Het werk is leuk, avontuurlijk, spannend, pragmatisch, stressvol, energiek, dynamisch, soms een beetje vreemd, cultureel, dramatisch; allemaal zaken die mij aanspreken.
Het enige waar ik nu al een beetje tegen zit op te hikken is de vrije tijd. Klinkt misschien gek, maar alles gaat hier zeer vroeg dicht; de hotelbar en restaurants sluiten allemaal om 21:30 dus als je een beetje lang doorwerkt is er bij wijze van spreken geen snicker of mars meer te krijgen. Naar een kroeg of club gaan mag niet omdat het simpelweg niet veilig is. Dat kon in Lagos/Nigeria nog wel.
Resultaat is dat je soms op je hotelkamer naar de televisie zit te koekeloeren (áls die het doet, de kabel ligt er nogal eens uit) wat erg saai kan zijn. Internet hebben we niet op de kamers, alleen in de lobby van het hotel, maar daarvoor geldt hetzelfde als de kabel: het moet het maar net doen.
Anyway, heb tot 31.05.2008 getekend, dus het moet allemaal wel.

Aan de andere kant ben ik er net (al voelt het alsof ik er al maanden ben), dus wie weet; ben per slot van rekening niet de enige expat hier en er schijnt een mooi wit strand met alle gerieven te zijn waar we wel terecht kunnen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]