Oja, daar had je het laatst over! Maar eens zoekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben helemaal into Monster Maker (C-Rayz Walz & Sharkey), fantastische plaat dat
quote:I love Street Fighter 2, I just really hate Zangief, From Ken to Ryu, I find it hard to beat Blanka
Tis gewoon een gamer..de Nintendo DS stond op de cover van zn eerste album, en in 1 van de tracks op zn nieuwe album zegt ie ook ergens Sega Genesisquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:44 schreef Cubewoods het volgende:
Wat een nerd is die Lupe Fiasco toch he
In die track Gold Watch zegt hij dit:
[..]
Ja, een tijdje geleden heb ik dat album eens beluisterd in de platenzaak. Maar ik vond er niets aan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:50 schreef krioro het volgende:
iemand hier die weet of The Hollywood Recordings van Sa-Ra Creative Partners goed is? ze werken samen met artiesten die ik wel tof vind dus ben ik benieuwd.
Wel apart iig. Wel wat twijfelachtige zaken vind ik, is "electric avenue" niet van Eddy Grant?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben helemaal into Monster Maker (C-Rayz Walz & Sharkey), fantastische plaat dat
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:50 schreef krioro het volgende:
iemand hier die weet of The Hollywood Recordings van Sa-Ra Creative Partners goed is? ze werken samen met artiesten die ik wel tof vind dus ben ik benieuwd.
ah. ik heb hem ondertussen beluisterd. wel meer r&b dan hip hop (wat ik niet echt verwachtte). maar dat vind ik ook wel leuk. naar mijn mening toch best een leuk album.quote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ja, een tijdje geleden heb ik dat album eens beluisterd in de platenzaak. Maar ik vond er niets aan.
Dillaquote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Scandalous het volgende:
vind ik me even een mooi filmpje... J Dilla, Madlib en Mos Def
http://www.youtube.com/watch?v=5q0Ob4rdNO0
Vet nice nummer. Ik moet ook wat meer van hun gaan luisteren.quote:Op maandag 17 december 2007 22:12 schreef kipknots het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7r0KpWMNxnM
Moet me echt nog een keer in hip hop gaan verdiepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |