Nog een weekje B-trainee tot mn andere winger stijgt. Dan kan hij wel naar A team onderhand.quote:Håkan Jörgensson
TSI = 9 990, 20 jaar en 16 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Hier gaan afgezien van de verdediging ook alle basisspelers omlaag in vormquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef qyn het volgende:
TU:
TSI: +23.100 / -3.280
Vorm: +8 / -4
Conditie: +3 / -0
Verdedigen: +1
Vage update weer; paar spelers in basis stijgen in vorm maar de anderen dalen nu doodleuk naar zwak/matig .. vraag me af of het ooit nog goed gaat komen met vorm![]()
quote:Camillo Turella
His training efforts showed good results as his passing abilities increased from disastrous to wretched.
Die vorm is deze week zo variabel, omdat volgens mij vorige week alle spelers die niet gespeeld hebben geen vormupdate hebben gehad. Of klopt dat niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Die vormdalingen zijn me echt iets te drastisch, er zal wel iets niet kloppen aan de training... ik weet in ieder geval wel dat ik aanstaande zondag weinig kans maak nu... ook al is mijn middenveld qua conditie weer in topvorm
Bij mij is mijn hele basisteam zowat in vorm gedaald... en die hebben vorige week wel gespeeldquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die vorm is deze week zo variabel, omdat volgens mij vorige week alle spelers die niet gespeeld hebben geen vormupdate hebben gehad. Of klopt dat niet?
quote:Jani-Petteri Ranki [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 500, 19 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Frederic van Hoek
TSI = 160, 17 jaar en 71 dagen, waardeloos in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
ik train maar 19% en heb -10 in vorm dus r klopt idd geen kont van!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:23 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij klopt er geen kont van die training, je vorm zou toch niet meer zo onder conditie mogen lijden? Ik heb 60% conditie getraind, iedereen een flinke boost gegeven maar mijn vorm is nu dramaitisch gezakt met -11![]()
![]()
Ik gebruik HAM om ongeveer te weten wanneer een speler 1 niveau stijgt en HT Ratings voor mn opstelling.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:54 schreef Soli het volgende:
Nog een vraagje: gebruiken jullie programma's zoals HAM ofzo? Zo ja, welke?
Gebleseerde spelers dalen altijd flink in TSI juist aan de hand daarvan kan je ongeveer zien wanneer hij weer spelen kan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:58 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn geblesseerde keep is nogal wat gedaald in z'n tsi![]()
quote:Riccardo Scarpati:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van uitmuntend naar briljant.
Als ik de FOK reackties zo lees zijn we niet de enige. Met een beetje hoop is dit dus ook t geval met onze tegenstanders.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Die vormdalingen zijn me echt iets te drastisch, er zal wel iets niet kloppen aan de training... ik weet in ieder geval wel dat ik aanstaande zondag weinig kans maak nu... ook al is mijn middenveld qua conditie weer in topvorm
Geen type fout gemaakt?? Ik zou t ff helemaal overnieuw proberen en anders je vraag wat verduidelijken waar gaat t precies fout?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef Soli het volgende:Mijn registratiecode wordt niet in HAM of ratings calculator geaccepteerd? Hoe log ik goed in?
Ik weet dat registratiecode en wachtwoord niet hetzelde zijn, ik heb ook een registratiecode ingesteld, maar die wordt dus niet geaccepteerd!
60% conditie trainen staat gelijk aan giga vormdrops.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij mij is mijn hele basisteam zowat in vorm gedaald... en die hebben vorige week wel gespeeld
Ik dacht juist dat dat verband er niet meer was door die nieuwe trainingsopzet? Ik schakel nu wel weer terug naar 25%, hopelijk is dat goed genoeg om mijn mids op niveau te houden en nog wat trainees te boosten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
60% conditie trainen staat gelijk aan giga vormdrops.
Zeg, hoe krijg je dat mooie schemaatje? Ik wil het ook!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
copycat![]()
Blijf dit trouwens een lache plaatje vinden:
[ afbeelding ]
En gewoon lekker 3 punten wegsnoepen bij die 1e![]()
![]()
Mijn verdediging is trouwens nu al t beste laat staan hoe ie wordt!!![]()
Ik kan hem eigenlijk niet echt verduidelijken... Ik weet gewoon zeker dat ik mijn login en registratiecode goed heb ingevoerd... Is overigens wel de eerste keer dat ik het ga gebruiken, voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen type fout gemaakt?? Ik zou t ff helemaal overnieuw proberen en anders je vraag wat verduidelijken waar gaat t precies fout?
Je weet toch dat je niet teveel conditie moet trainen? Zie dit schematje:quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat verband er niet meer was door die nieuwe trainingsopzet? Ik schakel nu wel weer terug naar 25%, hopelijk is dat goed genoeg om mijn mids op niveau te houden en nog wat trainees te boosten.
1e rij is je GEMIDDELDE leeftijd van je spelers de 2e t percentage conditie training.quote:L______%
17____14
18____14
19____15
20____16
21____17
22____18
23____19
24____20
25____21
26____23
27____24
28____25
29____27
30____28
31____30
32____32
33____34
34____36
35____38
36____40
37____43
38____45
39____48
40____51
Zie je divisie op Altid hattrick : www.alltid.orgquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:44 schreef Grachus het volgende:
[..]
Zeg, hoe krijg je dat mooie schemaatje? Ik wil het ook!
Dan weet ik t zo ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:47 schreef Soli het volgende:
[..]
Ik kan hem eigenlijk niet echt verduidelijken... Ik weet gewoon zeker dat ik mijn login en registratiecode goed heb ingevoerd... Is overigens wel de eerste keer dat ik het ga gebruiken, voor de duidelijkheid.
Ja dat weet ik, mijn selectiegemiddelde hangt rond de 22 jaar.... alleen mijn meeste mids hangen rond de 30 dus dan is het probleem dat die al snel dalen... om die op uitstekend te houden wil ik nu op 25% gaan zitten... en dan trek ik mijn trainees gelijk mee naar boven... maar deze boost was even nodig alleen baal ik van die vormdipquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet teveel conditie moet trainen? Zie dit schematje:
[..]
Mijn stats:quote:Atletico Oranje
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld waardeloos (hoog)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval zwak (zeer hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval zwak (hoog)
M'n middenvelder is vandaag wel gepopt, en ik speel thuis, dus ik denk dat ik zwak (zeer hoog) haal. Goed, wat voor tactiek moet ik gebruiken? Velen zeggen pressie, maar ik weet niet zeker. Moeten verdedigers verdedigend ingesteld zijn, of juist aanvallend? Geldt dit ook voor middenvelders etc?quote:Mardy Bums
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval zwak (heel laag)
Die vormdip komt niet door je conditie training volgens mij.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, mijn selectiegemiddelde hangt rond de 22 jaar.... alleen mijn meeste mids hangen rond de 30 dus dan is het probleem dat die al snel dalen... om die op uitstekend te houden wil ik nu op 25% gaan zitten... en dan trek ik mijn trainees gelijk mee naar boven... maar deze boost was even nodig alleen baal ik van die vormdip
hier hetzelfde.. ik heb ook met veel vormdalingen te maken.. en ook niet lichte dalingen, maar hele grote dalingen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die vormdip komt niet door je conditie training volgens mij.
Ik heb geen extra conditie training gedaan en ik heb ook een vorm dip. Heel mn mid is naar de kloten qua vorm. Gellukkig dat de vorm van mn verdediging wel beter geworden of t zelfde gebleven. Nu maar hopen dat hij er niet door heen kan komen! Moet t als counter hufter toch niet van mn mid hebben. Mn passen is weer beter geworden bij 2 van mn verdedigers dus mn counter zou beter moeten zijn.
Je traint natuurlijk wel constant een 10/15% conditie. Misschien dat het er ook mee te maken heeft dat dit in de achtergrond meespeelt? Heb er niet superveel last van, maar bij sommige spelers is het wel hinderlijk dat ze maar niet in vorm komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hier hetzelfde.. ik heb ook met veel vormdalingen te maken.. en ook niet lichte dalingen, maar hele grote dalingen..
Cap nummer 2. Kreeg nog een kans, maar die waailap scoorde niet (Tegen U20 Nederland)quote:16-11-2007 Howard Hubbard heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 1 748 ¤ is toegekend.
Zo een grote 'begin seizoen' dip heb ik nog niet eerder gehad. Van mijn vorm dip spelers is er maar 1 meerdere seizoenen niet aan spelen toe gekomen (door blesure) De rest heeft geloof ik maar 1x niet gespeeld. T zou kunnen zijn wat lennox zegt maar ik vind t belachelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef qyn het volgende:
Het is natuurlijk ook gewoon de 'begin van het seizoen' vormdip omdat niet alle spelers hebben gespeeld enzo; volgens mij moet je echt vorm trainen om dat te voorkomen.. al heb ik dat één keer gedaan en heb nog nooit zo'n grote vormdaling gehad (zichtbare vorm) als toen
Zonde wel; ene middenvelder komt in vorm (vanuit slecht richting matig) .. daalt de ander naar matig .. zucht ..
Nou belicht ik 6 dalers en 1 stijgerquote:Nikola Kovačević matig in vorm (gedaald) Nieuwe mid (1x niet gespeeld) A team mid
John Paddle slecht in vorm (gedaald) (1x niet gespeeld) A team mid
Ujaas Pushparaj zwak in vorm (gedaald) (1x niet gespeeld) B team mid (speelt in A door betere ratings)
Tim Thorup redelijk in vorm (zowaar gestegen) (1x niet gespeeld) A team vleugel
Meine Bekkers slecht in vorm (gedaald) (Weken niet gespeeld door blesure dus logies) Was A team mid
Czesław Szafraniak slecht in vorm (gedaald) (1x niet gespeeld) B team mid
Gunnar Erik Nordby matig in vorm (gedaald) (1x niet gespeeld) B team spits
quote:Controlerend spel
Wat?: Verdedigen
Wie?: (Keepers, verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Is er een fok jeugdcompetitie dan? Ik zit nu namelijk in de nike competitiequote:Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
is er nog plek in de fok jeugd competitie?
Zitten al vol volgens mij. Helaasquote:Op zaterdag 17 november 2007 10:39 schreef Ender_Wiggin het volgende:
is er nog plek in de fok jeugd competitie?
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:23 schreef Soli het volgende:
[..]
Is er een fok jeugdcompetitie dan? Ik zit nu namelijk in de nike competitie
Veel kan ik op het moment trouwns niet doen, ik ben geband vanwege het herhaaldelijk proberen in te loggen met HAM, maar dat lukte niet...
Is t veel boven t T gemiddelde voor zo een speler? Dan zou ik t melden bij hattrick!!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Pff... één of andere mongool uit de Poolse IX (met 64 (!!!!) HatStats na 3 maanden HT) en geen inkomsten uit transfers, biedt ff 4 ton op een 25-jarige uitstekende onvoorspelbare spits met matig passing die ik wilde halen.. Die heeft die eikel helemaal niet nodig @#%$#$^#%$^@&(**&(
Nou ja, en ik zou er dus graag m'n aanval mee hebben versterkt... dus...
Maar 4 ton ga ik zeer zeker er niet voor neerleggen
Tja das je eigen keuze. Tis wat je voor een speler wil uitgeven.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Transfervergelijking gaf 240k aan... tsja..
Anyways, ik zou toch graag m'n aanval nog wat versterken dit seizoen, maar misschien verstandiger even door te sparen voor een formidabel of uitmuntend spits![]()
Wat betreft de prijzen is het natuurlijk afwachten wat er gebeurd, wie weet blijven ze stijgen..quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja das je eigen keuze. Tis wat je voor een speler wil uitgeven.
Je kan ook ff wachten tot de prijzen weer wat zijn gezakt.
geen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:05 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb +4 mil op de bank, hoeveel Economen moet ik dan aannemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |