abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 december 2007 @ 01:06:02 #126
22592 crew  Ole
pi_55526291
M. dacht dat je in Tahiti zat , of in Hawaii
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:14:11 #127
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_55526470
Pffff. M. is wat naief.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 25 december 2007 @ 01:18:20 #128
22592 crew  Ole
pi_55526576
Ze gaan morgen naar Haarlem.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_55526625
Jeetje Static, Haiti

Ben ooit eens in de DomRep een Haitiaanse wijk ingelopen, hetgeen al snel geen strak plan bleek
Toen dus quasi nonchalant rechtsomkeert gemaakt "we wilden toch al terug, is het al zoo laat en zo" , vooral niet rennen, maar oh wat wilden we dat

Wel lekker verdienen naturlijk weer, neuken trouwen ?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 25 december 2007 @ 01:32:20 #130
15080 static
pi_55526850
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 01:18 schreef Ole het volgende:
Ze gaan morgen naar Haarlem.

Weet ik, ze nemen T. mee vanuit het zieken/verzorgingshuis, zal haar goed doen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:40:10 #131
15080 static
pi_55612175
Ben die vuige bende nu even helemaal zat hier.
  vrijdag 28 december 2007 @ 22:43:09 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55612283
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef static het volgende:
Hang in there static !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55612530
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 22:40 schreef static het volgende:
What happened?
pi_55654402
Hoest met de vuige bende nu Stet?
  maandag 31 december 2007 @ 01:56:06 #135
15080 static
pi_55671807
Goed hoor, had even een dipje.

Heb ik een paar dagen vrij (morgen halve dag werken en 1 & 2 jan. vrij) heb ik er geen zin in.
pi_55671962
Hoe lang moet je nog daar?
  maandag 31 december 2007 @ 17:57:04 #137
15080 static
pi_55688119
Nog 5 maanden, minimaal.
pi_55693699
quote:
Op maandag 31 december 2007 01:56 schreef static het volgende:
Nu ik jou zie posten in mijn topic goed hoor, had even een dipje.

Heb ik een paar dagen vrij (morgen halve dag werken en 1 & 2 jan. vrij) heb ik er geen zin in.
Nah, ik moet ook gewoon alles werken, bikkelen heet dat.
Alvast een zwoel 08 samen met je FOK!kie
  dinsdag 1 januari 2008 @ 04:01:41 #139
15080 static
pi_55698054
Ze verkopen hier vuurpijlen die nog groter en ronder zijn dan ik.

Anyway, het is verschrikkelijk druk op straat dus het zal zo wel kommer en kwel worden.
pi_55698149
Heb je nog wat foto's kunnen maken?
  dinsdag 1 januari 2008 @ 05:42:12 #141
15080 static
pi_55698448
Nope, maar het was wel zo erg dat toen ik vanavond terug naar één van de sites moest ik zowat een pistool in mijn handen gedrukt kreeg en me niet echt prettig voelde.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 08:27:16 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55698707
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 05:42 schreef static het volgende:
Nope, maar het was wel zo erg dat toen ik vanavond terug naar één van de sites moest ik zowat een pistool in mijn handen gedrukt kreeg en me niet echt prettig voelde.
Dat heb ik elke dag.

Happy New Year statsert !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 2 januari 2008 @ 01:09:00 #143
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55714768
zit je eigenlijk met meer nederlanders?
Ik ging ooit via werk naar India, maar afgezien van het feit dat alles echt waanzinnig kut geregeld was en ik in een hotel zat zonder ramen was mijn grootste ergernis toch wel dat ik niemand om af en toe ff lekker Nederlands tegen te ouwehoeren

Overigens ben ik daar na 9 dagen weggegaan omdat mijn werk niet reageerde op mijn emails over de slechte omstandigheden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_55715201
Verwende blaag
  woensdag 2 januari 2008 @ 01:55:23 #145
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_55715225
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Verwende blaag [afbeelding]
ik was niet degene die zo nodig een certificaat moest. Dat was mijn baas. Als mijn omstandigheden dan kut zijn dan kan die de kolere krijgen

Heb zelf mijn terugticket betaald @ 380 euro dus zeuren kan die ex-baas ook niet
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 2 januari 2008 @ 02:13:52 #146
15080 static
pi_55715361
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 01:09 schreef Paxlie het volgende:
zit je eigenlijk met meer nederlanders?
Nope. Maar ze zijn er wel, de eigenaresse van een restaurantje waar ik wel eens kom vertelde me dat o.a. de directeur van het Zwitserse Rode Kruis een Nederlander is, ze zou me voorstellen als we er allebei zijn.
  donderdag 3 januari 2008 @ 23:34:41 #147
15080 static
pi_55759180
Wat kan de betekenis van een handgebaar toch verschillen per cultuur.

Was vanmiddag wat boodschappen doen, staat bij de ingang van de supermarkt een wat oudere man die rieten hoedjes en meer van dat soort zooi verkocht. Ik schudde vriendelijk van 'nee dank je' met mijn hoofd; maakt hij een gebaar met zijn duim van oor tot oor over zijn keel, wat wij zien als 'ik snijd je strotje door'. Hier betekent dat dus: 'ik ben helemaal blut'.

Spannend hè?
pi_55763265
Is de drugs duur daar, of bieden ze je het niet echt aan?
Secrets never die. Only people.
pi_55769698
Ik ben eigenlijk wel benieuwd static, WAAROM is het daar zo gevaarlijk? Is het land in oorlog? Of wat is er aan de hand dat je een persoonlijke bodyguard hebt? En waarom mag je niet ff zelf de hort op?

Jammer dat de foto's aan t begin van het topic niet meer werken. Heb je die zelf weggehaald?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 04:00:52 #150
15080 static
pi_55789594
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd static, WAAROM is het daar zo gevaarlijk? Is het land in oorlog? Of wat is er aan de hand dat je een persoonlijke bodyguard hebt? En waarom mag je niet ff zelf de hort op?

Jammer dat de foto's aan t begin van het topic niet meer werken. Heb je die zelf weggehaald?
Omdat het een verschrikkelijk arm land is met veel corruptie en zo mogelijk nog meer misdaad.
quote:
The poorest country in the Western Hemisphere, Haiti has been plagued by political violence for most of its history. After an armed rebellion led to the departure of President Jean-Bertrand ARISTIDE in February 2004, an interim government took office to organize new elections under the auspices of the United Nations Stabilization Mission in Haiti (MINUSTAH). Continued violence and technical delays prompted repeated postponements
Persoonlijk voel ik me niet echt onveilig, maar ben dan ook niet echt blootgsteld aan situaties waar dat wel zou kunnen. Aan de andere kant, persoonlijk beveiliging kost een smak geld dus het zal echt wel nodig zijn, ben per slot van rekening niet de enige exoat en mijn werkgever moet ook winst maken.
Om het heel concreet te zeggen, om de hoek van ons HQ (ca. 20 meter lopen) is de supermarkt waar we altijd boodschappen doen; dat kleine rotendje mogen we niet eens alleen overbruggen, altijd weer een bodyguard bij je. Maar goed, je went er ook wel weer aan.

Aan de andere kant krijg 'mijn' afdeling regelmatig het verzoek van de politie om iemand te lokaliseren die ontvoerd is, een moord heeft gepleegd, etc.
quote:
[quote]Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef kikoooooo het volgende:

Omdat het een verschrikkelijk arm land is met veel corruptie en zo mogelijk nog meer misdaad.
quote:
The poorest country in the Western Hemisphere, Haiti has been plagued by political violence for most of its history. After an armed rebellion led to the departure of President Jean-Bertrand ARISTIDE in February 2004, an interim government took office to organize new elections under the auspices of the United Nations Stabilization Mission in Haiti (MINUSTAH). Continued violence and technical delays prompted repeated postponements
Persoonlijk voel ik me niet echt onveilig, maar ben dan ook niet echt blootgsteld aan situaties waar dat wel zou kunnen. Aan de andere kant, persoonlijk beveiliging kost een smak geld dus het zal echt wel nodig zijn, ben per slot van rekening niet de enige exoat en mijn werkgever moet ook winst maken.
Om het heel concreet te zeggen, om de hoek van ons HQ (ca. 20 meter lopen) is de supermarkt waar we altijd boodschappen doen; dat kleine rotendje mogen we niet eens alleen overbruggen, altijd weer een bodyguard bij je. Maar goed, je went er ook wel weer aan.
quote:
In verband met de huidige veiligheidssituatie worden niet-essenti ële reizen naar Haïti ontraden. Het aantal overvallen, ontvoeringen en moorden in Haïti is hoog. Bij reizen in Haïti is het daarom raadzaam rekening te houden met gewelddadige en gewapende overvallen. Vooral in de hoofdstad Port-au-Prince worden regelmatig mensen ontvoerd. Het aantal moorden, vooral in bepaalde volkswijken van Port-au-Prince, is toegenomen.

Het aantal overvallen en berovingen in Haïti is hoog. Er worden regelmatig mensen beroofd of ontvoerd. Bij reizen in Haïti is het daarom raadzaam rekening te houden met gewelddadige en gewapende overvallen. Indien een dergelijke overval plaatsvindt, wordt geadviseerd geen verzet te bieden.

Het wordt ontraden zich na zonsondergang op straat te begeven. Ook overdag dient u op uw hoede te zijn, aangezien ook dan overvallen plaatsvinden. Het is verstandig bepaalde volkswijken te mijden. Het wordt sterk afgeraden na zonsondergang te reizen. Verder wordt u aangeraden geen gebruik te maken van het openbaar transport en geen foto’s te nemen van personen, aangezien dit niet altijd op prijs wordt gesteld door de lokale bevolking.

Zware criminaliteit
In kringen van de intensieve drugshandel komen regelmatig gevallen voor van zware criminaliteit. Uitbarstingen van openbaar geweld komen van tijd tot tijd voor. Individuele moordaanslagen en ontvoeringen zijn aan de orde van de dag.

Onveilige gebieden
Een bezoek aan bepaalde wijken van de hoofdstad Port-au-Prince wordt ten sterkste ontraden. Ook de andere wijken/delen van de stad –zelfs de toegangsweg van en naar het vliegveld- dienen, gelet op het aantal voorvallen, te worden vermeden.
Aan de andere kant krijg 'mijn' afdeling regelmatig het verzoek van de politie om iemand te lokaliseren die ontvoerd is, een moord heeft gepleegd, etc. Zal kijken of ik die nog ergens heb.
quote:
ammer dat de foto's aan t begin van het topic niet meer werken. Heb je die zelf weggehaald?
Nee, heb ik niet weggehaald, helaas is dat de hoster. Zo zijn ook de foto's van Nigeria, Egypte, Dubai, Trinidad, etc. bijna allemaal weg. Zonde van het werk eigenlijk.

Reisadvies:

[q]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')