Ik snapte er geen reet van...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Rossdale het volgende:
Vanmiddag maar eens aan Bladestorm beginnen, ik vonde demo best gaaf(En even het live spelletje downloaden natuurlijk
)
[ afbeelding ]
eensch is, soms nog niet helemaal door wat ik moet doenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef Gupje het volgende:
Carcassonne is best leuke online game net even klein half uurtje gespeeld.
Werd toch vrij duidelijk uitgelegd in de demo hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik snapte er geen reet van...
Niet dat ik de legers niet kon verslaan of zo, maar ik had geen flauw idee wát ik nu precies deed.
Steden maken, wegen aanleggen en kloosters isoleren.. zet er een thief op en krijg lekker wat punten. Aan het einde zorgen dat je meer punten hebt dan je tegenstander.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
eensch is, soms nog niet helemaal door wat ik moet doen, maar is wel leuk
Carcassonne vandaag en morgen gratis ipv 800 punten en als je al lid bent sinds 2001 krijg je 500 punten (of was het nu 600), voorlopig was dat het.quote:
ik had zoiets van ja, dat snappen we best, ga aan de slag en zat te kijken van ehhmmm, maar heel langzaam maar zeker begint het wel door te dringen, die diefjes zijn idd belangrijk enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Steden maken, wegen aanleggen en kloosters isoleren.. zet er een thief op en krijg lekker wat punten. Aan het einde zorgen dat je meer punten hebt dan je tegenstander.
Ik moest de tutorial ook 2x lezen.. omdat ik bij de eerste keer dacht "jajajajaja"
Ja.. daarmee claim je zeg maar vast de punten voor het geval de weg ook af raakt, of die stad eindelijk af is.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had zoiets van ja, dat snappen we best, ga aan de slag en zat te kijken van ehhmmm, maar heel langzaam maar zeker begint het wel door te dringen, die diefjes zijn idd belangrijk enzo
Told ya!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef Henk-B het volgende:
AC is goed.
Training 3x bekeken voor ik pas door had hoe je met die dieven werkte.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. daarmee claim je zeg maar vast de punten voor het geval de weg ook af raakt, of die stad eindelijk af is.
Dus tactisch gezien zorg je dat je niet de stad afbouwt met een steen waar je tegenstander al een dief op heeft gezet.... lijkt me.
MMaRsu ik heb hem nog steeds nietquote:
en dan is dief nog niet eens de echte naam, placeholders toch ?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nederlands en Engels door elkaar dieven en thief's!![]()
In de tut. vertaling is het diefquote:Op donderdag 15 november 2007 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan is dief nog niet eens de echte naam, placeholders toch ?
Beter schiet die postbode van je op danquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
MMaRsu ik heb hem nog steeds niet![]()
wacht al de hele dag![]()
Haha, volgens mij heb je dan je collega's staan te vermoorden. Het eerste stadje is namelijk je thuisbasis met je master en dergelijkequote:Op donderdag 15 november 2007 16:08 schreef koen_pijl het volgende:
Ik snap alleen iets niet. Toen ik in het eerste stadje kwam heb ik daar alle guards een beetje lopen vermoorden, maar die bleken ook assasins te zijn ofzo?
Ligt het nou aan mij of is dit een beetje karig?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Carcassonne vandaag en morgen gratis ipv 800 punten en als je al lid bent sinds 2001 krijg je 500 punten (of was het nu 600), voorlopig was dat het.
ja dat dnek ik dus ookquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef WarWarrior het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb je dan je collega's staan te vermoorden. Het eerste stadje is namelijk je thuisbasis met je master en dergelijke
Nope komt er niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef Frasier het volgende:
Ik neem aan dat er een demo van AC komt?![]()
Ze zijn alle 3 wel meer als wat.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:58 schreef Leonos het volgende:
Waar blijft de demo van CoD 4 en AC en ME?
Kijken of het wat is
Ik denk woensdag!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef -Dries- het volgende:
Zin in volgende week vrijdag! (maar waarschijnlijk volgende week donderdag)
Demo van CoD 4 is niets..quote:Op donderdag 15 november 2007 17:58 schreef Leonos het volgende:
Waar blijft de demo van CoD 4 en AC en ME?
Kijken of het wat is
Wanneer krijgen we die punten dan? ik heb ze iig nog niet gehad.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Carcassonne vandaag en morgen gratis ipv 800 punten en als je al lid bent sinds 2001 krijg je 500 punten (of was het nu 600), voorlopig was dat het.
Gratis game? Is dat echt zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we die punten dan? ik heb ze iig nog niet gehad.
Ik ook nog niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. in Europa zijn we begin Maart pas online gegaan...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ok, daar kom ik op terug. Net NFS:MW besteld voor 17 euro bij zuiderpark. Kon het niet latenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Digixz het volgende:
Voorlopig doe ik ff rustig aan met het kopen van spellen. Eerst maare s klaar zijn met Orange Box en COD4.
Ik ga dat dus nooit doen dat is bij elke CoD een tergend karwei en het is dan ook gewoon niet meer leuk om zo te spelen!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Rossdale het volgende:
Pfff vandaag nog 45 min geprobeerd maar ik kom echt niet verder op veteran in cod4Nog steeds tussen de kassen dat je die schuur in moet rennen om voor de heli te schuilen. Ook als ik alle mannetjes dood heb en of direct over de zandzakken spring of als ik vanonder de ene vrachtwagen naar de volgende wil kruipen ben ik in 2 kogels en 0,5 seconden dood dankzij die heli.... Kom er echt niet uit. De gunner doodknallen lukt alleen als ik een stuk terugloop in het level en dan komt de heli dicht genoeg om de schutter te kunnen knallen. Echter voordat ik dan terug bij de schuur ben is de gunner al gerespawned en lig ik dus weeral tegen de vlakte
Erg frustrerend!
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Rossdale het volgende:
Niks er van, ik moet en zal CoD4 op veteran uitspelen. Doe je er tenminste ongelofelijk lang mee man
Je bent gek man! Wat is daar nou leuk aan![]()
Bladestorm is trouwens ook erg vet
Bagger![]()
Die heli gaat toch af en toe achter de schuur langs?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef Rossdale het volgende:
Pfff vandaag nog 45 min geprobeerd maar ik kom echt niet verder op veteran in cod4Nog steeds tussen de kassen dat je die schuur in moet rennen om voor de heli te schuilen. Ook als ik alle mannetjes dood heb en of direct over de zandzakken spring of als ik vanonder de ene vrachtwagen naar de volgende wil kruipen ben ik in 2 kogels en 0,5 seconden dood dankzij die heli.... Kom er echt niet uit. De gunner doodknallen lukt alleen als ik een stuk terugloop in het level en dan komt de heli dicht genoeg om de schutter te kunnen knallen. Echter voordat ik dan terug bij de schuur ben is de gunner al gerespawned en lig ik dus weeral tegen de vlakte
Erg frustrerend!
vind het juist wel een coole take geven aan de gamequote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef existenz het volgende:
Dat SF gedeelte van AC sucked big time. Dat hadden ze niet moeten doen. De rest rox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Nee ik ben serieus, hij is echt vetquote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
Bagger
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Rossdale het volgende:
in AC ook dus dat zit ook wel goed voor aquilla , mocht die het spel nou niet leuk vindenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus, hij is echt vet![]()
Oh en jij zou hem ook gaaf vinden, paardje rijden!![]()
haha mijn 360 uit feb 06, heeft een goed 1.5 jaar volgehouden.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef WolfsNL het volgende:
AC binnen...
Wil ik verdomme gaan spelen, flitp mijn 360 (launchversie, gekocht in febr. 06). Nu was mijn tv ook al naar de tievus, allemaal strepen. Sluit ik mijn xbox beneden aan, slaat hij weer vast en beeld vol met artefacts
.
Morgen MS bellen. Hopelijk wel een nieuwe versie![]()
Zo, moest het even van me af schrijven![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:56 schreef existenz het volgende:
Dat SF gedeelte van AC sucked big time. Dat hadden ze niet moeten doen. De rest rox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Next gen zijn games die zichzelf spelen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef BMH het volgende:
Vandaag ook wat AC gespeeld. Er is echt geen klikker te doen in die steden. Gebouwen op rennen kost je helemaal geen moeite of oefening. Je doet het gewoon. Ik hoopte dat je nog een beetje moest timen, maar helaas.
Met de sfeer zit het wel goed. Binnenkort maar eens verder spelen.
Oh? Dacht ook dat het ala Tomb Raider was... timen en goed springen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef BMH het volgende:
Vandaag ook wat AC gespeeld. Er is echt geen klikker te doen in die steden. Gebouwen op rennen kost je helemaal geen moeite of oefening. Je doet het gewoon. Ik hoopte dat je nog een beetje moest timen, maar helaas.
Met de sfeer zit het wel goed. Binnenkort maar eens verder spelen.
Yup thnx.quote:
Knop ingedrukt houden en de kant op duwen die je op wilt, zo simpel gaat het met AC.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh? Dacht ook dat het ala Tomb Raider was... timen en goed springen?
Hoe meer ik lees over AC, hoe meer ik het zie als een gemiste kans. Die nadruk die op parcour ligt, en het sci-fi aspect trekken me totaal niet. Ik had meer gehoopt op het volgende:quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:31 schreef Gamedemon het volgende:
Knop ingedrukt houden en de kant op duwen die je op wilt, zo simpel gaat het met AC.
Maar het ziet er wel allemaal heel gelikt uit, de animaties zijn top.
Alleen de game is erg herhalend, iedere keer dezelfde opdrachten doen om vervolgens je hit te kun maken
Je 360 kan gewoon de awesomeness van AC niet aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef DJ_ het volgende:
mijn 360 heeft net een paar putjes in mijn AC disc geschoten, hij doet het nog wel maar is dit het begin van het eind
Yep, ik dacht en hoopte ook een deel in de serie als Tenchu maar dan vele malen mooier.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe meer ik lees over AC, hoe meer ik het zie als een gemiste kans. Die nadruk die op parcour ligt, en het sci-fi aspect trekken me totaal niet. Ik had meer gehoopt op het volgende:
Sandbox/Adventure: Gameplay waarbij je echt moeite moet doen om je target te vinden en uit te vinden wat het beste tijdstip, de beste plaats en de beste manier is om hem te doden. Daarnaast veel afwisselende side-quests en interactie met NPC.
Stealth: je doelwit besluipen en doden.
Vechten/platform: ontsnappen waarbij het vechten wat weg heeft van Ninja Gaiden, en het platformen van Tomb Raider.
Er had gewoon veel meer ingezetten. Ontwikkelaars hadden het zeker te druk met het staren naar Jade.quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:53 schreef Bastard het volgende:
Yep, ik dacht en hoopte ook een deel in de serie als Tenchu maar dan vele malen mooier.
http://www.penny-arcade.com/2007/11/14quote:I'm telling you all this because I want you to understand that if Assassins Creed actually was a 7.0 game I'd tell you. I also want you to know that when I tell you it's fucking incredible I'm not bullshitting you because we're running ads for the game.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Goed stuk over de negatieve AC reviews op Penny Arcade :
[..]
http://www.penny-arcade.com/2007/11/14
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef Retarded het volgende:
AC gister ook even gespeeld, maar hij viel me toch tegen.... de gameplay is fijn, maar niet erg simpel. Je moet veel te veel knoppen gebruiken bij een game waar de gameplay eigenlijk heel simpel HAD kunnen zijn. Grafisch is het een plaatje natuurlijk, maar het is gewoon niks voor mij. Ik wacht wel op een nieuwe Prince of Persia en anders op een nieuwe Tomb RaiderBlij toe, want dat scheelt me deze maand ook weer een hoop centen
Jij staat al helemaal klaar voor de lesbo sex in Mass Effect ofnie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien vind ie 2 borsten ook teveel om te handellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |