Ik snapte er geen reet van...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag maar eens aan Bladestorm beginnen, ik vonde demo best gaaf(En even het live spelletje downloaden natuurlijk
)
[ afbeelding ]
eensch is, soms nog niet helemaal door wat ik moet doenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef Gupje het volgende:
Carcassonne is best leuke online game net even klein half uurtje gespeeld.
Werd toch vrij duidelijk uitgelegd in de demo hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik snapte er geen reet van...
Niet dat ik de legers niet kon verslaan of zo, maar ik had geen flauw idee wát ik nu precies deed.
Steden maken, wegen aanleggen en kloosters isoleren.. zet er een thief op en krijg lekker wat punten. Aan het einde zorgen dat je meer punten hebt dan je tegenstander.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
eensch is, soms nog niet helemaal door wat ik moet doen, maar is wel leuk
Carcassonne vandaag en morgen gratis ipv 800 punten en als je al lid bent sinds 2001 krijg je 500 punten (of was het nu 600), voorlopig was dat het.quote:
ik had zoiets van ja, dat snappen we best, ga aan de slag en zat te kijken van ehhmmm, maar heel langzaam maar zeker begint het wel door te dringen, die diefjes zijn idd belangrijk enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Steden maken, wegen aanleggen en kloosters isoleren.. zet er een thief op en krijg lekker wat punten. Aan het einde zorgen dat je meer punten hebt dan je tegenstander.
Ik moest de tutorial ook 2x lezen.. omdat ik bij de eerste keer dacht "jajajajaja"
Ja.. daarmee claim je zeg maar vast de punten voor het geval de weg ook af raakt, of die stad eindelijk af is.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had zoiets van ja, dat snappen we best, ga aan de slag en zat te kijken van ehhmmm, maar heel langzaam maar zeker begint het wel door te dringen, die diefjes zijn idd belangrijk enzo
Told ya!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef Henk-B het volgende:
AC is goed.
Training 3x bekeken voor ik pas door had hoe je met die dieven werkte.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. daarmee claim je zeg maar vast de punten voor het geval de weg ook af raakt, of die stad eindelijk af is.
Dus tactisch gezien zorg je dat je niet de stad afbouwt met een steen waar je tegenstander al een dief op heeft gezet.... lijkt me.
MMaRsu ik heb hem nog steeds nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |