abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2007 @ 17:10:15 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55061178
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Positive_Thinking het volgende:
Whahahahahahahahahaaaaaaa

Sorry maar kan je nu werkelijk niet meer serieus nemen. Kijk de brgotingen na van die tijd en vraag ze op ofzo dan praten we weer verder.
Sorry, een half miljoen gulden of miljoenen euro's... Dan kun je over de tijd en begrotingen gaan praten
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 5 december 2007 @ 17:12:34 #102
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55061235
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef LosMillonarios het volgende:

[..]

Schuld schuiven we dan ook absoluut niet op naar anderen, maar niet alleen Vitesse zat fout. De gemeente heeft het ongelooflijk vies gespeeld. 9% rente (over een woekerrente gesproken) waardoor je de club alleen maar dieper in de stront duwt. Is het dan een goed reddingsplan geweest? Nee!

Mogen we daarom dan boos zijn op de gemeente? Ja!
Je moet idd boos zijn op de gemeente omdat Vitesse er zelf mee akkoord ging
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 5 december 2007 @ 17:16:22 #103
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55061325
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:12 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je moet idd boos zijn op de gemeente omdat Vitesse er zelf mee akkoord ging
Vitesse moest wel akkoord, anders was het afgelopen. En dat wist de Gemeente ook. 9% rente .

En daarnaast, het ultiem langzaam handelen bij de verkoop van Gelredome door de gemeente Boos? Jazeker!
Bridge over troubled water
  woensdag 5 december 2007 @ 17:30:30 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55061548
De gemeente is het idd allemaal schuld

Wat een kut gemeente ook dat ze geld in jullie steken terwijl er het risico is terwijl ze al het gemeenschapsgeld verliezen bij een faillissement...
Planning:
-
  woensdag 5 december 2007 @ 19:56:59 #105
184465 Migue
Sensuele man
pi_55063671
quote:
Dus is het de komende weken kaarsen branden in Stadion Gelredome, in de volksmond ook wel Gelresyndroom genoemd.
Wat welke volksmond, die in fucking Gouda zeker?
  woensdag 5 december 2007 @ 20:46:46 #106
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55064725
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:30 schreef DarkShine het volgende:
De gemeente is het idd allemaal schuld
Lezen! Ik geef toch aan dat Vitesse ook schuld heeft bij deze situatie?

Op 24 april 2003 is er tevens voor gekozen om de stemming uit te stellen naar juni 2003, om te kunnen bekijken of Vitesse wel voor lijfsbehoud kon zorgen. De gemeente kon toen inderdaad wel fluiten naar 2,5 miljoen euro, als de stemming van de gemeenteraad in juni negatief zou uitvallen. Maar omdat toen 2 raadsleden terugkeerden van vakantie, die allebei voor het reddingsplan waren, was het voor de gemeente ook wel duidelijk dat er geen nee zou komen.
pi_55070887
quote:
Due na 'verhelderend gesprek' terug bij selectie

Anders Due mag vanaf donderdag weer meetrainen met de A-selectie van Vitesse. De Deen, die vorige week uit de groep gezet werd nadat hij zijn teleurstelling uitte over zijn rol als reserve, is door coach Aad de Mos weer in genade aangenomen.

"Anders Due en de trainer hebben een verhelderend gesprek gevoerd. Daar ben ik blij mee", zegt algemeen directeur Paul van der Kraan tegen Omroep Gelderland.
Zo kan het dus ook.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:29:05 #108
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55074612
quote:
Op woensdag 5 december 2007 16:54 schreef DarkShine het volgende:
Hou zelf eens gauw op.

Als je eind jaren 80 promoveert en in no-time bij de (sub)top wilt behoren en zoveel geld uitgeeft als ome Karel (geld wat er niet eens was), hoe durf je dan op andere partijen te zeiken. Het is jullie eigen fokking schuld, je moet het dus niet op anderen (zoals de gemeente) schuiven!

Nogmaals vlakbij Arnhem is een jaar of 15 geleden een club failliet gegaan die in vergelijking met jullie een lachertje als schuld had!
Zie je mij dat doen dan? Het geld dat Vitesse heeft uitgegeven, kwam allemaal van Nuon. De gemeente is pas financieel in beeld sinds het reddingsplan. Ik schuif helemaal niks af op andere partijen, ik zeg alleen dat gemeente ook eens moet kijken naar hoeveel geld verdiend is DANKZIJ Vitesse, in plaats van alleen maar over de credit-zijde te kijken.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:02:15 #109
3185 Adelante
To let it go now
pi_55076556
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:39 schreef Klingon het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook.
prima, Due is best een goede aanvulling

Las ook dat Janssen weer volledig fit is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 6 december 2007 @ 17:25:15 #110
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_55082040
Ben er zaterdag helaas niet bij, maar ze MOETEN echt winnen, anders gaat het mis in de stand...

Wordt duimen geblazen, maar tegen Twente
pi_55122239
Yaki eruit, Takak erin. Het begin is er, nu nog Junker eruit . Schaaf en Sansoni gaan ze proberen te verlengen. Swerts zal wel niks worden .
  zaterdag 8 december 2007 @ 12:25:34 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55122266
Takak erin? Heb nog nooit iemand zo waardeloos zien spelen als Takak. En dan doel ik op Kelmis - Roda vorig seizoen waar hij een contract kon verdienen...
Planning:
-
pi_55122300
Ik heb Takak z'n eerste minuten tegen Ajax zien spelen, een paar weken geleden. Hield m'n hart vast toen die gozer erin kwam, maar het viel me alles mee.

En nu aub oprotten met je gezeik, want ik word onderhand nogal moe van je gezeur continue. Doe dat in je eigen paupertopic ofzo.
Don't think twice, it's all right.
pi_55122982
Takak was altijd een prima voetballer, dat is hij echt niet verleerd.

Idd, limburgers .
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:04:04 #115
184465 Migue
Sensuele man
pi_55128114
Takak is idd een prima speler, prima voor een club als Vitesse om erbij te hebben, bovendien moet hij het niet hoog in de bol krijgen als hij op de bank zit, hij had ook thúis op de bank kunnen zitten.
Verder, vanmiddag een paar reacties gelezen in de Gelderlander die aan de lezers vroegen of de gemeente Vitesse de schuld kwijt moet schelden, en het is misselijkmakend dat sommigen van die mensen zichzelf Arnhemmer durven te noemen, en zelfs nieteens weten waar ze het over hebben

Vanavond gaan we winnen, ik voel het, want Da Mos zei dat ze met veel agressie gaan spelen tegen Twente, en laat dat nou net dé manier zijn om ploegen als AZ en Twente aan te pakken
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:57:56 #116
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_55129208
Tering zeg, wat heb ik me geergerd aan de reacties van lezers op de financiele situatie van Vitesse in de Gelderlander. Allemaal mensen die zich te weinig in de materie verdiept hebben, en onder het mom 'de bijstandmoeder wordt zo genaaid' populistisch dingen gaan neerkalken en dat vervolgens opsturen naar De Gelderlander.

Tenenkrommend slecht.

Op naar Vitesse
pi_55136646
Nou, dat viel nog wel mee enzo. Had verwacht dat we 0-3 zouden verliezen.

Enfin, ik sta voor de wedstrijd bij de hoofdingang op iemand te wachten. Vliegt iemand me ineens om de hals, en voor ik van de schrik bekomen ben blijkt het Patrick Lodewijks te zijn die uitgegleden was en zich nog net aan me vast wist te klampen. Hij heeft me er nog uitgebreid voor bedankt, maar ik zie net op tv dat-ie er was om Piet te scouten. Waarom viel ie dan ook niet gewoon.
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:54:59 #118
184465 Migue
Sensuele man
pi_55137018
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 18:04 schreef Migue het volgende:
Vanavond gaan we winnen
Gelijk spelen tegen Twente is ook winnen

En Mads Junker clubtopscorer, eat your heart out!
pi_55139014
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef JH87 het volgende:
Nou, dat viel nog wel mee enzo. Had verwacht dat we 0-3 zouden verliezen.

Enfin, ik sta voor de wedstrijd bij de hoofdingang op iemand te wachten. Vliegt iemand me ineens om de hals, en voor ik van de schrik bekomen ben blijkt het Patrick Lodewijks te zijn die uitgegleden was en zich nog net aan me vast wist te klampen. Hij heeft me er nog uitgebreid voor bedankt, maar ik zie net op tv dat-ie er was om Piet te scouten. Waarom viel ie dan ook niet gewoon.
Wat valt er na die media hype nog aan Piet te scouten ... Sowieso, in de eredivisie scouten, volgen ze geen voetbal ofzo .
pi_55139147
Moeder******* Hersi, hoe is het ook mogelijk. Weer zo'n lucky-ass doelpunt als die van ons aller Purrel? Heb alles tot de 2-1 gezien. Iedereen had de 2-2 mogen maken, maar hij... bah, wat kan ik daar slecht tegen. Heeft 'ie nog uitgebreid staan juichen?

En die mongool van een Lorca mag ook wel een keer scoren, begint een beetje last te krijgen van het Yu Hai-syndroom. En anders schoppen we 'm lekker terug naar Peru, Chili of waar 'ie ook vandaan komt. Het dak zat verdomme dicht, dus zo koud was het nou ook weer niet.

Zaten trouwens scouts van Everton, Portsmouth en Bordeaux op de tribune. Vast niet voor Pietje alleen... maar dan nog. Dit jaar geen Europees voetbal halen betekend een leegloop, ajuus voor op z'n minst Pietje en Swerts. En ik geef ze geen ongelijk. De komende 2 wedstrijden (Excelsior en VVV) 6 punten pakken en gewoon een keertje met 4-0 of 3-1 voorstaan na 82 minuten Tijd voor een biertje.

[ Bericht 27% gewijzigd door Klingon op 09-12-2007 02:20:59 ]
  zondag 9 december 2007 @ 10:44:31 #121
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55140972
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:09 schreef Klingon het volgende:
Moeder******* Hersi, hoe is het ook mogelijk. Weer zo'n lucky-ass doelpunt als die van ons aller Purrel? Heb alles tot de 2-1 gezien. Iedereen had de 2-2 mogen maken, maar hij... bah, wat kan ik daar slecht tegen. Heeft 'ie nog uitgebreid staan juichen?

En die mongool van een Lorca mag ook wel een keer scoren, begint een beetje last te krijgen van het Yu Hai-syndroom. En anders schoppen we 'm lekker terug naar Peru, Chili of waar 'ie ook vandaan komt. Het dak zat verdomme dicht, dus zo koud was het nou ook weer niet.

Zaten trouwens scouts van Everton, Portsmouth en Bordeaux op de tribune. Vast niet voor Pietje alleen... maar dan nog. Dit jaar geen Europees voetbal halen betekend een leegloop, ajuus voor op z'n minst Pietje en Swerts. En ik geef ze geen ongelijk. De komende 2 wedstrijden (Excelsior en VVV) 6 punten pakken en gewoon een keertje met 4-0 of 3-1 voorstaan na 82 minuten Tijd voor een biertje.
Ik moet zeggen dat ik Lorca & Gommans redelijk sterk ik zag vallen. Lorca deed bij zijn enige kans alles goed, het was meer pech dat hij de 3-1 niet binnenknalde.

Maar die Takak man Ik snap écht niet waarom Kaya niet meespeelt.
pi_55142536
Ongelooflijk trouwens, dat toen Hersi begon met warmlopen er zelfs nog een stel van die josti's voor ons stonden die 'm toe gingen zingen. Ik heb ze even heel gauw toegeroepen dat 't een smerige NEC-er was. Ongelooflijk zeg.
pi_55143799
Zo, was m'n eerste eredivisie wedstrijd. Stuk betere belevenis al dan m'n vorige voetbalwedstrijd; Jong Italie - Jong Tjechie (5000 man waar niemand echt geeft om wie er wint ).

Zat op Oost, dat veel voller zat dan ik dacht dat zou zitten, en omdat ik kaart voor andere rij had konden we niet met z'n 5en bij elkaar, dus zaten in groepjes van 2 en 3. Prima zicht daar zo op de 1e ring alleen wij waren de enigen die beetje meezongen en schreeuwden daar, wat een duf vak En damn, vóór ons zaten allemaal tukkers en schuinachter ons ook En uitgebreid juichen dat ze deden.... moeten ze op zuid niet flikken lijkt me zo. Vind dat zelf ook geen reden voor geweld natuurlijk of wat dan ook maar merkte nu toch wel dat het best irritant is als je vanuit vitesse perspectief de wedstrijd beleefd dat je dan tegenovergestelde geluiden hoord om je heen.

Wedstrijd was wel tof, en Vitesse dat onverwachts voor kwam was helemaal mooi. 4 kansen 2 goals ofzo. Lekker effectief in de 1e helft. Moet ook wel als je zo teruggezakt speelt. 2-2 was uiteindelijk wel een terechte eindstand, veel meer had er ook niet ingezeten als je ziet hoe slecht vooral Lorca bezig was en Kolk zat ook niet echt goed in de wedstrijd imo.

Scheids was dramatisch trouwens, echt een blinde vink.

Maar zoals ik daar al zei tegen iemand, m'n hart is al wat zwart/geler aan het kleuren

En met dank aan Elvislives voor m'n kaartje, topgozer dat ie dat voor me heeft gehaald.
pi_55143987
Zuid is wel een wat fanatiekere tribune ja. Maar het gepauperte neemt er maar toe. Zelfs ik met m'n 20 jaren haal de gemiddelde leeftijd er nog omhoog, volgens mij.

Goede zaak dat je een mooie avond hebt gehad!
  zondag 9 december 2007 @ 15:32:30 #125
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55146742
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:44 schreef JH87 het volgende:
Zuid is wel een wat fanatiekere tribune ja. Maar het gepauperte neemt er maar toe. Zelfs ik met m'n 20 jaren haal de gemiddelde leeftijd er nog omhoog, volgens mij.

Goede zaak dat je een mooie avond hebt gehad!
Ik heb de oversteek ook maar eens gewaagd voor een wedstrijd (ze controleren toch niet op Zuid). Ik kom uit de tijd dat er sfeer hing op Zuid, tegenwoordig juichen ze Hersi toe als hij gaat warmlopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')