar met verjaardagen gaan we altijd met een groot deel van de groep eten, heel gezellig
Zelf heb ik dus geen vriendengroep, maar een paar loslopende vrienden en vriendinnen en daar spreek ik regelmatig mee (af), maar daar gaat best wel eens wat tijd overheen en dat kunnen die vriendschappen ook hebben.
Mss dachtt de schrijver aan het kolfschip.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat liedje inderdaad. Ik heb het dus ook niet gelezen, zelfde reden als Livelink.
Maar ik zag wel ergens gehuilt staan en toen heb ik echt even gejankd.
Dat is contact krijgen en reageren, dat valt best meequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou Macka, ik heb je gezien en zo moeilijk ben je niet toch, met contact maken?
Je werd zelf nog aangesproken door een wildvreemde over je piratenooglapje
Beter kijken doosquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Bright staat er al in.
Sanger ga ik even doen.
Ja, maar bij de hele bijzondere streepjes geef je dan al zoveel weg als je de naam al zegt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:16 schreef Pruk het volgende:
[..]
Beter kijken doos
(doos = /me)
Nou weet ik weer waarom het zo fijn is dat de naam gewoon genoemd wordt in het berichtje
Ja, dat klopt. Maar als je nu het updatetopic doorscrollt dan staat er een aantal keer "er is iets leuks in het tweede streepjestopic" en als je dat dan al drie keer gezien hebt, zie je het dus simpelweg gewoon over het hoofdquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar bij de hele bijzondere streepjes geef je dan al zoveel weg als je de naam al zegt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:40 schreef PM-girl het volgende:
Icicle,wat doe je nou weer!
Zit hier een verhaal achter, of kwam je die foto gewoon tegen
![]()
Ik zal al mijn kloons eens optrommelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, de vraag was 'moet ik nog ergens bijlezen, zie ik niets over het hoofd' en daar zorgen de linkjes dus wel voor, ze wijzen je op waar je moet zijn.
Dan hoef je dus niet alle topics met gekeutel door, je ziet gelijk waar je moet zijn.
Daarom zijn het dus ook directe linkjes naar het speciale nieuws en niet gewoon een 'kijk in het babietjes topic'.Ik zit nu dat topic terug te lezen en zie dat jij exact dit probleem al eerder aankaartte.
Maar goed, vooralsnog lijk je de enige te zijn, dus we houden het nog maar even zo.
Ik denk dat dat wel meevalt, er wordt ook uitbundig gejompelt als er iemand bevallen isquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:44 schreef Sugar het volgende:
Ja, kom op, anders is er toch niks meer aan?
Dan denken mensen: "oh leuk, bright heeft 2 streepjes"en vergeten ze te klikken en te reageren. Wat toch ook wel erg leuk is voor degene om wie het draait, als er wél gereageerd wordt.
Dan moet je nog wel gaan lezen van 'wat'quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, er wordt ook uitbundig gejompelt als er iemand bevallen is
Ja, dus wat is dan het verschil met melden dat Bright wat leuks te melden heeft in het 2e streepjestopic? Dan ga je toch ook kijken wat het dan is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel gaan lezen van 'wat'iemand bevallen is en hoe de naam is.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zal al mijn kloons eens optrommelen
Ja, maar die andere account was zelfs al een kloon johquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:35 schreef m@x het volgende:
[..]Ja maar jij bent toch juist een kloon
Ah, dan snap ik nu waar het probleem zitquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Sugar het volgende:
Pruk, gewoon, omdat dat op gevoel gaat enzo.![]()
Precies, degene die het bericht plaatst mag bepalen vind ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:38 schreef Sugar het volgende:
Pruk, gewoon, omdat dat op gevoel gaat enzo.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik nu waar het probleem zit![]()
dit dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef PM-girl het volgende:
Ja, ik persoonlijk kijk wel, maar dan is de spanning eraf (want wat kan er immers voor leuks zijn in het tweede streepjestopic!) Bij de opmerking dat ... bevallen is, blijft er nog wat te raden over.
Even spuit 11 hoor, maar hij zal daar toch zeker niet komen vertellen dat hij gaat verhuizen of wel?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, dus wat is dan het verschil met melden dat Bright wat leuks te melden heeft in het 2e streepjestopic? Dan ga je toch ook kijken wat het dan is?
Daarnaast, waarom bij Bright dan niet de naam noemen en bij Miss_Sly wel
Oew, hormonen hormonen
Als iemand leuk nieuws in het 2e streepje topic komt melden, is wel duidelijk wat dat is. Als je dus alleen daarnaar verwijst, is het nog een verrassing wie dit leuke nieuws gaat melden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ja, dus wat is dan het verschil met melden dat Bright wat leuks te melden heeft in het 2e streepjestopic? Dan ga je toch ook kijken wat het dan is?
Daarnaast, waarom bij Bright dan niet de naam noemen en bij Miss_Sly wel
Oew, hormonen hormonen
IK heb meteen even m'n trollbeads-verlanglijstje doorgemaildquote:
Ik ook. En nu:quote:
Gaan we samen Lama'en?quote:
Wasdaquote:
ik doe meequote:
nietsquote:
quote:
helaas, zit op mijn werkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij al een tijdje aan de:
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat is contact krijgen en reageren, dat valt best mee
Maar zelf het initiatief nemen, dat vind ik moeilijk.
Soms probeer ik er iets aan te doen, stap ik op een Park meet zomaar op een OUDer af. En dan blijkt het natuurlijk meteen easy-going te zijn![]()
Easy kijk, ik denk aan je reputatie![]()
Het is wel pijnlijk duidelijk zo he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef m@x het volgende:
Lijkt me duidelijk. Gewoon jouw naam noemen
ik knip en plak ook maar van een post van dutchie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:25 schreef snoopy het volgende:
Kom op hee YPPY!dit is de kerstman hoor
Eerder enthousiaste kinderen denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:26 schreef snoopy het volgende:
Een duikpakZijn ze bang dat sinterklaas in het water valt?
Nee, niet de sint, maar het is vaak wel heel druk op de kades. Idd vanwege kindjes enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:26 schreef snoopy het volgende:
Een duikpakZijn ze bang dat sinterklaas in het water valt?
kan dat niet tussen spoilertags?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Ynske het volgende:
Verslag van de intocht van Sinterklaas. Gisteren zette Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. Rond 12.30 uur meerde Pakjesboot 12 af aan de IJsselkade van de Overijsselse stad Kampen. Daarna volgde een bezoek aan de historische binnenstad, waarbij Burgemeester Jan Oosterhof hem namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom heette. Presentatie: Dieuwertje Blok.
Dat is wel fijn dan, die andere 2 zijn daar natuurlijk veul te groot voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:29 schreef Spuuglokje het volgende:
WIj gaan morgen met Tristan naar de intocht hier. Wouter en Sterre gaan bij opa en oma spelen, dat komt mooi uit, kunnen wij ons helemaal richten op ons kleine mannetje dat nog gelooft dat hij bestaat.Zal wel weer traantjes wegslikken worden, daar word ik nou zo week van.
jahquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:31 schreef bixister het volgende:
[..]
kan dat niet tussen spoilertags?![]()
![]()
Ik vind het ook wel weer leuk om te zien hoe leuk Sterre doet tegen Tristan, als Sinterklaas op tv voorbij komt. Je ziet haar ook echt genieten van haar broertjes enthousiasme, en daarna even met mij smoezen in de keuken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is wel fijn dan, die andere 2 zijn daar natuurlijk veul te groot voor.
Is dit het eerste jaar dat Sterre op "de hoogte" is?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel weer leuk om te zien hoe leuk Sterre doet tegen Tristan, als Sinterklaas op tv voorbij komt. Je ziet haar ook echt genieten van haar broertjes enthousiasme, en daarna even met mij smoezen in de keuken.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:31 schreef bixister het volgende:
[..]
kan dat niet tussen spoilertags?![]()
![]()
Ja, hoewel ik sterk vermoed dat ze het vorig jaar ook al wist, maar het niet wilde weten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is dit het eerste jaar dat Sterre op "de hoogte" is?
Het zoontje van mijn vriendin is ook 7, in oktober ging hij vragen stellen en is hem "het grote geheim" verteld.
Maar nu het zo dichtbij komt zit hij er weer helemaal in
Hier in de buurt hangen allemaal kleurplaat-posters voor het raam met zwarte pieten erop en de vraag 'kom je bij mij ontbijten?'.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
luca en ik gaan straks weer naar de intocht zoals elk jaar.
hij komt hier over de zaan aan en komt hier om de hoek zowat aan land.
luca maakt zich trouwens nogal zorgen over dat de pieten niet ontbijten
geen idee waar hij dat nou weer vandaan heeft, maar ik heb hem aangeraden dan maar een fles ontbijtdrink in zijn schoen te doen ipv een wortel.
ik heb nog geen poster gezien hier. en op school kom ik alleen nog in de bovenbouw. misschien dat het daaraan ligtquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier in de buurt hangen allemaal kleurplaat-posters voor het raam met zwarte pieten erop en de vraag 'kom je bij mij ontbijten?'.
Ik gok maar zo dat Luca daar iets van meegekregen heeft op school. Ik heb geen idee wat het verder in houdt hoor...
Op Jetix geloof ik dat de Pieten niet ontbijten en dat Ontbijtpiet daarvoor moet zorgen dat dat wel weer gebeurdquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
luca en ik gaan straks weer naar de intocht zoals elk jaar.
hij komt hier over de zaan aan en komt hier om de hoek zowat aan land.
luca maakt zich trouwens nogal zorgen over dat de pieten niet ontbijten
geen idee waar hij dat nou weer vandaan heeft, maar ik heb hem aangeraden dan maar een fles ontbijtdrink in zijn schoen te doen ipv een wortel.
Volgens mij wel. Tenminste collega's gister gaven aan dat t normaal langer was ipv maar een uurtjequote:Op zaterdag 17 november 2007 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ligt het aan mij of was de Sinterklaasintocht vroeger altijd veel vroeger op de tv en duurde het dan ook niet altijd langer? Ik meen mij te herinneren dat ik uren door kon brengen bij de tv en mijn enigszins ongeďnteresseerde ouders vertelde wat die gekke pieten daar nu weer uithaalden op die enge hoge daken! Is dat mijn kinderlijke belevenis van de tijd of heb ik gelijk? Begon het vroeger veel eerder op tv?
Zie je wel! Ik snap niet waarom ze het dan hebben ingekort, ik denk dat er massa's kinderen en ouders naar kijken!quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Tenminste collega's gister gaven aan dat t normaal langer was ipv maar een uurtje
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zie je wel! Ik snap niet waarom ze het dan hebben ingekort, ik denk dat er massa's kinderen en ouders naar kijken!
Is dat MegaMindy in je avatar?
Dat is nou een goed voorbeeld van een redelijk onschuldige superheldenserie voor kinderen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]Ik ben Méé'gaaaaaa Mindy en Toby is zo
precies zo hebben we het Liam verteld. want hoewel hij de intocht niet gekeken heeft op tv zag hij wel steeds voorstukjes en zijn vraag was dus al meteen: maar hij komt toch hier aan? toch niet in Kampen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:17 schreef Noli. het volgende:
Eerder duurde de tv-intocht het altijd tot ongeveer een uur of drie.
Hier kijken we namelijk altijd eerst tv en dan om 15.30uur komt ie hier het dorp in. Dat is hier al jaren zo en in ons vorige dorp was dat ook altijd zo.. Juist expres om die tijd zodat je eerst op tv kunt kijken.
Het idee is dan juist dat hij eerst op tv Nederland binnenkomt en dan doorvaart/rijd/whatever naar het dorp waar je woont. Als het daar dan afgelopen is gaat hij weerdoor
naar
het
volgende
dorp
of
stad.
![]()
Dat was ook wel tof, ja. Ik kan het me ook niet herinneren, maar ik heb er ook nooit zo bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:25 schreef Ynske het volgende:
Ik vind t wel tof dat onze dovepiet tolkt op 2
kan me dat van vroeger niet herinneren
bij de super hebben ze ook pepernootbakpaketten bij de sintspullen staanquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:55 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn de intocht ook aan het kijken, man o man, wat spannendSara met een bakje nibbits (krijgt ze eigenlijk nooit, maar zo genieten zo!)
Ik ging net boodschappen doen, wil vanmiddag pepernoten met Sara bakken. Maar nu verkopen ze hier bij C1000 geen speculaaskruiden, gewoon helemaal niet. Is dat wel bij de AH te koop? Want dan rij ik daar straks nog even naartoe.
ja, zo'n pak heb ik hier ook staan.. Van Fred&Edquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de super hebben ze ook pepernootbakpaketten bij de sintspullen staan
Wat stom, bij de C1000 hier (en volgens mij ook bij andere winkels) hebben ze ze gewoon het hele jaar door bij de andere silvo-spullen (ik geloof dat ze koek- en speculaaskruiden heten, dus ook even kijken bij de K). Ik kan me niet voorstellen dat een AH ze niet heeft, ik zou zeker even kijken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:55 schreef Fuente het volgende:
Wij zijn de intocht ook aan het kijken, man o man, wat spannendSara met een bakje nibbits (krijgt ze eigenlijk nooit, maar zo genieten zo!)
Ik ging net boodschappen doen, wil vanmiddag pepernoten met Sara bakken. Maar nu verkopen ze hier bij C1000 geen speculaaskruiden, gewoon helemaal niet. Is dat wel bij de AH te koop? Want dan rij ik daar straks nog even naartoe.
Hahahaha, die hebben wij ook, van vorig jaar! Morgen komt Sint hier in de wijk, dus dan trek ik 'm ook maar bij Sara weer aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:32 schreef Noli. het volgende:
Wij hebben dit jaar onze eigen Pietjes..[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wilyan en Hanne hebben beide een eigen zwarte pieten pakje van de C1000. Alleen was er nergens in de gehele omtrek meer een zwarte maillot te vinden dus heeft Wilyan een grijze met rugby-beertjes en Hanne een bruin met roze gestreepte.. [ afbeelding ]
Er werd hiernaast smakelijk gelachen om deze post.. Jouw systeem lijkt erg op het mijne, het bijbehorende gebries hoort daar ook bij van de anderquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:45 schreef Lois het volgende:
Ik was driftig mijn kastje aan het uitspitten op zoek naar mijn Digi-ID. Niet gevonden natuurlijkterwijl Jeroen hier briesend naast me zit, die kan mijn fantastisch opbergsysteem (oftewel kwak alles in een la) niet uitstaan.
Ik niet en ik nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef m@x het volgende:
Wij zijn teut en gaan de kroeg in.
was getekend: Loen-a-tik en m@x
klinkt goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef m@x het volgende:
Wij zijn teut en gaan de kroeg in.
was getekend: Loen-a-tik en m@x
Jij moet de brave huisvader zijn en op jullie bloedjes passen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik niet en ik niet
en gezien de schrijfwijze al een heel eind ook
Ja! *wodka pakt.....quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij moet de brave huisvader zijn en op jullie bloedjes passen.
quote:
En doe vooral dingen die ík niet zou doenquote:
Ik vind jou ook heel lief, jaquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:55 schreef Saffier het volgende:
En voor de vorm dan maar een 'sterkte' voor Five
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel lief, ja![]()
kijk anders eens bij de speelgoedwinkel bij die 2 euro bakken>quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
luca moet voor school een lootje maken met daarop 3 dingen waaruit gekozen moet worden.
en het mag 4 euro kosten
wat ter wereld koop je nog voor 4 euro tegenwoordig?
ik heb net alle sinterklaas reclames doorgelopen en ik kom niet verder dan etuitjes, potloden en snoepgoed.
heeft iemand anders nog een suggestie want ik heb echt geen flauw idee en luca al helemaal niet
Stickers en gelpennen doen het vaak goed tot en met groep 8, dus dat kan lang aan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Pakje Pokémonkaarten, ieniemienie doosje Lego, 2 Playmobilpoppetjes? Een boek van de Slegte? Lastig hoor, 4 euro is niet zoveel geld, en als kinderen wat ouder zijn zoals Luca's leeftijd, dan zijn veel dingen weer te kinderachtig. Bij jongere kinderen kun je nog met stickers en gelpennen aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |