Ja, en dat is dus zo, plannetje mislukt, vandaar dat muziekjequote:Op donderdag 15 november 2007 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat vroeg amanda ik heb t niet gehoordmaar ws of dat jaap hem weer ingetrokken en uitgetrokken heeft?
Nee, we zoeken vrienden, kijk je meequote:Op donderdag 15 november 2007 19:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Postcountkriktopique?
Ik zou graag willenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, we zoeken vrienden, kijk je mee?
Waar heb jij 't overquote:Op donderdag 15 november 2007 19:41 schreef Jewscky het volgende:
Hallo silicone hoer,hoor je niet dat de chef spreekt (de RAT)
???quote:Op donderdag 15 november 2007 19:41 schreef Jewscky het volgende:
Hallo silicone hoer,hoor je niet dat de chef spreekt (de RAT)
Gister met z'n "ej ik ben hier de enige die deuren kapot slaat"quote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
brian weer met zn WAT IS ER dalijk gaat er weer n deur aan![]()
Dan zit ie fout hier, wij zijn structureel tegen COSquote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij in de COS zit ofzo.
Hij komt ook altijd in de SC dit soort dingen gillen.
laat maarquote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij in de COS zit ofzo.
Hij komt ook altijd in de SC dit soort dingen gillen.
Over die opmerking van Jewsckyquote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
over wie heb je t nu en wat bedoel je...
ik kom nooit in sc heel af en toe in cos mocht je t over mij hebben
ja k had t al gelezenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Over die opmerking van Jewscky.
Ik vind het hier ineens een stuk leukerquote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan zit ie fout hier, wij zijn structureel tegen COS.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
en brian is idd een lozer kan niet wachten totdat ie eruit geflikkerd word
helaas neit nee met die partijdige redaktiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |