Krasjes voor eigen risico ?quote:
Neuh... In principe pas na je 45ste.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
Gaan jesters hangen na je 30e ?
of als het van die heule grote bennen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh... In principe pas na je 45ste.
Van die zukke... heule..... grote!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
of als het van die heule grote bennen ?
Ja, maar jij bent ook nog lang geen 45?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Hier staan ze ook nog fier vooruit.
Was het dan je bierbuik die op je knieen hing ?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Hier staan ze ook nog fier vooruit.
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemtquote:
Nee volgens Ripley moet je ze meisjes noemenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemt.
Die van mijn vriendin mafjoekel.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook nog lang geen 45?
Ja, maar wat weet die er nou van?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee volgens Ripley moet je ze meisjes noemen![]()
Mijn welgemeende excuses dan maar.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemt.
Ah kijk... Goed bezig!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mijn vriendin mafjoekel.![]()
Nou de laatste keer dat ik "ze" zag whehehe had ze nog beste jesters andersquote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wat weet die er nou van?.
Ja feef , jestersquote:
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
Gaan jesters hangen na je 30e ?
Dat weet jij heul niet, want jouw leasetieten zijn pas 20quote:
Cliché: picsquote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef Ripley het volgende:
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoor
Eens!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Mits voorzien van poffertjes en niet het formaat pannekoeken als knoppen.
Das fijn om te horen Ripley.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoor
Knoppen!quote:
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
En bijna net zo irritant zijn die knoppen waar niets mee gebeurt. Zelfs al zet je er een bevroren wasknijper op.
Harde knoppen zijn het bestquote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
En bijna net zo irritant zijn die knoppen waar niets mee gebeurt. Zelfs al zet je er een bevroren wasknijper op.
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....
Mwah een paar goeie tepels die fier rechtop staan de hele dag ach , ik vind er niks mis meequote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....
ja, datbedoellikookjaquote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
Het klinkt als een chinees gerecht. Dus wat kan er mis mee zijn ?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?
Tiekjequote:Op donderdag 15 november 2007 12:23 schreef Misstique het volgende:
Bollen.
Mwa.. Kan op het randje zitten.. Ze heeft vaak Nipslips en hairy upskirts waarmee ze in de pers komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?
En een fameus slechte smaak qua kledingquote:Op donderdag 15 november 2007 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwa.. Kan op het randje zitten.. Ze heeft vaak Nipslips en hairy upskirts waarmee ze in de pers komt.
Stietkem vind je het breast wel spannend!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
TVP, maar niet van harte, gezien het onderwerp
(o)(o)
![]()
Heb je niks met jesters?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
(o)(o)
![]()
Ik heb ze, en ben er blij mee hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
(o)(o)
![]()
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ze, en ben er blij mee hoor.
Maar om het er nu uitgebreid over te hebben, mwah.......
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerdquote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.
Als ik een diepgaander gesprek wilde voeren, ging ik wel aan het werk.
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.
Dat moest ik googlen....quote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerd
Rip denkt: ja, doe maar!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebben
Rip, wat denk jij, links- of rechtsdragend?? Zo'n dunne slangachtige of een lekkere volle boomstam???
Ligt aan de meneer die er aan vast zit.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebben
Rip, wat denk jij, links- of rechtsdragend?? Zo'n dunne slangachtige of een lekkere volle boomstam???
Deze meneerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt aan de meneer die er aan vast zit.
En als ie het maar geen pinkie zegt
Ik heb niks met negers en met spierbundelsquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze meneer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En helaas weet ik niet of hij er pinkie tegen zegt
Inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2007 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen....
Een kopieërapparaat![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niks met negers en met spierbundels![]()
Jawel, maar daar ben ik mee getrouwdquote:Heb je geen 2 meter lange, slanke brabo?![]()
![]()
Blegh, we hebben absoluut niet dezelfde smaak.quote:Of Johnny Depp
Geachte heer,quote:
Meest sexy man op deze aardkloot.quote:
he, bah.. wasbordjesquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze meneer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En helaas weet ik niet of hij er pinkie tegen zegt
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Jawel, maar daar ben ik mee getrouwd
[..]
Blegh, we hebben absoluut niet dezelfde smaak.
Mannen zijn heel anders geleuf ik, die hebben het alleen maar over jesters, als er maar jesters aanzitten is het goed
Moet je nu ff naar icentre en een mac aanraken !quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik heb weer eens 600 papiersneetjes in mijn hand(en), die allemaal tegelijk gaan jeuken.
Citroensap erop, effe doorbijten en je bent er acuut vanaf!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik heb weer eens 600 papiersneetjes in mijn hand(en), die allemaal tegelijk gaan jeuken.
Aight!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein..
krassen krassen krassen!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
ja een minuut of 10quote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Aight!
En d'r bekkie een beetje klaar hebben.
Werkt dat ? Ook bij 600 stuks ? Ik word er gek van, voordeel, 's avonds is het vaak over. Nadeel, de volgende dag heb ik er weer 600.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:22 schreef ElizabethR het volgende:
Citroensap erop, effe doorbijten en je bent er acuut vanaf!!!!
Yeps, soms een beetje teveelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Aight!
En d'r bekkie een beetje klaar hebben.
Het is niet meer buurvrouw! Het is vriendin!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geachte heer,
Ter verificatie van uw bewering zou ik gaarne in het bezit komen van het telefoonnummer van uw buurvrouw. U kunt mij daarover een personal message sturen door te klikken op het envelopje rechtsboven in deze post.
Met vriendelijke dank.
Hoogachtend,
ER
Bij mij wel, het doet wel even heel erg zeer, maar de jeuk is acuut weg.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Werkt dat ? Ook bij 600 stuks ? Ik word er gek van, voordeel, 's avonds is het vaak over. Nadeel, de volgende dag heb ik er weer 600.. Papier
.
Mijn excuses voor deze blamage, ik zal ervoor waken nog ooit dergelijke taal te bezigen!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is niet meer buurvrouw! Het is vriendin!
Nummer komt er an.
Grapje joh.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn excuses voor deze blamage, ik zal ervoor waken nog ooit dergelijke taal te bezigen!!!!![]()
Ken je klassiekers idd!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een fameus slechte smaak qua kleding
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerd
Beeb, met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he, bah.. wasbordjes![]()
niets voor mij
knuffelbuikjes
nee, geen bierbuik, maarknufefbuikJE
zou ze ook geil zijn ?quote:
Als dat echt isquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen, ik heb geeeeeeeeeeeeeen zin om naar mijn werk te gaan, ik denk dat ik maar even bewust te laat ga komen. EN doe mij eens zo'n mesje, ik wil ook zo'n mooie tattoo!!!!
Dat laatste is optioneel.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein..
omdat je de spreekbuis bent van Dannyquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat laatste is optioneel.Een paar goede sleutelbeenderen is ook niet mis trouwens.
![]()
Waarom denken mensen trouwens dat als je een blauw kleurtje hebt, je meteen heel aardig moet zijn en geen eigen mening mag ventileren? Nu ook weer in een topic over honden op een vliegveld.
Ik zat er stiekum al op te wachten!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat laatste is optioneel.Een paar goede sleutelbeenderen is ook niet mis trouwens.
![]()
Waarom denken mensen trouwens dat als je een blauw kleurtje hebt, je meteen heel aardig moet zijn en geen eigen mening mag ventileren? Nu ook weer in een topic over honden op een vliegveld.
Je zei:"Buis"!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef Joene het volgende:
[..]
omdat je de spreekbuis bent van Danny
80D zijn beste jestersquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik gisteren naar de. Hunkemöller
. voor een nieuwe bh. Pak ik zo'n ding uit het rek, past mijn ene tiet nog niet eens in beide cups samen
. Komt er zo'n vrouw helpen, die kijkt eens, haal een MEGA bh uit het rek
. Dus ik zovan, nou mevrouw, dat is wel heel erg groot he?
. Past ie gewoon goed
. Heel gek, als je 75b uit het rek trekt en je hebt eigenlijk 80d
.
Ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik gisteren naar de. Hunkemöller
. voor een nieuwe bh. Pak ik zo'n ding uit het rek, past mijn ene tiet nog niet eens in beide cups samen
. Komt er zo'n vrouw helpen, die kijkt eens, haal een MEGA bh uit het rek
. Dus ik zovan, nou mevrouw, dat is wel heel erg groot he?
. Past ie gewoon goed
. Heel gek, als je 75b uit het rek trekt en je hebt eigenlijk 80d
.
Voor een one-night stand hoeft ze niet slim te zijn neequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn zo keihard en staan zo recht vooruit dat het wel siliconen lijkenquote:
Iedereen die instemt om een "gezamelijk" account te maken en hiervoor beider namen te gebruiken verdient wmb een nekschotquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:33 schreef GI het volgende:
bianca_en_michiel, das ook zo'n enorme doos.
whehehe idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Iedereen die instemt om een "gezamelijk" account te maken en hiervoor beider namen te gebruiken verdient wmb een nekschot.
Eens, dit is zo Almere buiten, 2,3 kinderen, golden retriever, volvo station, rijtjes huis, Ikea op zondag, Sex and the city, friends, james blunt, kerst 1e dag bij mij 2de dag bij haar......quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Iedereen die instemt om een "gezamelijk" account te maken en hiervoor beider namen te gebruiken verdient wmb een nekschot.
Dat zijn van die tieten waarmee je neergeslagen ken worden ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:12 schreef YPPY het volgende:
Pas maar op tot je stuwing krijgt kim, dan heb je 100 F.
Ja, letterlijk. Toch jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zijn van die tieten waarmee je neergeslagen ken worden ?
Grote Tieten Zijn Okay Kim,.quote:
Geen Foto's van Yppy met 100 Fquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:21 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, letterlijk. Toch jammer dat we daar geen foto van gemaakt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
\quote:
wow respectquote:
je gaat goeie tijden tegemoedquote:
Godallemachtig, ik voldoe aan helemaal niets van wat jij noemt. Ik ben geweldigquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, dit is zo Almere buiten, 2,3 kinderen, golden retriever, volvo station, rijtjes huis, Ikea op zondag, Sex and the city, friends, james blunt, kerst 1e dag bij mij 2de dag bij haar......
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:22 schreef YPPY het volgende:
Dan Niet Joene
Niet voor kim:Dat doet het nu ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Niet zeiken Kimquote:
Das hetzelfde gevoel als een rondje over de wallen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Jarno het volgende:
Mja. Kijken kijken niet aankomen is ook niet alles J.
LOLz... 85DD hierquote:
Klopt.. dat valt toch wel heel erg tegen zelfs.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Jarno het volgende:
Mja. Kijken kijken niet aankomen is ook niet alles J.
Geen idee J, geen idee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Das hetzelfde gevoel als een rondje over de wallen ?
Ohquote:
Geyl!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ze zijn zo keihard en staan zo recht vooruit dat het wel siliconen lijken.
Hij kon natuurlijk aan de ontplofte egel na de bevalling denken. Dan ben je zo weer in de realiteit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:51 schreef Joene het volgende:
[..]
OhImagine , lekkerwijf in lingerie voor raam , je zou dr wel op willen maar je mag / doet het niet
Ik heb net mijn lunch op Y!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij kon natuurlijk aan de ontplofte egel na de bevalling denken. Dan ben je zo weer in de realiteit.
en nu hebben jullie nog wel sex ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij kon natuurlijk aan de ontplofte egel na de bevalling denken. Dan ben je zo weer in de realiteit.
Sinds anderhalve week wel.quote:
ik geloof dat mijn kinderwens ook wat minder wordt.quote:
Daar zat die van mij ook al aan.... Duurt ff, maar ik geloof dat ze nu ook wel weer een beetje groeien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:59 schreef GI het volgende:
Mijn vrouw is net 9 weken zwanger, en zit al op 85D. Dus ik ben benieuwd of die op 100G uit gaat komen.
OMG ook nog een jaar niet neuckenquote:
LoLz... met een beetje geluk... Krijg je toch pas rond de twee maanden na de bevalling pas weer zin... Zowel de man als de vrouw.quote:
En de eerste tijd mag het toch al niet met die grote wond.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... met een beetje geluk... Krijg je toch pas rond de twee maanden na de bevalling pas weer zin... Zowel de man als de vrouw.
hou is ff op, ik krijg zin van om er een rubber omheen te schuiven en op rotten met die kidsquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... met een beetje geluk... Krijg je toch pas rond de twee maanden na de bevalling pas weer zin... Zowel de man als de vrouw.
Zin, energie... whatever.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... met een beetje geluk... Krijg je toch pas rond de twee maanden na de bevalling pas weer zin...
Niet aan kinderen beginnen, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Joene het volgende:
Zouden jullie mij voortaan willen inlichten voordat ik Ja zeg op een trouwerij.
he ophouden jij.quote:
nou hou dat maar bij je hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef YPPY het volgende:
Wil je nog wat weten over klonten en flubbers en viezigheid om zeker te weten dat je je laat steriliseren?
Dat ging dus niet.quote:
Hou je op Yppy Beeb ?quote:
Voor kinderen heb je ook een vriendin nodig Arma...quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:14 schreef Armageddon het volgende:
*noteert*
*Prostituee bestellen voor de duur van een jaar*
je loopt achter homo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor kinderen heb je ook een vriendin nodig Arma...
Ze is ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Hou je op Yppy Beeb ?ik wil graag bij Yppy denken
en niet
![]()
dus dat blijft wel gewoon ?quote:
Na zes weken was het weer over hoor. Dus ik ben nog steedsquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Hou je op Yppy Beeb ?ik wil graag bij Yppy denken
en niet
![]()
Gelukkig maar danquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
Na zes weken was het weer over hoor. Dus ik ben nog steeds
Teruglezen om je in te dekken mag niet. Je maakte gewoon een domme opmerking. Live with it.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds die buurvouw?
Ik zal je even bijpraten mafkees. Vaker langskomen hè?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat? Nog steeds die buurvouw?
Vanaf een jaartje of 17 is daar he-le-maal niets mis meequote:
ZES weken??? ZES??quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
Na zes weken was het weer over hoor.
ow op die fietsquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb ik altijd gedaan J. Dat weet je toch.
Godskolere ik knap al na 6 dagen....quote:
Dus?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
we zitten toch niet in OUD hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
Hou niet zo van gapende gaten ouwe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ow op die fiets![]()
Ja je blijft een beetje een pedo.
Als iedereen zo leuk reageert, post ik wel door.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb het niet zo op kinderen.. nou ja.. heel even, zolang ik ze terug kan geven..quote:
vind 't wel fijn, die verhalen, opzichquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:31 schreef YPPY het volgende:
[..]
Als iedereen zo leuk reageert, post ik wel door.
Of nu niet meer, we gaan lunchen.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:31 schreef YPPY het volgende:
voor KnutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k_i_m : Zwangerquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dacht je dat "de mijne" op kinderen zat te wachten dan? Ik heb zo mijn selectie criteria A!.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht je dat "de mijne" op kinderen zat te wachten dan? Ik heb zo mijn selectie criteria A!..
--> OULDbies dan maar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef GI het volgende:
[..]
k_i_m : Zwanger
N00c: Zwanger aanhangsel
Knut: Zwanger aanhangsel
Jarno: Papa van een ukkie
Yppy: Mama van een ukkie
Joene: Neukt zonder rubber
Arma: Wil kinderen
Zou best in OUD passen.
Bezint eer gij begint J.!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Joene het volgende:
LoLz!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:36 schreef GI het volgende:
[..]
k_i_m : Zwanger
n00c: Zwanger aanhangsel
Knut: Zwanger aanhangsel
Jarno: Papa van een ukkie
Yppy: Mama van een ukkie
Joene: Neukt zonder rubber
Arma: Wil kinderen
Zou best in OUD passen.
We heten niet voor niets oldbies. We lopen hier al 8 jaar rond en dan ga je dit vanzelf krijgen. Als het je niet bevalt!? *wijst naar deur*quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
--> OULDbies dan maar?
maarreh![]()
jij wordt OOK pappa?
![]()
jemig.. heel Fok!! is aan het vergrijzen man
Als het normaal gesproken mag, dan mag het nu ook nogquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als je vader bent op een gegeven moment hè? Mag je dan ook nog hooligans slaan op voetbalvelden?
ik loop hier ook 8 jaar rond, maar heb die drang echt niet hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We heten niet voor niets oldbies. We lopen hier al 8 jaar rond en dan ga je dit vanzelf krijgen. Als het je niet bevalt!? *wijst naar deur*
dát zal het zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:44 schreef Joene het volgende:
Ach weet je het zal wel een beetje bij de leeftijd horen ofzo , dat voortplantingsgedrag![]()
Nee maar jiij krijgt ook nog wel jeuk aan je doos heur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik loop hier ook 8 jaar rond, maar heb die drang echt niet hoor
Maar goed feef, volgend jaar ben je dus zwangerquote:
oh je bent uit je impulsieve ik weet niet wat ik wil periode ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
neen, grapjas..
als ik mij al zou voortplanten, dan pas als ik afgestudeerd ben![]()
duurt gode zij dank nog 3 a 4 jaar
Als je over de babies heen leest gaat het over grote tieten en neuken JK.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN LIBELLE T-KRANSJE?,
,
.
mèn, da's zoooo 2004quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:04 schreef Joene het volgende:
[..]
oh je bent uit je impulsieve ik weet niet wat ik wil periode ?![]()
Mooi spul.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:04 schreef Joene het volgende:
Als je over de babies heen leest gaat het over grote tieten en neuken JK.
Zolang terug al.quote:
Grote Tieten door het neucken is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi spul.
Zo lang de grote tieten maar niet door het neuken komen.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:06 schreef Joene het volgende:
Grote Tieten door het neucken is ook niks mis mee.
Tja.. Of je nou de kant van Picorni op wilt of moet gaan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Armageddon het volgende:
Zeg als je vader bent op een gegeven moment hè? Mag je dan ook nog hooligans slaan op voetbalvelden?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WAT IS DIT VOOR EEN LIBELLE T-KRANSJE?,
,
.
Ja ripley , wanneer krijg jij jeuk ?quote:
balletje balletjequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar eens door met nerden dan
over 8 weken moet een java-game liggeniemand nog leuke ideeen naast snake, packman en space invadors?
dat vroeg ik ook al.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi R..
Rammelen jouw eierstokken al?
Zoiets met een Jeti die pinguins weg moet meppen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
over 8 weken moet een java-game liggeniemand nog leuke ideeen naast snake, packman en space invadors?
Dus ook jou zien we volgend jaar achter de kinderwagen , gesponserd door Arniequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb niet voor niets een jonkie als geliefde mensen
Ik wacht nog even
als ik ermee doorbreek krijg je een gratis exemplaat voor op je mobielquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zoiets met een Jeti die pinguins weg moet meppen.
En dan wie het verste komt.
Nog nooit eerder gedaan volgens mij!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:12 schreef Joene het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten mafkees. Vaker langskomen hè?
We hebben een relatie sinds 29-10-2007
We gaan trouwen
We nemen kinderen, een jongen en een meisje.
Dan weet je dat ook weer.![]()
Euhmz... Gewoon games, of moet het ook een educatieve waarde hebben?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
En dan denk je nog met iets origineels te komen ook? Echt als ik een java-games pakket torrent zitten daar al zo 1000 spellen in.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
ja, heetwijf, doen we 'effe'
ben net begonnen, darrrrrrrrrrling
gewoon iets van de categorie Pong, snake, space invaders enzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... Gewoon games, of moet het ook een educatieve waarde hebben?
Jij hebt toch hele normale tieten voor zover ik me ze kan herinneren dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik niet, want dan krijg ik wéér een mindertietigheids complex![]()
en geduld heb ik ook niet DjieEi
*OUD heilige*
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef YPPY het volgende:
voor KnutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
valt vies tegenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij hebt toch hele normale tieten voor zover ik me ze kan herinneren dan?![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Kan je niets iets met babies doen, en knuppels ofzo?.
Jaaaaaaa, ala Southpark! Moet te doen zijn toch?quote:
moeten we even beoordelen ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
valt vies tegen
alleen daarom zou ik al een kind nemen![]()
'nee schat, je was écht gewenst'
- trapkastdeur dicht -
'bier en tieten!'
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:34 schreef YPPY het volgende:
voor KnutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kans gemist bij dezequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
moeten we even beoordelen ?
*herkent kans op plaatjes in topic*
uh huhquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ala Southpark! Moet te doen zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar boodschappen doen voordat ik weer een alleenstaande moeder creeer."wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
Ik zie het voor me, iets als Moorhuhn, dat je SP evil figuurtjes moet raken door Ike's te kicken!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh
ga het maandag even aan m'n projectpartner voorleggen
Kan je geen KPD fase beginnen dan ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kans gemist bij deze
de keldertjefase is ook zoooo 2006![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:43 schreef GI het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]en minder voor het gevoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:30 schreef Joene het volgende:
ik vond de discussie over grote tieten leuker.
Kinder Porno voor Dannyquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Kan je geen KPD fase beginnen dan ?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Of strakker, als je genoeg bijlapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*rent*"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
Als ik ooit een dochter mocht krijgen en ze heeft de voorkeur voor een achmed of een mohammed of hoe je het schrijftquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is maar waar je zin in hebt zeg, wat een horror verhalen. En waarvoor doe je het eigenlijk. Om over 18 jaar "die kankerlijer die zijn bek moet houden, ik ga uit met Achmed als ik dat wil, hij is heel lief voor me" te zijn?
whehehehehequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of strakker, als je genoeg bijlapt.
*rent*
En toch worden Loverboys steeds "populairder".....quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Als ik ooit een dochter mocht krijgen en ze heeft de voorkeur voor een achmed of een mohammed of hoe je het schrijftDan wordt ik een partij pislink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
moeten we even beoordelen ?
*herkent kans op plaatjes in topic*
Het show hier je ... en jesters topic is best okay soms .quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kinder Porno voor Danny
nee
ik zou dat kind vastketenen tot ze 30 is ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch worden Loverboys steeds "populairder".....
Ik snap dat overigens echt niet hoor, waarom zijn meisjes ZO dom en naief? Al mijn hele leven hoor ik :ja maar meisjes zijn sneller volwassen!.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zou dat kind vastketenen tot ze 30 is ofzo
ik hoef 't niet te zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Het show hier je ... en jesters topic is best okay soms .
Alleen dat KinkyCouple gebeuren zou ff moeten kappen
ja geen idee misschien hebben mocro's een gouden eikel ofzo .quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat overigens echt niet hoor, waarom zijn meisjes ZO dom en naief? Al mijn hele leven hoor ik :ja maar meisjes zijn sneller volwassen!.
Maar 1 mocro met wat vlotte babbels en ze pijpen voor hem in een steegje....
oh daar gaat het toch helemaal niet om feef of je er genoeg aan hebt of nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef 't niet te zien
heb genoeg aan de .... van mijnen hij blijkbaar aan mijn jesters
A) what a load of crapquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat overigens echt niet hoor, waarom zijn meisjes ZO dom en naief? Al mijn hele leven hoor ik :ja maar meisjes zijn sneller volwassen!.
ik weet het niet of je er veel aan mist , alleen ik zie niet in waarom je als Nederlands meisje graag onderdanig behandeld wil worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, zijn toch niet de meisjes waar je verder veel aan mist denk ik..... Maar toch raar.
jewelquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
oh daar gaat het toch helemaal niet om feef of je er genoeg aan hebt of niet
Mijn vader maakt het niet uit met wie ik thuiskom, als ie maar lief voor me is. Just a thoughtquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ja geen idee misschien hebben mocro's een gouden eikel ofzo .
Maar goed gelukkig zijn waar ik woon de buitenlanders nog ver te zoeken , niet dat wat zegt voor over de toekomst natuurlijk , maar eerlijk is eerlijk ik zou het verschrikkelijk vinden als ik een dochter zou krijgen die zich laat inpalmen door een buitenlander
ik wou dat ik die gedachte had rip.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn vader maakt het niet uit met wie ik thuiskom, als ie maar lief voor me is. Just a thought
Paul ?quote:
Oftewel met jou is ook niks meer te belevenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jewel
wil dan wel geen kinderen, maar ben verder een burgertrutje
ga zelfs samenwonen volgend jaar
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Oftewel met jou is ook niks meer te beleven
Nee, meer mensen zouden moeten beseffen dat islamieten allochtonen geen andere diersoort zijn of zo. Maar goed, *mompelt iets over roepen in de woestijn*quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou sowieso niet met een islamiet kunnen samenlevendus zou er niet 'mee thuiskomen'
als relatie = bekeren, dan is het, hoe lief en leuk en aardig ook
dat zouden meer mensen moeten doen
Daar hoef je geen mocro voor te zijn om dat voor elkaar te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisje dat andere kerels pijpt voor geld hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar hoef je geen mocro voor te zijn om dat voor elkaar te krijgen hoor.
maar een nieuwe breitling is wel stoerquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisje dat andere kerels pijpt voor geld hoor.
Horloges zijn zoooo 1999 (of vlak nadat ik mijn eerste mobiel kreegquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
maar een nieuwe breitling is wel stoer
Breitlings zijn 1929 ofzo maar wel vetquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Horloges zijn zoooo 1999 (of vlak nadat ik mijn eerste mobiel kreeg).
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, meer mensen zouden moeten beseffen dat islamieten allochtonen geen andere diersoort zijn of zo. Maar goed, *mompelt iets over roepen in de woestijn*
Ken je daardoor nou een beetje langer doorgaan A ? da je zegt dat je ipv 2 minuten , 4 minuten ken douwe ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Geen gouden eikel Joene. Marokkanen zijn besneden net zoals ik. Vinden ze heerlijk.
best mooie dingen, soms dan. Zitten ook hele overdreven poenerige dingen tussen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Breitlings zijn 1929 ofzo maar wel vet![]()
Klopt dat slaat helemaal nergens op idd .quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
best mooie dingen, soms dan. Zitten ook hele overdreven poenerige dingen tussen.
Gisteren zapte ik ff langs "bij ons in de PC" was best grappig, van die hoogverspookte lijken vol botox in de Chanel winkel 1300 euro voor een jurkje van niets zien neertellen.
Was echt erg hoor. Zaten ook wel lekkere meiden tussen, maar sommige van die wijven kopen gewoon alles wat duur is, of het ze nou staat of bij ze past boeit niets...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Klopt dat slaat helemaal nergens op idd .
Maar ik vind horloges wel mooie accesoires en zou best graag een mooie breitling willen hebben![]()
Je en met condoom eromheen nog veul langer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je daardoor nou een beetje langer doorgaan A ? da je zegt dat je ipv 2 minuten , 4 minuten ken douwe ?
Met zo een kapotje ken je doorgaan tot het rubber verbrand ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je en met condoom eromheen nog veul langer.
Ook nog te begrijpen, maar dat kan ook met een stijlvol Armani pak en een Ferrari.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:30 schreef Joene het volgende:
Ja sommige mensen vinden het nou eenmaal belangrijk om te laten zien dat ze geld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |