quote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Opvallend, vraag me echt af of je dit meent
Ik vind hem prachtig, karakteristiek, een beetje klassiek en nergens op lijkend. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde niet door een rood-witte Jaap bril geziene) mening.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
Vergelijk deze kleurplaat eens met de actie voor Sander Boschker bij Twente...quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook lelijk hoorquote:Op maandag 26 november 2007 16:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Opvallend, vraag me echt af of je dit meent
Ik vind hem prachtig, karakteristiek en een beetje klassiek. Maar goed, iedereen z'n (gekleurde) mening.
Valt mee hoor, weer 30 SV erbijquote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 06:16 schreef Poepoog het volgende:kom op jongens jullie laten jezelf verblinden door jaloezie het is toch gewoon een mooie tekening
dat hoofdquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:11 schreef BottleKid het volgende:
Een minder geslaagde actie van ons van gisteravond:
[ afbeelding ]
Ter nagedachtenis aan Frits Philips, die 5 december 2005 is overleden.
O ja, de uitslag van de wedstrijd was ook kut.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:12 schreef PizzaSalami het volgende:
Is die foto na zijn opgraving gemaakt? Ziet er niet uit.
Nietsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:42 schreef Foxriver het volgende:
[..]
![]()
Wat staat er trouwens , ik kan het niet lezen..
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:08 schreef Blawh het volgende:
Zo'n mislukte sfeeractie voor een persoon die zo belangrijk is geweest voor de club vind ik eigenlijk eerder een belediging dan een hommage.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:15 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een jaloezie
410, visueel op eenzame hoogte in Nederland. Toch wel opvallend dat zelfs deze actie mooier is dan eentje in Rotterdam-Zuid tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Vocaal kan het nog beter, maar hopelijk gaat Ajax eindelijk eens meewerken aan uitbreiding. Zijn megawachtlijsten, net als op Zuid.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |