Hier gaan wat dingen door elkaar. Op Radio 1 was de schrijver van Het Stadioncomplex te horen, niet die van Confetti, Bier & Staanplaatsen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde hem een uurlang op radio-1. Hij kwam erg bevlogen over met schitterende details. E$en echte ken ner. Lijkt5 me een aanbeveling.
vandaag of morgen maar ff binnenlopen bij V&D. Binnenkort dat boek over Bogarde bestellen. Die lijkt me ook wel goedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef MaxPower het volgende:
Castel di Sangro is leuk, origineel en goedkoop (2,50 bij de V&D)
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef StandingRO het volgende:
[..]
Hier gaan wat dingen door elkaar. Op Radio 1 was de schrijver van Het Stadioncomplex te horen, niet die van Confetti, Bier & Staanplaatsen!
Ik ben el Diego toch? Niet door te komen idd en dan ook nog zo'n lompe NLse vertalingquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:37 schreef Terreros85 het volgende:
Waarschijnlijk wel vaker gezegd hier: De biografie van Maradona is echt slecht. Las in de VI dat Pieter Vink het indrukwekkend vond. Hij heeft waarschijnlijk over de zelfverheerlijking van DAM heen gelezen
.
quote:DE BAL MAG ER NIET IN
Een goede keeper, wie of wat is dat? Zelfs als je geen verstand hebt van voetbal is die vraag makkelijk te beantwoorden: een goede keeper is een keeper die tijdens de wedstrijd zijn doel schoon houdt. Die ervoor zorgt dat de bal van de tegenstander er niét in gaat, ongeacht de omstandigheden.
Hoe je een goede keeper kunt worden, is een ander ding. Talent, passie, de wil om te slagen, ontdekt worden als je ‘het’ in je hebt, doorzettingsvermogen en ook niet geheel onbelangrijk: efficiënt en doelgericht kunnen trainen om beter te worden tijdens de wedstrijden, dat zijn voorwaarden om als keeper te slagen in het huidige voetbal . Over dat laatste, de wedstrijdgerichte keeperstraining, gaat dit boek.
Keeperstrainer Lambert Jager, op topniveau werkzaam in het betaald voetbal, deelt in dit hedendaagse, praktische handboek zijn vakkennis met iedereen die van voetbal houdt en van keepen in het bijzonder. De oefenstof in ‘De bal mag er niet in’ is even uniek als waardevol: nooit eerder werden wedstrijdgerichte oefeningen voor keepers en hun trainers duidelijker en uitdagender op papier gezet. Dit boek is een absolute ‘must’ voor iedere keeperstrainer, prof of amateur, die succes wil boeken met zijn pupillen. De oefeningen zijn didactisch aan te bieden op verschillende niveaus (!), afgestemd op de individuele keeper, te gebruiken door de individuele trainer.
De interviews met profkeepers die door Jager werden getraind, zoals Harald Wapenaar, Stefan Postma en Piet Veldhuizen (omslag), maken dit boek nog meer de moeite van het lezen waard. Het is om, met nationaal en internationaal topcoach Aad de Mos te spreken, ‘een verrijking voor de voetbalwereld!’
quote:Hard Gras 59Van een redacteur van de Volkskrant kreeg de redactie van Hard Gras een stuk toegestuurd van Daniel Titinger, geschreven voor het Amerikaanse tijdschrift The Virginia Quarterly Review. Wij kenden schrijver noch blad, een duidelijke leemte in onze kennis. Titinger bleek de hoofdredacteur van het Peruaanse literaire blad Etiqueta Negra (Black Label), ons ook al onbekend. Zo word je hardhandig op het feit gedrukt van een zo niet ontbrekende maar toch minstens ontoereikende algemene ontwikkeling, want dat Etiqueta Negra is hard op weg naar wereldfaam. Een journalistieke zwaargewicht vonden we ook dichter bij huis, hier vlakbij in Noord-Holland waar Peter de Waard woont. Niet vaak zie je in de Nederlandse pers zo’n zorgvuldig geresearcht en meeslepend geschreven stuk, in dit geval over een al bijna vergeten zonnige voorjaarsdag in 2007.
Hoe belangrijk ‘toegang’ is in de journalistiek laat Simon Kuper zien, urenlang in gesprek met Glenn Hoddle,
dagenlang rondlopend op Milanello.
Nu al kunnen we hier het juninummer van Hard gras aankondigen (60), dat in zijn geheel is geschreven door
Michel van Egmond en Marcel van Roosmalen. En dan moet die mooie zomer nog beginnen.
top...meteen bestellen !quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het boek over Dynamo Kiev in de Tweede Wereldoorlog, Sterven voor eer en vaderland, is momenteel maar 5 euro bij bol.com
Gisteren de special edition van PSV 1988 besteld en deze gaat ook in de bestellingquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
top...meteen bestellen !![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004000008893&Section=BOOK
ik heb er meteen 3 besteld....zal toch wel iemand jarig zijn binnenkortquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Gisteren de special edition van PSV 1988 besteld en deze gaat ook in de bestelling
Dankje voor de tip! Meteen besteld!quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
top...meteen bestellen !![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004000008893&Section=BOOK
is trouwens nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb er meteen 3 besteld....zal toch wel iemand jarig zijn binnenkort
Oke, die reactie had ik even over het hoofd gezien...Excuus! Misschien toch nog andere meningen hier?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb het boek nu thuisliggen, en het ontstijgt het schoolkrantverslag inderdaad helaas niet. Heb nu 5 van de 40 verhalen gelezen en heb nu al 5x:
"Dit avontuur kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan"
"En het zou nog een lange nacht worden"
"Wat een sfeer in het stadion! Uniek!" (en dat al bij de eerste 5 verhalen)
Jammer, want hij komt inderdaad wel over als een echte liefhebber en kenner.
Hier is het origineel van dat Titinger-artikel:quote:
Dat is zn geld zeker dubbel en dwars waard hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 01:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
en ik wil eigenlijk ook Een seizoen met Hellas Verona bestellen, maar die is me voorlopig nog te duur.
nou wat een toeval, er staat 2 posts boven je een linkje..quote:Op donderdag 17 april 2008 00:33 schreef Superheld het volgende:
Kwam net bij toeval deze site tegen, geen idee of de prijzen duur/goedkoop zijn maar denk dat er hier nog wel wat boeken bijkomen.
http://www.mijnvoetbalboek.nl/
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nou wat een toeval, er staat 2 posts boven je een linkje..
quote:Maandag in de winkel: Staanplaats
Op maandag 28 april ligt het boek 'Staanplaats' in de winkel: het boek is een selectie uit bijna 2000 columns die in de Amsterdamse krant Het Parool hebben gestaan, de laatste 10 jaar geschreven door in totaal zes journalisten.
Oud-hoofdredacteur Matthijs van Nieuwkerk bedacht tien jaar geleden de dagelijkse Ajax-rubriek Staanplaats in Het Parool. Barbara Barend begaf zich, toen nog onder het kopje Hekwerk, als eerste op het trainingsveld van Ajax, om daar kleine en grote verhalen op te tekenen uit de monden van spelers, supporters en trainers. In de jaren daarna gunden verslaggevers Rim Voorhaar, Jop van Kempen, Jorrit Smink, Mike van Damme en Thomas Rijsman de Ajax-volger een dagelijkse blik op het menselijke gezicht van een sinds de Champions League-winst in 1995 steeds verder professionaliserend voetbalbedrijf. In Staanplaats zien we vanaf het trainingsveld hoe de onzekere Jan Wouters wordt opgevolgd door Co Adriaanse, die op zijn beurt plaats moet maken voor Ronald Koeman. Het zijn de jaren van Machlas, Mido en Ibrahimovic, het doorbreken van Van der Vaart, Sneijder en Huntelaar, de komst van Suárez en Henk ten Cates tumultueuze vertrek naar Chelsea.
Deze door Arthur van den Boogaard samengestelde bloemlezing is daarmee niet alleen een verzameling smeuïge voetbalverhalen, maar vormt tegelijkertijd een alternatieve geschiedenis van een roerige periode in het bestaan van de bekendste en succesvolste club van Nederland.
ik heb een mailtje gehad op 17/04/08quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:07 schreef dndiek het volgende:
Bij bestelstatus zie ik een verwachte levertijd van 5-7 dagen staan en volgens mij is dat de huidige levertijd
Hoe lang hebben ze nog nodig, zegquote:Geachte heer ,
Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 6285630180 helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Dynamo Kiev - Dougan, A. ING
Aantal: 3
Wij doen ons uiterste best om deze zo spoedig mogelijk bij u te bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |