Dat komt omdat je een eikel bent, kun jij ook niks aan doenquote:
klopt dat ziet er maar raar uit...quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Tot de vacuumpomp viel het mee, gaat echt met lomp geweld, voor maria erg fijn, voor mij niet relaxed om te zien. Ze ligt nu op mn arm te maffen en scheten te laten, al 4x aan de borst gehangen, maria is zich aan het douchen met kraamhulp en gaat dan rusten.
quote:
OMG!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
even een linkje
Het gaat me vooral om de tekst: Als u houdt van een exclusief interieur waarin kwaliteit en stijl tot uiting komen![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moeten jullie het ff mee doen
Ze ziet eruit of ze der nooooooit meer loslaatquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
geen probleem, mooi kiendje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Mex_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
even een linkje
Het gaat me vooral om de tekst: Als u houdt van een exclusief interieur waarin kwaliteit en stijl tot uiting komen![]()
Beetje een conehead inderdaad, trekt wel weer bijquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
Oehhh Mex en amaranta, wat een droppie!
Maar er is dus wel een vacuumpomp aan te pas gekomen? Dan heeft ze dus een conehead
Nou...bij Joost is het nooit meer goedgekomen anders...gelukkig zal die zich nooit voortplantenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Beetje een conehead inderdaad, trekt wel weer bij
http://evaschouten.blogspot.com/
Je hebt die blog al sinds maart? Heette ie toen anders of had je hem gewoon nog aan niemand gegeven?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Beetje een conehead inderdaad, trekt wel weer bij
http://evaschouten.blogspot.com/
Zat er iets tussen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben vandaag huiskes gekijkt.
Huis aan de Botstraat was nix.
Wat een mooi meisje!quote:
Leukk dat jullie effe langs zijn geweest!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:42 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben vandaag huiskes gekijkt.
Huis aan de Botstraat was nix.
Mamaria!quote:
Tochwel ja?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Leukk dat jullie effe langs zijn geweest!
(beetje een zooitje wel...)
Heb net hoop inkopen gedaan, vind het eigenlijk teveel(vriend heeft een hele hoop gehaald, misschien dingetjes paar maanden bewaren...)
quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:11 schreef Mex_ het volgende:
Ze heeft van ~00:00 tot nu geslapen.
Boodschappenlijst:kleertjes die wél passen
das best een leuk setje, als je je casa in de stijl van McDonalds Best hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Bagheera is in huis, dank je!
Vriend gaat morgen deze ophalen
ik laat de baby eerst opdrogen, ga volgende week of zo wel ff.quote:
klinkt heel sonja bakkerig...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, diner met de papa's en de mama's was gisteren erg geslaagd!
Ik had paprikaroomsoep gemaakt en springbok met abrikozen-notensalsa en een toetje van meringue overgoten met pure chocolade en met aardbeien en slagroom on top
Misschien heb ik mijn koksroeping gemist
Het past in ons interieur ja, als je dat wilde vragenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
das best een leuk setje, als je je casa in de stijl van McDonalds Best hebt
nee hoor, dan had de vraag er gewoon gestaan. Ik ging er al vanuit dat dit het geval was.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het past in ons interieur ja, als je dat wilde vragen
maar you hebt vast een grote US koelkastquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:42 schreef JamesBrownie het volgende:
ons huis lijkt voorzover ik weet niet op de mac.
ah ja, de smegma-chinequote:Op zaterdag 17 november 2007 19:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Een smeg!
Hoe weets jij dat!?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:32 schreef bleiblei het volgende:
Eva is tof.
En ze krijgt later als ze in ArTiC's doelgroep belandtgoeie zoenlippen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |