quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef bleiblei het volgende:
Eva is tof.
En ze krijgt later als ze in ArTiC's doelgroep belandtgoeie zoenlippen
.
graag gedaan, moeder Mariequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef amaranta het volgende:
lief!
fufr, bedankt voor je verrassing!
En, hoe bevalt het moeder zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:55 schreef amaranta het volgende:
lief!
fufr, bedankt voor je verrassing!
En hoe bevalt het vader zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:28 schreef gr8w8 het volgende:
Mex_! Tip! Pak de videocamera en neem de reacties op van familie (zusses ofzo) als Ama d'r borsten op dag vier laat zien.
* verwijst beide vaders naar youtubequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:28 schreef gr8w8 het volgende:
Mex_! Tip! Pak de videocamera en neem de reacties op van familie (zusses ofzo) als Ama d'r borsten op dag vier laat zien.
Ik vond dat gister een mooie reden om m'n ma de deur uit te schoppen, zodat bb&sq naar boven kondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:28 schreef gr8w8 het volgende:
das nog even oefenen, over een paar dagen kun je koken, boodschappen doen en stofzuigen tijdens de BVquote:Op zondag 18 november 2007 11:55 schreef amaranta het volgende:
Nou ja dat mensen mijn zien borstvoeden vind ik niet zo erg..
Ik hoef er alleen niemand bij als ik dr aanleg. Dat is namelijk geen pretje.
B&W's al aangesloten?quote:Op zondag 18 november 2007 11:53 schreef r8ality het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)moord_in_vol_ca.html
Maar Stiphout was toch de "nette" kant van Helmond?.
Ik kan nu alleen nog maar janken tijdens de borsvoeding.quote:Op zondag 18 november 2007 12:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
das nog even oefenen, over een paar dagen kun je koken, boodschappen doen en stofzuigen tijdens de BV
jup...maar aan de andere kant wordt er nergens in Helmond zoveel coke gesnoven als in Stiphout dus dit zat er wel een keer inquote:Op zondag 18 november 2007 11:53 schreef r8ality het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)moord_in_vol_ca.html
Maar Stiphout was toch de "nette" kant van Helmond?.
Nee, dat was ik, jij had een lage pijngrens jeweetsquote:Op zondag 18 november 2007 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan nu alleen nog maar janken tijdens de borsvoeding.
Tja, ik ben toch wel erg KLEINZERIG...
heb je al van die opzetdopjes voor you tepels?quote:Op zondag 18 november 2007 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
gemeen loeder!quote:Op zondag 18 november 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, hoeveel was jij nou al van je pens kwijt?
Ik heb ze. Het maakt een beetje verschil. Ik hoop dat morgen of morgen als de melk beter op gang komt het minder pijn gaat doen.quote:Op zondag 18 november 2007 14:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb je al van die opzetdopjes voor you tepels?
dat schijnt te werken als je gevoelige tepels hebt
Ooit een zware depressie voelen opkomen?quote:
Zitten je borsten niet gewoon te vol? Als je zelf met een pompje alvast wat eruit haalt (quote:Op zondag 18 november 2007 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooit een zware depressie voelen opkomen?
En nee inderdaad, humor is nu even ver te zoeken hier.
Ja, A vertelde eht tussen de middag meteen!quote:Op zondag 18 november 2007 17:12 schreef amaranta het volgende:
wisten de kinderen het vrijdag op school al?
Bij mij hielp dat heel goed als het zeer deedquote:Op zondag 18 november 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
Ik zal inderdaad gaan kijken voor een kolf.
quote:Op zondag 18 november 2007 17:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben je nu ook zo verbaasd dat je moeder bent?
quote:Op zondag 18 november 2007 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooit een zware depressie voelen opkomen?
En nee inderdaad, humor is nu even ver te zoeken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |