Als dat zo is, bevestigt dit eens te meer het statement dat platen minimaal een jaar oud moeten zijn, want een 10e plaats is compleet belachelijk voor zo'n plaat als je het mij vraagt..quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Men zegt op (10) tussen aanhaal tekens, ik kan niet geloven zo hoog.
Najah, ik denk dat ik daarin niet de enige benquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is net zo subjectief als beweren dat het een schande is dat Hotel California überhaupt de top 100 haalt.
ik vind Coldplay echt een goede band, maar Clocks toch veruit het slechtste nummerquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:00 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Clocks op nr. 5? Begint dat nr. nu weer populairder te worden dan? in 2004 op 10, in 2005 op 7 en in 2006 op 9.
Ik denk dat ie niet eens meer in de top10 komt dit jaar. Hopelijk is ie helemaal uit de lijst verdwenen
Ik denk dat de lijstjes die jij hebt gezien niet echt representatief zijnquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Najah, ik denk dat ik daarin niet de enige benEn gebaseerd ook op het feit dat ik zoveel vaker Hotel California in lijstjes heb gezien dan avond of boh rhap, maar oke
met alle respect, boh rhap is ook in alle aller tijden lijstjes in de hoogste regionen te vinden ... Ook in Belgie (bij donna en radio 2) staat dat nr meestal op nummer één , dus dat zegt toch wel iets hé.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Najah, ik denk dat ik daarin niet de enige benEn gebaseerd ook op het feit dat ik zoveel vaker Hotel California in lijstjes heb gezien dan avond of boh rhap, maar oke
Helemaal eens met jou..quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als dat zo is, bevestigt dit eens te meer het statement dat platen minimaal een jaar oud moeten zijn, want een 10e plaats is compleet belachelijk voor zo'n plaat als je het mij vraagt..
en toch vind ik dat radio 2 eens meer openheid mag geven. tussenstandjes in de loop van de dag etc.quote:Op zondag 2 december 2007 02:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
met alle respect, boh rhap is ook in alle aller tijden lijstjes in de hoogste regionen te vinden ... Ook in Belgie (bij donna en radio 2) staat dat nr meestal op nummer één , dus dat zegt toch wel iets hé.
Van wie er op nummer 1 staat en zo? Hoeft van mij niet, van mij mogen ze zelfs wachten tot 31 december om een paar minuten voor 12quote:Op zondag 2 december 2007 14:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en toch vind ik dat radio 2 eens meer openheid mag geven. tussenstandjes in de loop van de dag etc.
Mag van mij ook, als ze dan de top 100 geheim houden, net als bij Donna, maar doen ze helaas toch niet.quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van wie er op nummer 1 staat en zo? Hoeft van mij niet, van mij mogen ze zelfs wachten tot 31 december om een paar minuten voor 12
zou het idd veel leuker maken ... Dan weet je ook niet op voorhand wel nr er gedraaid wordt en ben je altijd verrast, aangenaam of minder aangenaam ...quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van wie er op nummer 1 staat en zo? Hoeft van mij niet, van mij mogen ze zelfs wachten tot 31 december om een paar minuten voor 12
Da's alweer 2 jaar geleden volgens mij, vorig jaar was het Marco Borsato met roodquote:Op maandag 3 december 2007 09:35 schreef LangeTabbetje het volgende:
Top 10 of Top 20, vind ik persoonlijk eigenlijk niet zo boeiend. Zoals eerder gezegd vind ik nummer 2000 tot pakhembeet 30 veel leuker. (Volgorde vind ik niet zo boeiend). Het leuke zit hem in de varieteit van alle nummers.
(Wel wazig zijn die nieuwe binnenkomers, zoals nu dan schijnbaar Mika, maar hadden we vorig jaar (?) niet in 1 keer die Katie Melua met haar zoveel fietsen)
Marco kwam nieuw op 17de plaats vorig jaar.quote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's alweer 2 jaar geleden volgens mij, vorig jaar was het Marco Borsato met rood
Ja en t wordt elk jaar erger. Eerst katie melua op 23 nieuw binnen, vorig jaar marco borsato met rood op 17 binnen, en waar eindigt Mika dit jaar?quote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's alweer 2 jaar geleden volgens mij, vorig jaar was het Marco Borsato met rood
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
radio 2 vindt dat het op deze manier een mooi tijdsbeeld geeft(en dat heeft radio 2 letterlijk zo aan mij laten weten!)
Dat is waarschijnlijk waarom radio 2 ook nieuwe nummers toelaat. Om ook deze groep potentiele luisteraars / stemmers aan zich te binden.quote:Op maandag 3 december 2007 17:20 schreef BramKVO het volgende:
Is inderdaad belachelijk dat je kan stemmen op nummers van de afgelopen maanden. Vooral tieners, kinderen en onwetenden stemmen dan op dergelijke nummers lijkt me.
Voor een 'mooi' tijdsbeeld hebben we de Top 40, wat een onzin zegquote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 is het niet met jullie eens:
[..]
Jij mailt met Radio 2? Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef peaceman het volgende:
Radio 2 is het niet met jullie eens:
[..]
Vorig jaar heb ik diverse keren gemaild met ze... Dat was op zich niet bijzonder. Wel dat ze zowaar ook antwoord gaven.... Maar ja, daar uit bleek wel dat radio 2 er zo over denkt als ik eerder schetste.quote:Op maandag 3 december 2007 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij mailt met Radio 2? Mag ik je aanraken?
Die van gisteren vond ik wel meevallen, die van vandaag vond ik een stukje lastigerquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Retuobak het volgende:
Iedereen het introspel al weer helemaal gespeeld?
Ik ben ze gisteren eens allemaal weer doorlopen, toch wel lastig hoor.
Shit, helemaal vergeten . . .quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Retuobak het volgende:
Iedereen het introspel al weer helemaal gespeeld?
Ik ben ze gisteren eens allemaal weer doorlopen, toch wel lastig hoor.
En de rest? Ik heb ze gewoon maandag allemaal gedaan toen de basis URL bekend was (veranderd naar introgame, anders had het dit weekend al gekundquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van gisteren vond ik wel meevallen, die van vandaag vond ik een stukje lastiger
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En de rest? Ik heb ze gewoon maandag allemaal gedaan toen de basis URL bekend was (veranderd naar introgame, anders had het dit weekend al gekund). Je kunt nu gewoon de URL aanpassen naar de datum die je wil, staat gewoon online t/m de 31e.
Hier wordt het ook wel gezellig met de top 2000quote:Op woensdag 5 december 2007 21:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan niet inloggen in het forum van de Top 2000
Ja daaromquote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hier wordt het ook wel gezellig met de top 2000
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hier wordt het ook wel gezellig met de top 2000
quote:Op maandag 10 december 2007 11:38 schreef One_conundrum het volgende:
Issie al bezig?
quote:Op maandag 10 december 2007 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee 2e kerstdag pas. Bedenk me nu dat we dan nog helemaal niet kunnen meeposten omdat we er niet zijn. Dat wordt dan donderdags pas....
Zit jij niet op Radio 2 forumquote:Op maandag 10 december 2007 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee 2e kerstdag pas. Bedenk me nu dat we dan nog helemaal niet kunnen meeposten omdat we er niet zijn. Dat wordt dan donderdags pas....
quote:Op maandag 10 december 2007 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zit jij niet op Radio 2 forum
Zo erg met dat ding gesteld ??quote:Op maandag 10 december 2007 13:34 schreef Diaan73 het volgende:, sterker nog, ik heb er nog niet eens gekeken....
Vanavond misschien eens kijken of mn laptop dat aankan.
tijd voor een nieuwe bril dan...quote:Op maandag 10 december 2007 18:46 schreef nipeng het volgende:
O ik zie peace al op dat forum topics openen over Radiohead
quote:Op maandag 10 december 2007 18:46 schreef nipeng het volgende:
O ik zie peace al op dat forum topics openen over Radiohead
klinkt cru maar had ie eerder zelfmoord moeten plegen, stond ie in de top 100quote:Op maandag 10 december 2007 20:02 schreef Adelante het volgende:
Arne Jansen - Meisjes met rode haren, vorig jaar op nr. 1780, benieuwd of ie er dit jaar nog in staat
Yepsquote:Op maandag 10 december 2007 17:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zo erg met dat ding gesteld ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |