quote:Op donderdag 15 november 2007 07:28 schreef Nachtdier het volgende:
weet je zeker dat je die wilt zien?
Ik heb wel even een printscreen gemaakt...
[ [url=C:Documents and SettingsRichardMy DocumentsMy Picturesnatuurramp.jpg]afbeelding[/url] ]
Hee Richardquote:Op donderdag 15 november 2007 07:28 schreef Nachtdier het volgende:
weet je zeker dat je die wilt zien?
Ik heb wel even een printscreen gemaakt...
[ [url=C:Documents and SettingsRichardMy DocumentsMy Picturesnatuurramp.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:31 schreef Nachtdier het volgende:
geloof me, die was terecht...
moment....
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:49 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, en nu ben ik niet meer de enige die een veenlijk heeft gezien vandaag...![]()
Hey PunkJunk!!quote:
Ik heb wel eens lekkerders gezien voor bij de thee/koffie.quote:
Archeologen denken dat ze - net als andere vondsten in het veen - is geofferd aan de goden om hen te danken of gunstig te stemmen. Uit C-14 dateringen is gebleken dat ze heeft geleefd in de 1ste eeuw na Chr. In 1993 is door Universiteit van Manchester een reconstructie van haar gezicht gemaakt. De gezichtsreconstructie is nu bij het publiek bekender dan het lichaam zelf.quote:
Wil je ook graag zo'n ouwe kut zienquote:Op donderdag 15 november 2007 08:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
welke site eigenlijk, kunnen we allen het ook eens proberen met iemand anders
Kloon die de site probeert los te peuterenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Welke speelsite zat je op?
Ja dat willen we nu allemaal wel weten!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:33 schreef muhahaha het volgende:
Bingoquote:Op donderdag 15 november 2007 09:33 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kloon die de site probeert los te peuteren
MASD(?), log maar in op je originele account
Eerder zijn eigen kaarsquote:Op donderdag 15 november 2007 11:07 schreef Buschetta het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ga je vandaag haar live bezoeken en die kaars er zelf in douwen ?
Die grot ziet er wel donker uit, gelukkig krijgt ie een kaarsje meequote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk wel het licht zoeken.
Bijna...bijna...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Minigolfen op jippii.nl FTW!
Niet bepaald. Onder een milf versta ik geen prehistorisch wezenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Was het geen milf?
wtfquote:Op donderdag 15 november 2007 09:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kloon die de site probeert los te peuteren
MASD(?), log maar in op je originele account
Ja, wees blijquote:Op zondag 18 november 2007 13:09 schreef Relneger18 het volgende:
Wees blij dat er een vrouw is die serieus d'r kut laat zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |