Ach, andere meneren in dat hok zijn tot bepaalde dingen ook niet in staat.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel sms-jes de vader van Huub nu weer gefaciliteerd heeft.
Het enige dat Huub hoeft te doen is rustig afwachten en geen geweld gebruiken, maar zelfs daar is meneer niet toe in staat.
Kan Jan niet naar huis?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef blomst het volgende:
Kan Jan niet even naar achteren.
en amandel doet haar naam weer eer aanquote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef lorence1 het volgende:
lieke ziet er idd super uit vandaag
Nee, HELEMAAL NIKS.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap maar 7 procent.
HIER KLOPT DUS HELEMAAL NIETS VAN.![]()
Yeah right.........Dennix 17%quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
5% - 50 cpt - Nadia
6% - 60 cpt - Amanda
7% - 70 cpt - Jaap
11% - 110 cpt - Brian
17% - 170 cpt - Dennix
19% - 190 cpt - Lieke
35% - 350 cpt - Huub
Huubs vader faciliteert veel sms-jes.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Frasier het volgende:
Hoe kan dat dat die homo zo hoog is geindigd?
Idd, veel users hebben medelijden met Huub.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
Heel goed Huub, medelijdenstemmen waren het toch?![]()
Dat zegt hij helemaal niet, hij gebruikt Dennis' argument tegen hem om z'n euphorie te temperen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Huub denkt dat de stemmen voor Dennis 'medelijdenstemmen' zijn.
Het mag toch wel duidelijk zijn dat ik 't over Dennis heb?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huubs vader faciliteert veel sms-jes.
Maar als hij dat doet zegt hij het toch juist wel????quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet, hij gebruikt Dennis' argument tegen hem om z'n euphorie te temperen.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet, hij gebruikt Dennis' argument tegen hem om z'n euphorie te temperen.
Geef je gironummer, ik bestel er 100.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotsemmers verkrijgbaar in de kleur zwart, 85 euricent p.s.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als hij dat doet zegt hij het toch juist wel????
Hij heeft er genoeg. De afgelopen maand heeft ie er 950 uitgegeven volgens een berekening van VOL.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Brian kan dus de komende maand geen bezoek ontvangen, hij heeft slechts 110 cp's.
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Het hokje doet zijn best. Hij gaat iedere avond een concert geven, daar wachten we natuurlijk op.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
Jawel, want Aman heeft ook nog 60 en hij beheert ze ....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Brian kan dus de komende maand geen bezoek ontvangen, hij heeft slechts 110 cp's.
Kun je snel leveren....?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Dat zei Dennis toen tegen Huub,vandaar dat hij het nu terug zegt.Maar ja je wil toch alleen maar de boel opjutten.Waarom leg ik het ook nog uitquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
ja als ze alleen nix en nad in de uitzending stoppen en elke dag op de streams gooienquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Brian heeft vast nog wel een paar op een plekje liggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Komt door dat bashen denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Idd dit wilde ik net typen, dat deed die huilebalk vorige keer ook. Dennix met 17% echt een raadsel, iedereen die ik spreek die ook tv kijkt en streamed kotst iedereen die kneus uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!
Even opletten Peet!
950?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg. De afgelopen maand heeft ie er 950 uitgegeven volgens een berekening van VOL.
Dat doet hij liever niet, anti Huub je weetzzzz.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!
Even opletten Peet!
Inderdaad, volgens mij hebben ze achter een foutje gemaakt bij de telling...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef akveor het volgende:
Volgens mij is dit bedoelt om Jaap weer terug naar Dennis te krijgen.
Het lijkt er op dat Jaap en Dennis verwisseld zijn. Ik geloof er weinig van.
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Idd, veel users hebben medelijden met Huub.
Eerlijk gezegd krijg ik hier een beetje een BB gevoel bij.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het hokje doet zijn best. Hij gaat iedere avond een concert geven, daar wachten we natuurlijk op.![]()
Een beetje?.........Het is een beerput.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Nomrc2 het volgende:
het riekt een beetje
Huhquote:
Hij kan okay zingen: ik heb er geen bezwaar tegen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef schatje het volgende:
Iets zegt mij dat Dennis een kerstsingel mag doen van de Febo.
Ik ook, of de pa van Dennix heeft een grote doos sms-jes gekocht.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd krijg ik hier een beetje een BB gevoel bij.
Tis toch allemaal spel, en de streamers doen vrolijk (nou ja vrolijkquote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef chufi het volgende:
We weten nu dat het allemaal gecript is dus die punten worden ook gemanipuleerd. Dit is om Nix een stimulans te geven. Doet er Nix mee dan staat ie volgende maand weer op 5 of 6 en mag jaap naar 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |