Wel gemaak maar niet met de juiste stofquote:Op maandag 19 november 2007 20:31 schreef phluphy het volgende:
Seņor JortK, una fotografía, por favor!
Ok dit is hem:quote:Op maandag 19 november 2007 20:36 schreef phluphy het volgende:
Doe dan die met de foute stof, dan zien we in elk geval het model!![]()
Oh, en als je het leuk vindt, kun je ook hier mee komen posten!![]()
Ja we wouden een plofbank en me vriendin wou oranje achtig, met dan donkere meubels erbijquote:Op maandag 19 november 2007 20:49 schreef phluphy het volgende:
Een plofbank!
Mooie kleur!![]()
Voorzichtig mee doen hoor, straks!Dus geen bananen op de bank eten en zo!
![]()

| 1 2 3 4 | Reading package lists... Done Building dependency tree... Done E: Couldn't find package webmin |
| 1 2 | Abort. |
| 1 2 3 4 | Reading package lists... Done Building dependency tree... Done E: Couldn't find package libauthen-pam-perl |
Duidelijk gevalletje aambeien of spoelwormquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat als ik loop het lijkt alsof ik pret met een neger heb gehad.
Ha! Komt het door dat gesomp vorige week met je brommer door de weilanden en zo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
In mijn geval een pijnlijke voet.
Dat is dan wel het laatste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
In mijn geval een pijnlijke voet.
Neuh, meer doordat ik in juli ooit eens een halve teennagel kwijt ben geraakt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ha! Komt het door dat gesomp vorige week met je brommer door de weilanden en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |