Klinkt geinig.quote:Beschrijving:
Een groundhopper stelt zichzelf tot doel voetbalwedstrijden in zoveel mogelijk verschillende stadions te bezoeken. In deze hoedanigheid zwerft Tom Bodde sinds 1995 langs de Europese voetbaltempels.
In 40 waargebeurde verhalen geeft hij een schitterend beeld van de supportersbeleving in zestien voetballanden.
De anekdotes zijn telkens compleet verschillend van opzet en beschrijven niet alleen het stadion, de wedstrijd en de entourage, maar ook de soms doldwaze avonturen buiten de stadionpoorten. Een gepassioneerde zoektocht naar clubliefde, emotie en nostalgie door de ogen van een bevlogen romanticus. Een contrasterende reis langs moderne
arena's en vergane glorie, van Malmö tot Milaan en van Porto tot Szczecin. Met verhalen over Ronaldinho en Beckham, maar ook over onbekende plaatselijke helden, spelend in de marge. Een enthousiast geschreven boek boordevol prachtige, niet-alledaagse voetbalverhalen.
http://www.groundhopper.nl
Heb het boek nu thuisliggen, en het ontstijgt het schoolkrantverslag inderdaad helaas niet. Heb nu 5 van de 40 verhalen gelezen en heb nu al 5x:quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt mij een beetje amateuristisch over.
"Doldwaze avonturen"quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Komt mij een beetje amateuristisch over.
Bizar dat hij toch een uitgever heeft weten te strikken. Komend weekend ga ik wel dat boek van Ferry Reurink halen. Heb je dat ook al thuis liggen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb het boek nu thuisliggen, en het ontstijgt het schoolkrantverslag inderdaad helaas niet. Heb nu 5 van de 40 verhalen gelezen en heb nu al 5x:
"Dit avontuur kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan"
"En het zou nog een lange nacht worden"
"Wat een sfeer in het stadion! Uniek!" (en dat al bij de eerste 5 verhalen)
Jammer, want hij komt inderdaad wel over als een echte liefhebber en kenner.
Even bij een De Slegte binnenlopen. Ligt altijd wel iets leuks voor een leuk prijsje...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:49 schreef RayMania het volgende:
Jongens, ik ben op zoek naar wat voetbalboeken die leuk zijn om weg te geven voor bijvoorbeeld een verjaardag. De prijs moet niet al te duur zijn (maar dat kan ik zelf zoeken). Weten jullie wat tips?
En, heb je het al uit?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heb het boek nu thuisliggen, en het ontstijgt het schoolkrantverslag inderdaad helaas niet. Heb nu 5 van de 40 verhalen gelezen en heb nu al 5x:
"Dit avontuur kon ik natuurlijk niet aan mij voorbij laten gaan"
"En het zou nog een lange nacht worden"
"Wat een sfeer in het stadion! Uniek!" (en dat al bij de eerste 5 verhalen)
Jammer, want hij komt inderdaad wel over als een echte liefhebber en kenner.
Hier gaan wat dingen door elkaar. Op Radio 1 was de schrijver van Het Stadioncomplex te horen, niet die van Confetti, Bier & Staanplaatsen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:08 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde hem een uurlang op radio-1. Hij kwam erg bevlogen over met schitterende details. E$en echte ken ner. Lijkt5 me een aanbeveling.
vandaag of morgen maar ff binnenlopen bij V&D. Binnenkort dat boek over Bogarde bestellen. Die lijkt me ook wel goedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:58 schreef MaxPower het volgende:
Castel di Sangro is leuk, origineel en goedkoop (2,50 bij de V&D)
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef StandingRO het volgende:
[..]
Hier gaan wat dingen door elkaar. Op Radio 1 was de schrijver van Het Stadioncomplex te horen, niet die van Confetti, Bier & Staanplaatsen!
Ik ben el Diego toch? Niet door te komen idd en dan ook nog zo'n lompe NLse vertalingquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:37 schreef Terreros85 het volgende:
Waarschijnlijk wel vaker gezegd hier: De biografie van Maradona is echt slecht. Las in de VI dat Pieter Vink het indrukwekkend vond. Hij heeft waarschijnlijk over de zelfverheerlijking van DAM heen gelezen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |