quote:Het wordt hier gewaardeerd als je de dingen die je post ook onderbouwt met argumenten.
Het is dus niet de bedoeling dat je alleen roept: "evolutie is onzin!" of "De ziel bestaat niet!".
Probeer je standpunt te onderbouwen, probeer je medeposters op een gefundeerde manier te overtuigen van jouw ideeën.
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer is de bijbel correct, sinds wanneer ga je daar blindelings vanuit en sinds wanneer bestaat er een God?
En omdat ik je van Trigger moet overtuigen, euhm, omdat ik het zeg.
Defineer eens geloof, wanneer is iemand gelovig voor jou?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer is de bijbel correct, sinds wanneer ga je daar blindelings vanuit en sinds wanneer bestaat er een God?
quote:En omdat ik je van Trigger moet overtuigen, euhm, omdat ik het zeg.
In ieder geval niet iemand die 20 keer op de knieën gaat voor welke naam dan ook, hele dagen loopt te palaveren over de goedheid van zijn of haar God(je) niet kritisch is en verder nergens voor openstaat.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Defineer eens geloof, wanneer is iemand gelovig voor jou?
[..]
![]()
hè.. wátt?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef yvonne het volgende:
En omdat ik je van Trigger moet overtuigen, euhm, omdat ik het zeg.
Maar dan heb je het mijn inziens meer over rituelen die er bij zijn gekomen en niet puur over een geloof, maar een vorm van aanbidden van een macht, zijn twee totaal verschillende dingen, misschien samen te voegen in termen als 'religie' of 'godsdient'.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
In ieder geval niet iemand die 20 keer op de knieën gaat voor welke naam dan ook, hele dagen loopt te palaveren over de goedheid van zijn of haar God(je) niet kritisch is en verder nergens voor openstaat.
Verder mag iedereen geloven in Sinterklaas, de kerstman, boedha, AJAX en pindakaas.
Maar kom niet aan met teksten uit een heel oud geschrift waarvan hele delen nooit goed vertaald zijn, het origineel allang verbasterd is en hele volkstammen dit geschrift aanwenden voor eigen gewin om daarna vragen over "valsspelen" te stellen.
Doe ik wel vaker, oplettuhquote:Op donderdag 15 november 2007 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
hè.. wátt?
Yvonne zegt iets zinnigs![]()
dat werd tijd![]()
Mooi, leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:50 schreef Triggershot het volgende:
Zie je Yvonne, jij daagt me uit, dagen andere users me ook uit.[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |