quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat zegt hij helemaal niet, hij gebruikt Dennis' argument tegen hem om z'n euphorie te temperen.
Geef je gironummer, ik bestel er 100.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kotsemmers verkrijgbaar in de kleur zwart, 85 euricent p.s.
![]()
Nee.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar als hij dat doet zegt hij het toch juist wel????
Hij heeft er genoeg. De afgelopen maand heeft ie er 950 uitgegeven volgens een berekening van VOL.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Brian kan dus de komende maand geen bezoek ontvangen, hij heeft slechts 110 cp's.
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Huub denkt dat de stemmen voor Dennis 'medelijdenstemmen' zijn.
Het hokje doet zijn best. Hij gaat iedere avond een concert geven, daar wachten we natuurlijk op.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
Jawel, want Aman heeft ook nog 60 en hij beheert ze ....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Brian kan dus de komende maand geen bezoek ontvangen, hij heeft slechts 110 cp's.
Kun je snel leveren....?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Dat zei Dennis toen tegen Huub,vandaar dat hij het nu terug zegt.Maar ja je wil toch alleen maar de boel opjutten.Waarom leg ik het ook nog uitquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, Huub denkt dat de stemmen voor Dennis 'medelijdenstemmen' zijn.
ja als ze alleen nix en nad in de uitzending stoppen en elke dag op de streams gooienquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Brian heeft vast nog wel een paar op een plekje liggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef noucky het volgende:
Komt door dat bashen denk ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Idd dit wilde ik net typen, dat deed die huilebalk vorige keer ook. Dennix met 17% echt een raadsel, iedereen die ik spreek die ook tv kijkt en streamed kotst iedereen die kneus uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!
Even opletten Peet!
950?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg. De afgelopen maand heeft ie er 950 uitgegeven volgens een berekening van VOL.
Dat doet hij liever niet, anti Huub je weetzzzz.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut, Huub quote Dennis, die vorige keer tegen Huub zei, dat er veel medelijdenstemmen bij zaten!
Even opletten Peet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |