Kun jij lezen dan? Bovendien is VI niet echt literatuurquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben lid van VI sinds september, maar moet er nog 6 lezen![]()
Erg leuk blad
Veel leden hier?
Inmiddels? Dat boek is al minstens 12 jaar geleden in het Nederlands uitgegevenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:35 schreef Breach het volgende:
Ow en Fever Pitch van Nick Hornsby (moet elke voetbalfan in zijn leven toch wel eens gelezen hebben) is inmiddels ook in het Nederlands gedrukt. Onder de verrassende titel Voetbalkoorts.
Whehe, nusport had hem pas gerecenseerd, en omdat ik hem in het Engels heb dacht ik dat het een nieuwe Nederlandse uitgave was.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inmiddels? Dat boek is al minstens 12 jaar geleden in het Nederlands uitgegeven.
Ik ben lid sinds 1979quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg leuk blad
Veel leden hier?
Al jaren lid. Ik lees hem alleen erg wisselend. De ene week helemaal van kaft tot kaft, en de andere week wil hij nog weleens in het plastic blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg leuk blad
Veel leden hier?
Als Ajax verloren heeft lees ik 'm nauwelijks. Dus ik zit hier nog met een mooi exemplaar te kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Al jaren lid. Ik lees hem alleen erg wisselend. De ene week helemaal van kaft tot kaft, en de andere week wil hij nog weleens in het plastic blijven
Herkenbaarquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als Ajax verloren heeft lees ik 'm nauwelijks. Dus ik zit hier nog met een mooi exemplaar te kijken.
Dat dusquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als Ajax verloren heeft lees ik 'm nauwelijks. Dus ik zit hier nog met een mooi exemplaar te kijken.
Opnieuw uitgebrachtquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Whehe, nusport had hem pas gerecenseerd, en omdat ik hem in het Engels heb dacht ik dat het een nieuwe Nederlandse uitgave was.
En het verklaard ook waarom jorientje er zoveel achter looptquote:
Vandaag nog tegen hem gevoebaldquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:53 schreef The_Verve het volgende:
Dacht ik eerst ook. Ook een beetje vreemd om zo nadrukkelijk de naam van Arthur van den Boogaard op de cover te zetten.
Ik heb hem nog ongelezen liggen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:40 schreef The_Verve het volgende:
Ik heb gisteren Eindbestemming Zanderij van Iwan Tol gekocht bij De Slegte. Er ligt altijd wel weer iets interessants tussen. En altijd voor een zacht prijsje. Goede schrijver trouwens, Iwan Tol.
[ afbeelding ]
Toeval, heb dit boek gisteren ook gekocht. Overigens schreef Dijkshoorn voor FOK! alleen maar over Big Brother bij mijn weten. Zie op zijn Wiki ook niet staan dat hij over voetbal geschreven zou hebben voor FOK! eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:54 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
hier op fok bekend als :
http://forum.fok.nl/user/history/892
[ afbeelding ]
en
Hij schijnt ook voor fok! columns geschreven te hebben over voetbal (kan er ff niets over terugvinden, maar dat zegt zijn wikipedia-pagina)
Ben benieuwd !
Was deze week de tweede al zelfs. Vorige keer over Sneijder, erg leuk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:34 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft vanaf deze week een column in de VI
Die van vorige week heb ik dus over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was deze week de tweede al zelfs. Vorige keer over Sneijder, erg leuk.
En ook OOR heeft hem gestrikt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |