Nope..quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:21 schreef One_conundrum het volgende:
Maar is het rente verhaal niet meer geldig dan?
Mijn enige middenvelder was geschorst.quote:Joonas Sandelin showed why he is feared on the counterattack, scoring for RFC in the 68:th minute to make the score 3 - 2. Vespa dictated play, as they maintained 86 percent of possession.
Als ik jou was zou ik die 32 jarige en 29 jarige er uit knikkeren en daar jongere voor terug kopen. In jou div is uitstekend nog voldoende. 1 Uitstekend en 1 goed spits met een beetje passen en evt Spelhervatten erbij. Of 2 uitstekend met bij skils. Als dat financieel haalbaar is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat betreft de prijzen is het natuurlijk afwachten wat er gebeurd, wie weet blijven ze stijgen..
Die betere (formidabel/uitmuntend) spits heb ik niet nodig om dit seizoen te promoveren van IX naar VIII, maar het bouwt wel wat extra zekerheid in om ook dit seizoen 14x te winnen. Daarnaast kan ik 'm dan in VIII (en VII??) gebruiken, waar ik nu naast een 32-jarige uitstekend spits een 29 jarige redelijk-scoren/goed positiespel/matig passen heb staan..
deze mag het proberenquote:
Commentaar van de scout
Hoor eens, Hüseyin Gür is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Ik heb die maar gedaan, ik kom er wel achter wat voor speler hij is.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mel Niëns is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
hoe ziet je gerenoveerde selectie er nu uit foetre??quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:10 schreef foetre het volgende:
[..]
geen.
Ik heb 2 mil op me bankrekening en me selectie is al klaar incl 10 trainies.
ff aankijken hoe blij me supporters worden want dan kan ik me stadion wel gaan uitbreiden.
Ook makkelijk als er iemand geblesseerd raakt.
koppen en of set pieces, ervaring en weinig loonsintensief.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef One_conundrum het volgende:
Verbal, wat voor eisen stel jij aan je middenvelders ...
que? ik hoop daar met een mythische countervaardigheid, verdedigers met reusachtig, buitenaards en mythisch, een keep met buitenaards, en een 5-3-2 opstelling met slechts 1 centrale middenvelder toch redelijk voor in aanmerking te komenquote:Op zondag 18 november 2007 17:06 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, ik dacht dat jij die hard counterspeler was, maar dat is niet zo?
heb hem als reserve aangenomenquote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Tinus van Bart.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn. Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Verdedigen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Koei!quote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef twi het volgende:
Klote, bied ik op een speler die om half zeven afloopt, loopt 'ie half zeven morgen af
ik denk ik ook maar.. Ik ga counteren met 343quote:Op zondag 18 november 2007 17:18 schreef Lennox het volgende:
Vanavond ook weer counteren. Train ook wingers, maar doe het met 4-4-2.
Vorig seizoen heb ik 2x niet gecounterd in de competitie. Als ik maar half denk dat ik middenveld niet kan winnen, dan switch ik naar counter. Heb een Bovennatuurlijk en Reusachtige middenvelder.quote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
one_conundrum: 5-4 als counterhufter?Dan moet je toch nog eens naar je verdediging kijken
Als counterhufter maken de mids idd niet zoveel uit. Volgens mij kiezen veel mensen er voor om daar een set pieces held neer te zetten, of wellicht iemand met of veel passen, of veel verdedigen.
Lennox, hoe vaak counter je met zo'n opstelling? En wat voor mids heb jij?
Jaaah, behoorlijk kut iddquote:Op zondag 18 november 2007 17:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
one_conundrum: 5-4 als counterhufter?Dan moet je toch nog eens naar je verdediging kijken
Als counterhufter maken de mids idd niet zoveel uit. Volgens mij kiezen veel mensen er voor om daar een set pieces held neer te zetten, of wellicht iemand met of veel passen, of veel verdedigen.
Klinkt goed, vooral je aanvalquote:Op zondag 18 november 2007 17:37 schreef Lennox het volgende:
[..]
Vorig seizoen heb ik 2x niet gecounterd in de competitie. Als ik maar half denk dat ik middenveld niet kan winnen, dan switch ik naar counter. Heb een Bovennatuurlijk en Reusachtige middenvelder.
Met 4 defs kom ik tot Formidabel op de vleugels en Uitmuntend centrale def. Aanval over de gehele breedte Uitstekend/Goed/Goed. Briljante countervaardigheid meestal
en mijn stats:quote:rikkeeper
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld rampzalig (laag)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (hoog)
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval rampzalig (zeer hoog)
Linkeraanval rampzalig (zeer hoog)
zit moet ik toch wel met een nulletje of 10 winnen tochquote:SV Pantoffeltjes
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitstekend
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging slecht (laag)
Centrale verdediging slecht (hoog)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (laag)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval matig (heel laag)
81 def... wat is dat in 'gewone' ratings??quote:Op zondag 18 november 2007 17:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaaah, behoorlijk kut idd
191 81 30 80 (ik) tegen 186 56 57 73
Wel goeie ratings toch?
Tactiek counterquote:Op zondag 18 november 2007 18:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
81 def... wat is dat in 'gewone' ratings??
Matig dat je er 100 plaatsen hebt bijgebouwd.quote:Op zondag 18 november 2007 18:34 schreef Kingstown het volgende:
Als we dan toch stadions aan het showen zijn....ik win!![]()
Laatste verbouwing: 04-02-2005
Totale capaciteit: 7100
Staanplaatsen: 5000
Gewone zitplaatsen: 2000
Overdekte zitplaatsen: 0
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 100
6, al veeeeel te lang. maar ik ben er niet genoeg mee bezig om door te stoten.quote:Op zondag 18 november 2007 18:31 schreef ScudRaket het volgende:
Welke klasse speel je?
nOOb foutje ....quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Matig dat je er 100 plaatsen hebt bijgebouwd.
z'n aanval kwam idd te dicht bij je verdediging, dat is wat ik zo op t eerste gezicht zie.quote:Op zondag 18 november 2007 18:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld slecht (laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval uitmuntend (zeer hoog)
met een RV slecht in vorm ...
edit: hier in sterretjes 53.0 26.5 15.5 11.0
en ik bedoel goed in verhouding tot die andere knakker. Verloren door opstelling ofzo?
Verwacht je dat je het vol gaat krijgen het komende seizoen?quote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
6, al veeeeel te lang. maar ik ben er niet genoeg mee bezig om door te stoten.
ik doe het vooral voor de training eerst, niet om te promoveren.quote:Op zondag 18 november 2007 18:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
z'n aanval kwam idd te dicht bij je verdediging, dat is wat ik zo op t eerste gezicht zie.
je def ratings lijken nog wat aan de lage kant voor counter, zeker in de VI. Een beetje scheef in verhouding met de aanvalsratings ook
You are not alone, my friendquote:Op zondag 18 november 2007 19:39 schreef Ruudt het volgende:
Passen<=goed moet dus al uitstekend zijn.. en dan ook nog een jonge Nederlander, mij lijkt het moeilijk voor 1.4M hoor..
Baal goed van die extreme prijzen, heb spelers net op verkeerde momenten gekocht en verkocht. Maarja ik zal niet de enige zijn, want wie zag dit aankomen?
en met dit klote weer iets meer dan 25000 mensenquote:Op zondag 18 november 2007 18:29 schreef One_conundrum het volgende:
ennn nog even pimpen met mn stadion
Laatste verbouwing: 13-11-2007
Totale capaciteit: 65000
Staanplaatsen: 35000
Gewone zitplaatsen: 20000
Overdekte zitplaatsen: 7500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 2500
quote:The crowd of 28330 turning up at De BilsPar today were greeted with some nasty showers of rain.
quote:The referee showed topaanbieding.com's Ids Westenborg the yellow card after a particularly nasty challenge. Nikos Mprinis's knee will be throbbing for days, but thankfully for Ladderzatsquad, he bravely continued in the match.
quote:The home crowd was dismayed when the referee called a penalty for topaanbieding.com in the 53:th minute. Hendrie Slabbers calmly took the shot and scored, tying the game at 1 - 1.
quote:Ladderzatsquad's Hans Jespersen had to be carried off on a stretcher in agony. Samson Vidot came in to replace him.
quote:The referee showed topaanbieding.com's Emerson Weismuller the yellow card after a particularly nasty challenge. Ladderzatsquad were forced to a substitution as Tom Haug couldn't continue playing due to the rough treatment, forcing Eef Visch to come in from the sidelines.
quote:Ladderzatsquad
Midfield passable (low)
Right Defence formidable (low)
Central Defence formidable (low)
Left Defence outstanding (very low)
Right Attack solid (very low)
Central Attack passable (high)
Left Attack excellent (high)
quote:topaanbieding.com
Midfield solid (high)
Right Defence passable (high)
Central Defence excellent (high)
Left Defence passable (very high)
Right Attack solid (low)
Central Attack passable (very high)
Left Attack passable (high)
Liets wurdsje? WTF is Liets?quote:Op zondag 18 november 2007 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
moet het eigenlijk niet zijn; Liets wurdsje
Middenveld en verdediging kan beter omdat er een reservemid meespeelt en m'n beste keep is uitgeschakeld. Volgende week speel ik tegen m'n directe concurrent die de laatste 4 wedstrijden met pressie speelt. Vandaag heeft hij gelijkgespeeld tegen de nummer 3 (hij is nummer 2 en ik nummer 1) met 0-0. Een zeldzame uitslagquote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging matig (laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval matig (laag)
Wahahahahahaquote:Op zondag 18 november 2007 21:27 schreef twi het volgende:
Ik sta met 3-0 achter. Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan (na 30 min), al speel ik voor het eerst counter, en zal de tactiekvaardigheid slechts goed of uitstekend zijn. Maargoed, deze wedstrijd had ik al als verlies ingecalculeerd.
Counteren (wereldklasse) is oké, olé, olé.quote:Het team is de laatste 10 officiële duels ongeslagen.
Wat voor stats zijn belangrijk voor de middenvelders volgens jou?quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef roelofjan het volgende:
Roelof Jan United, VI.557, Nederland
[..]
Counteren (wereldklasse) is oké, olé, olé.
Mag alleen wel wat vaker winnen i.p.v gelijk spelen.
denk het welquote:Op zondag 18 november 2007 23:25 schreef twi het volgende:
Een 17-jarige speler die vandaag +3 geschopt is, krijg ik die met 10 doktoren donderdag nog op +1, zodat 'ie kan trainen?
Mijn begin is prima. Een keer winst van de medepromovendus, een gelijkspel tegen een degradant. Volgende week tegen de nummer 1 degradant, en als ik daar een puntje mag pakken (die kans is heel erg klein) dan doe ik hele goede zaken.quote:Op zondag 18 november 2007 23:33 schreef TheVulture het volgende:
Als mijn vorm wat beter wordt dan zijn er wel nog leuke dingen mogelijk... handhaven zal een zware kluif worden maar het is te doen
quote:
Na veel gemopper mag ik ook!quote:Op maandag 19 november 2007 00:59 schreef Grumpey het volgende:
van 2-0 naar 2-3 in de laatste 2 minuten, 3 blessures, +10
kutspel.
Ben normaal absoluut geen counterhufter, maar anders had 't 0-8 geworden voor hemquote:Op maandag 19 november 2007 00:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]briljant
![]()
Een hart onder de riem voor alle counterhufters!
Ruudt: die blessure is idd zuur met ruim 100k loon elke week
Ik heb er vorig seizoen een voor 250k gekocht. Zou er nu aardig winst op kunnen maken.quote:Op maandag 19 november 2007 12:20 schreef Ender_Wiggin het volgende:
net voor 450.000 een uitstekend 19 jarige keeper gekocht, daar kan ik wel weer even mee vooruitzag dat ze gemid. tussen de 500k en 700k kosten die uitstekend keepers
dat zou je dan inderdaad kunnen voor minder dan 400k gaan ze niet weg momenteel.quote:Op maandag 19 november 2007 12:22 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik heb er vorig seizoen een voor 250k gekocht. Zou er nu aardig winst op kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |