Gefeliciteerd,quote:
Ach kom op, bij Halo2 ook geen last van gehad!quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus als 100.000 mensen een mappack hebben kun je daar al niet meer tegen gematched worden? Het level wordt immers pas NA het uitzoeken van spelers gekozen.
Je hebt shooters, en je hebt Halo.quote:Op woensdag 21 november 2007 08:39 schreef Twarres het volgende:
Gisteren Halo3 gespeeld.. Ik vinnum wel aardig.. Meer ook niet.
Wat is nou precies zo geweldig aan dat Halo?
quote:Op woensdag 21 november 2007 08:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt goede shooters, en je hebt Halo.
Ah, feliquote:
I know, was er zelf ook van de indruk als ik er door gekiiled werd. Grappig feitje, maar 2,6% van alle Halo 3 spelers heeft de Katana.quote:Op woensdag 21 november 2007 01:03 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd,
het ziet er altijd toch wel iets angstaanjagender uit als een tegenstander die katana heeft.
Hm, ik zou juist op je jagen omdat jij een stok op je rug hebt .. makkelijk te herkennenquote:Op woensdag 21 november 2007 12:35 schreef Haijo het volgende:
[..]
I know, was er zelf ook van de indruk als ik er door gekiiled werd. Grappig feitje, maar 2,6% van alle Halo 3 spelers heeft de Katana.The few and the proud.
And then you'd get yo ass kicked, bi-atch!quote:Op woensdag 21 november 2007 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hm, ik zou juist op je jagen omdat jij een stok op je rug hebt .. makkelijk te herkennen
Wordt het wel tijd voor lijkt me. Custom free for all?quote:Op donderdag 22 november 2007 19:15 schreef Reintji het volgende:
Zal dit dan uitgroeien tot een ehm.. kuch.. fok toernooitje?
Then you just aint doing it right !quote:Op maandag 26 november 2007 13:40 schreef Bastard het volgende:
Herkenbaar Zatoichi, ene potje maak ik met moeite kills.. sta ik ook -4 ofzo, potje daarna kan zo +12 zijn! Maarrr.. vlgs mij klopt er vaak ook iets niet.. als ik een magazijn leegschiet, en die kerel trapt bijna op een granaat kan hij niet van mij winnen in een melee attack!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |