Dat was dus bamikruiden met stukjes mie en gehakt geworden.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:32 schreef FredvZ het volgende:
* FredvZ is benieuwd wat hij te eten gaat krijgen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat was dus bamikruiden met stukjes mie en gehakt geworden.
quote:
quote:<JortK> nope
<JortK> kijk nou maar
<WyriHaximus> kijk gewoon maar
<whoops>
<JortK> en stuur me een PM wat je ervan vond op het forum
<whoops> dat doe ik ook echt wel hoor
<whoops> het kijken, de pm wellicht
<JortK> mietje
<JortK> WyriHaximus post zijn reactie maar in de SC
<JortK> :
<JortK>*
<WyriHaximus>
<WyriHaximus> gelijk ff doen
<whoops>
<JortK> ok
<whoops> nog 50%
<JortK> jongens
<JortK>
<whoops> byebye
* JortK has quit (Quit: http://www.jortk.nl)
* Sjowhan is now known as Sjowhan|weg
<whoops>
<whoops> omg
<whoops> die soundfx
<whoops> 5.1 surround op die chica man
<whoops> ik had allang m'n piemel in d'r mond gestopt
<whoops>
<WyriHaximus>
<whoops> damn
<whoops> wat a-geil
<WyriHaximus> goed nu echt ff maffen
<whoops> good luck
<WyriHaximus> danke
* WyriHaximus slaat rug K.O.
Lukt dat niet danquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:49 schreef Geqxon het volgende:
Iemand enig idee hoe ik een IRC ping beantwoord?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:32 schreef Geqxon het volgende:
Nou, de IRC-server zegt, "PING", en wat laat ik mijn IRC-client dan zeggen? "PONG" vind de IRC-server niet zo leuk.
quote:Ohh je bedoelt
20:40 -!- Gateway [juliasceas@xxxnl] has quit [Ping timeout]
20:45 -!- Gateway [juliasceas@xxx.nl] has joined #dig
1 2 3 | Send message: pong Recv message: :arethusa.tweakers.net 409 Geqxon :No origin specified |
Ja dat of het word een ghostquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Da's als je verbinding brak is, en je dus niet op tijd de reactie geeft; server verbreekt dan de verbinding en moet je opnieuw connecten
Hmm, da's dus echt IRC-materie en daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Dat begrijp ik, en dat gaat met mijn zelfgeschreven client nu dus fout. Voorbeeldje:
[ code verwijderd ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:11 schreef phluphy het volgende:
Elleu![]()
Wie van de boys is "available" voor een vraagje via pm?
Ben bij mams-die geen IRC heeft.![]()
oh... dat is ehhhh niet handig!quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:27 schreef Geqxon het volgende:
Al heb ik zelf ook de meest vreemde problemen. Eerst dus een zwart scherm met witte letters, register fout.
Opgelost, daarna nog wat hardeschijf fouten.
En als ik nu in log reboot mijn computer.
LaCiequote:Op zondag 18 november 2007 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Hitachi, Seagate of WD, waar gaat jullie voorkeur naar uit?
Bye Jort! Mag je geen meiden meer in je avatar nu je officieel gaat samenwonen?quote:
+10 inzichtvolquote:Op zondag 18 november 2007 20:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bye Jort! Mag je geen meiden meer in je avatar nu je officieel gaat samenwonen?![]()
niet eens over nagedacht eigenlijkquote:Op zondag 18 november 2007 20:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bye Jort! Mag je geen meiden meer in je avatar nu je officieel gaat samenwonen?![]()
met wat aan het breken ?quote:Op maandag 19 november 2007 10:52 schreef Jo0Lz het volgende:.
!
- Die software voor Hitman Pro, hoe die dat geautomatiseerd heeft, ik heb het een keer opgezocht en gebruikt in een installatie script, ik kan het alleen niet terugvinden.
ben al ruim 20 minuten mijn hoofd aan het breken....
Op het randje van het bureau...quote:Op maandag 19 november 2007 10:59 schreef JortK het volgende:
[..]
met wat aan het breken ? [afbeelding]
Vertel je uitdagingquote:
Wat zijn de afmetingen van dat ding?quote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef Geqxon het volgende:
http://www.sallandautomat(...)ctinfo.php?pid=32250
Ik kan niet wachten tot de postbode langs komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |