Ik niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het over
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:00 schreef Pheno het volgende:
Toastjes met kipsate en cranberriepate ftw
Nee, maar als je er toch bentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga niet bijna 2 uur erover doen om een bakkie te halen.
Wil er best een keer heen though
Dieselquote:
kaasquote:Op donderdag 15 november 2007 22:06 schreef Pheno het volgende:
Jammer genoeg geen kaasje, die was al op
Kaaschquote:
Is het zo goed dan ja?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar voor een bak koffie van hun heb ik het over
Een lekker geitenkaasje mag ook altijdquote:
quote:
Ik hoor van veel mensen dat het geen koffie is.quote:
Ja, dat lust ik opeens ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een lekker geitenkaasje mag ook altijd
Altijd lekker gevonden. Ooit begonnen ermee op tenerife. Dat was verse geitenkaasquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat lust ik opeens ook.
Had laatst een brie gevonden in de koelkast, was het geitenbrie.
Was goed te snaaien
Daarna nog een normale geitenkaas geprobeerd, vond dat opeens ook lekker.
Normaal at ik dat niet
Ik ben er ook voor om allebei te proberen voor ik een oordeel geefquote:Op donderdag 15 november 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor van veel mensen dat het geen koffie is.
En dat Illy beter is.
Moet allebei nog een keer proeven trouwens.
Ik denk het wel. Vast net zo universeel als de macdrekquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Pheno het volgende:
Starbucks heeft wel lekkere ijsdrankjes. Zonder koffiesmaak
Tenminste, dat was zo in Japan, ik neem aan dat dat overal dan is
Ik haal dat ook wel eens, ingredienten voor zoeen salade.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd lekker gevonden. Ooit begonnen ermee op tenerife. Dat was verse geitenkaas
Sindsdien er helemaal gek op
We maken hier ook wel eens een geitenkaassalade: warme geitenkaas, pijnboompitten, honing, sla, tomaatjes, etc etc. Even melden aan de vrouw, dat ik er weer zin in heb. En ook in sex.
Mja, ik hoor van veel mensen dat starbucks niet te zuipen is.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor om allebei te proberen voor ik een oordeel geef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |