Krasjes voor eigen risico ?quote:
Neuh... In principe pas na je 45ste.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
Gaan jesters hangen na je 30e ?
of als het van die heule grote bennen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh... In principe pas na je 45ste.
Van die zukke... heule..... grote!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
of als het van die heule grote bennen ?
Ja, maar jij bent ook nog lang geen 45?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Hier staan ze ook nog fier vooruit.
Was het dan je bierbuik die op je knieen hing ?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:15 schreef Armageddon het volgende:
Hier staan ze ook nog fier vooruit.
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemtquote:
Nee volgens Ripley moet je ze meisjes noemenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemt.
Die van mijn vriendin mafjoekel.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook nog lang geen 45?
Ja, maar wat weet die er nou van?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee volgens Ripley moet je ze meisjes noemen![]()
Mijn welgemeende excuses dan maar.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vindt "ze" vast niet leuk als je ze zo noemt.
Ah kijk... Goed bezig!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die van mijn vriendin mafjoekel.![]()
Nou de laatste keer dat ik "ze" zag whehehe had ze nog beste jesters andersquote:Op donderdag 15 november 2007 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wat weet die er nou van?.
Ja feef , jestersquote:
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Joene het volgende:
Gaan jesters hangen na je 30e ?
Dat weet jij heul niet, want jouw leasetieten zijn pas 20quote:
Cliché: picsquote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef Ripley het volgende:
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoor
Eens!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Mits voorzien van poffertjes en niet het formaat pannekoeken als knoppen.
Das fijn om te horen Ripley.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog behoorlijk parmantig hoor
Knoppen!quote:
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....quote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
En bijna net zo irritant zijn die knoppen waar niets mee gebeurt. Zelfs al zet je er een bevroren wasknijper op.
Harde knoppen zijn het bestquote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
En bijna net zo irritant zijn die knoppen waar niets mee gebeurt. Zelfs al zet je er een bevroren wasknijper op.
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....
Mwah een paar goeie tepels die fier rechtop staan de hele dag ach , ik vind er niks mis meequote:Op donderdag 15 november 2007 12:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, of van die knoppen die eigenlijk de hele dag op springen staan, mega- antennes a la Bai Ling....
ja, datbedoellikookjaquote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Knoppen!
Het klinkt als een chinees gerecht. Dus wat kan er mis mee zijn ?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?
Tiekjequote:Op donderdag 15 november 2007 12:23 schreef Misstique het volgende:
Bollen.
Mwa.. Kan op het randje zitten.. Ze heeft vaak Nipslips en hairy upskirts waarmee ze in de pers komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kan ik op werk googlen op Bai Ling, of beland ik dan in NSFW materiaal?
En een fameus slechte smaak qua kledingquote:Op donderdag 15 november 2007 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwa.. Kan op het randje zitten.. Ze heeft vaak Nipslips en hairy upskirts waarmee ze in de pers komt.
Stietkem vind je het breast wel spannend!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
TVP, maar niet van harte, gezien het onderwerp
(o)(o)
![]()
Heb je niks met jesters?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
(o)(o)
![]()
Ik heb ze, en ben er blij mee hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
(o)(o)
![]()
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ze, en ben er blij mee hoor.
Maar om het er nu uitgebreid over te hebben, mwah.......
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerdquote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.
Als ik een diepgaander gesprek wilde voeren, ging ik wel aan het werk.
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het beste onderwerp wat je kunt bedenken en het zal niet een vrouw zijn die begint te zeuren.
Dat moest ik googlen....quote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerd
Rip denkt: ja, doe maar!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebben
Rip, wat denk jij, links- of rechtsdragend?? Zo'n dunne slangachtige of een lekkere volle boomstam???
Ligt aan de meneer die er aan vast zit.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, dan ga ik het maar eens even over pinkies hebben
Rip, wat denk jij, links- of rechtsdragend?? Zo'n dunne slangachtige of een lekkere volle boomstam???
Deze meneerquote:Op donderdag 15 november 2007 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ligt aan de meneer die er aan vast zit.
En als ie het maar geen pinkie zegt
Ik heb niks met negers en met spierbundelsquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze meneer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En helaas weet ik niet of hij er pinkie tegen zegt
Inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2007 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen....
Een kopieërapparaat![]()
![]()
Ik welquote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb niks met negers en met spierbundels![]()
Jawel, maar daar ben ik mee getrouwdquote:Heb je geen 2 meter lange, slanke brabo?![]()
![]()
Blegh, we hebben absoluut niet dezelfde smaak.quote:Of Johnny Depp
Geachte heer,quote:
Meest sexy man op deze aardkloot.quote:
he, bah.. wasbordjesquote:Op donderdag 15 november 2007 15:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Deze meneer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En helaas weet ik niet of hij er pinkie tegen zegt
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel
[..]
Jawel, maar daar ben ik mee getrouwd
[..]
Blegh, we hebben absoluut niet dezelfde smaak.
Mannen zijn heel anders geleuf ik, die hebben het alleen maar over jesters, als er maar jesters aanzitten is het goed
Moet je nu ff naar icentre en een mac aanraken !quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik heb weer eens 600 papiersneetjes in mijn hand(en), die allemaal tegelijk gaan jeuken.
Citroensap erop, effe doorbijten en je bent er acuut vanaf!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
Great, ik heb weer eens 600 papiersneetjes in mijn hand(en), die allemaal tegelijk gaan jeuken.
Aight!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein..
krassen krassen krassen!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:18 schreef elcastel het volgende:
ja een minuut of 10quote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Aight!
En d'r bekkie een beetje klaar hebben.
Werkt dat ? Ook bij 600 stuks ? Ik word er gek van, voordeel, 's avonds is het vaak over. Nadeel, de volgende dag heb ik er weer 600.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:22 schreef ElizabethR het volgende:
Citroensap erop, effe doorbijten en je bent er acuut vanaf!!!!
Yeps, soms een beetje teveelquote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Aight!
En d'r bekkie een beetje klaar hebben.
Het is niet meer buurvrouw! Het is vriendin!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Geachte heer,
Ter verificatie van uw bewering zou ik gaarne in het bezit komen van het telefoonnummer van uw buurvrouw. U kunt mij daarover een personal message sturen door te klikken op het envelopje rechtsboven in deze post.
Met vriendelijke dank.
Hoogachtend,
ER
Bij mij wel, het doet wel even heel erg zeer, maar de jeuk is acuut weg.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Werkt dat ? Ook bij 600 stuks ? Ik word er gek van, voordeel, 's avonds is het vaak over. Nadeel, de volgende dag heb ik er weer 600.. Papier
.
Mijn excuses voor deze blamage, ik zal ervoor waken nog ooit dergelijke taal te bezigen!!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is niet meer buurvrouw! Het is vriendin!
Nummer komt er an.
Grapje joh.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn excuses voor deze blamage, ik zal ervoor waken nog ooit dergelijke taal te bezigen!!!!![]()
Ken je klassiekers idd!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
En een fameus slechte smaak qua kleding
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net gewoon plus minus een uur over een Kyocera MFP geouwehoerd
Beeb, met jou kan ik praten!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
he, bah.. wasbordjes![]()
niets voor mij
knuffelbuikjes
nee, geen bierbuik, maarknufefbuikJE
zou ze ook geil zijn ?quote:
Als dat echt isquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:18 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemorgen, ik heb geeeeeeeeeeeeeen zin om naar mijn werk te gaan, ik denk dat ik maar even bewust te laat ga komen. EN doe mij eens zo'n mesje, ik wil ook zo'n mooie tattoo!!!!
Dat laatste is optioneel.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:12 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, ze moet ook een leuk koppie hebben, goeie billen en een brein..
omdat je de spreekbuis bent van Dannyquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat laatste is optioneel.Een paar goede sleutelbeenderen is ook niet mis trouwens.
![]()
Waarom denken mensen trouwens dat als je een blauw kleurtje hebt, je meteen heel aardig moet zijn en geen eigen mening mag ventileren? Nu ook weer in een topic over honden op een vliegveld.
Ik zat er stiekum al op te wachten!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat laatste is optioneel.Een paar goede sleutelbeenderen is ook niet mis trouwens.
![]()
Waarom denken mensen trouwens dat als je een blauw kleurtje hebt, je meteen heel aardig moet zijn en geen eigen mening mag ventileren? Nu ook weer in een topic over honden op een vliegveld.
Je zei:"Buis"!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:15 schreef Joene het volgende:
[..]
omdat je de spreekbuis bent van Danny
80D zijn beste jestersquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik gisteren naar de. Hunkemöller
. voor een nieuwe bh. Pak ik zo'n ding uit het rek, past mijn ene tiet nog niet eens in beide cups samen
. Komt er zo'n vrouw helpen, die kijkt eens, haal een MEGA bh uit het rek
. Dus ik zovan, nou mevrouw, dat is wel heel erg groot he?
. Past ie gewoon goed
. Heel gek, als je 75b uit het rek trekt en je hebt eigenlijk 80d
.
Ben je zwanger ofzo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:17 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik gisteren naar de. Hunkemöller
. voor een nieuwe bh. Pak ik zo'n ding uit het rek, past mijn ene tiet nog niet eens in beide cups samen
. Komt er zo'n vrouw helpen, die kijkt eens, haal een MEGA bh uit het rek
. Dus ik zovan, nou mevrouw, dat is wel heel erg groot he?
. Past ie gewoon goed
. Heel gek, als je 75b uit het rek trekt en je hebt eigenlijk 80d
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |