helaas, heb hem vanavond al gedaan,quote:Op maandag 3 november 2008 14:33 schreef Reintji het volgende:
Ron Jeremy![]()
Ehm, nou ik hoop dat het lukt, heb bereikbaarheidsdienst van mn werk na vijven. Morgenavond ben ik wel om die tijd online
Je ghost niet kwijtraken natuurlijk... of respawned die ook?quote:Op maandag 3 november 2008 20:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
helaas, heb hem vanavond al gedaan,
na veel inspanning en zweten
Ik vind het een goed idee maar de komende paar maanden ben ik tochquote:Op donderdag 6 november 2008 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
Mischien een idee om een lijst met gamertag's hier neer te kwaken?
Ik vind het namelijk veel chiller om een party van hollanders te hebben.
Grifball dus..... Niet superboeiend, iig niet als je in je eentje gaat vind ik. Met party kan 't nog wel eens lachen zijn.quote:Double EXP Weekends (Listed in order)
* Team Flag (Formerly known as 4th of July)
* Grifball
* Legendary Brawl
* Turkey Day*
Nee die vlag was niet alles.. als het nou eens een andere map was, maar iedere keer op dat grootte ijsveld.quote:Op zondag 9 november 2008 22:09 schreef AngelosC het volgende:
Team Flag vond ik niet echt boeiend dit weekeinde, hopen op iets leukers volgende week, ZOALS ZOMBIES MUAHAHHA
is nog niet helemaal zeker, maar geruchten zijn rond Januari 2009quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Al weken niet meer gespeeld online. gaaf dit topic
Wanneer komen de nieuwe maps ?
Geinig voor een wedstrijd of 5 maar dan ben ik het wel zatquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:26 schreef AngelosC het volgende:
Ik ga maar eens Grifballen.
Voor wie gezellig mee wilt doen; gamertag = BalSjaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |