haha naah dan krijg je er wel genorg van denk ikquote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
7 Weken FOK!en non-stop. Het erge is, het zou me misschien nog lukken ook.
Bah.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Het is weer cup a soup tijd!
Daar heb ik ook een beetje last van, ik wacht tot mijn houtproductie klaar is dan kan ik weer uitbreiden.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
Boh boh, vroeg naar bed denk ik. Verveel me het apenlazarus..
Das ist richtig.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
Het wordt weer traag Ludo!
Dat spellekequote:Op donderdag 15 november 2007 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Das ist richtig.
Je houtproductie? Oh dat spelleke. Ik heb alle websites al weer zo'n beetje gehad, dusss.
Te vroeg.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat spellekeSlaap lekker Ludo!
![]()
![]()
Ik heb geen boek meer liggen, of je moet studieboeken bedoelen. Als je het niet erg vind pas ik daar voor.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Te vroeg? Lekker een boekje lezen, heerlijk!![]()
Naja als het interessante boeken zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen boek meer liggen, of je moet studieboeken bedoelen. Als je het niet erg vind pas ik daar voor.
Nee, maar het is bijna een acceptabele tijd om te gaan slapen. Bijna.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Naja als het interessante boeken zijn![]()
hahahaa ja ik begin nu ook te twijfelen...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar het is bijna een acceptabele tijd om te gaan slapen. Bijna.
Waaraan, je bent moe of niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja ik begin nu ook te twijfelen...
Nee ik ben niet echt moe, sochtends ben ik moe dan wil ik slapenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waaraan, je bent moe of niet.
Waarom zo lang? Dat trek ik niet meer op mijn leeftijdquote:Op donderdag 15 november 2007 23:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog wakker mensen? Ik weet niet wie me er anders doorheen trekt vannacht... na 48 uur (bijna) zonder slaap.
Truste!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga naar bed! Slaap lekker Ludo en veel sterkte Beelzebub!![]()
![]()
Feli!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nachtdiensten... Na de eerste nachtdienst ben ik voor een appartementje gaan kijken, na de 2e nachtdienst kwam er 's morgens geen aflos.... Heb ik hier tot 09:00 uur gezeten, half 10 thuis, 10 uur in bed... en om 12 uur weer eruit om op sollicitatie gesprek te gaan...
Wel aangenomen trouwens
Super! gefeliciteerd! Een leuke baan?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:51 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nachtdiensten... Na de eerste nachtdienst ben ik voor een appartementje gaan kijken, na de 2e nachtdienst kwam er 's morgens geen aflos.... Heb ik hier tot 09:00 uur gezeten, half 10 thuis, 10 uur in bed... en om 12 uur weer eruit om op sollicitatie gesprek te gaan...
Wel aangenomen trouwens
Nee, echt een kutbaan...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Super! gefeliciteerd! Een leuke baan?
Slaap lekker!
Ach ja.................kutleven.........................ik heb een geweldige dochter, ik heb een lieve man, ik heb een mooi huis, een goed inkomen, centrale verwarming en een vaatwasser. Hmmmmmm....................quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef Berenanus het volgende:
Wat heb je toch een kutleven
Ik heb het juist uber fijn. Zit nu bij mijn vriendinnetje en die is heeeel erg lief voor me![]()
@ Beelz, grats met je nieuwe baan!
@ Ludo, de post! Dat heb ik ook gedaan! Ik was pakketchauffeur bij TNT. Superbaan! Na de pakketjes te hebben bezorgt had ik altijd nog een wijk, was er de hele zaterdag mee bezig, maar deed het samen met een vriend van mij.
Eerst alleen mijn pakketjes, daarna zijn wijk, daarna mijn wijk... Was gewoon altijd heel gezellig, mede omdat ik dan de hele dat een busje tot mijn beschikking had en we dus konden doen en laten wat we wilden![]()
hahahaha ik wist dat je dat zou gaan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
Weekend![]()
Tezz, die vaatwasser past er niet tussen, kom wel erg burgerlijk over.
ja daaaaaaaaaaaag vergeet het maar. Ik geloof niet dat de afwas doen ons ooit nader tot elkaar heeft gebracht...........nee dat kwam echt pas toen we eindleijk die vaatwasser kregen!quote:
Niet?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja daaaaaaaaaaaag vergeet het maar. Ik geloof niet dat de afwas doen ons ooit nader tot elkaar heeft gebracht...........nee dat kwam echt pas toen we eindleijk die vaatwasser kregen!
quote:
Ik heb thuis gelukkig nooit moeten afwassen, maar denk dat ze snel een vaatwasser hebben aangeschaft omdat ze tegen dezelfde problemen aanliepen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
neu. Altijd ruzie. Zo vond ik het bijvoorbeeld iedere avond steevast behoorlijk irritant dat hij de kopjes af ging drogen en ze vervolgens eerst op het aanrecht bij elkaar ging verzamelen. Als je ze toch al vast hebt, waarom zet je ze dan niet gewoon direct terug in het kastje???? Dubbel werk lijkt mij.
Offe (ook heeeeeeeel irritant) hij deed ook altijd iedere avond met de theedoek het aanrecht na afloop af. Zijn filosofie: die theedoek is toch al vies en moet sowieso in de was. Mijn filosofie: waarom in godsnaam een theedoek gebruiken als er een (uitwringbaar) vaatdoekje ligt??? Zat ik iedere dag met kletsnatte theedoeken te kijken in de was.......
Je ziet, een hoop afwasfrustratie.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb thuis gelukkig nooit moeten afwassen, maar denk dat ze snel een vaatwasser hebben aangeschaft omdat ze tegen dezelfde problemen aanliepen.
Maar een vaatdoekje droogt minder goed als een theedoek en ja als ik afdroog verzamel ik ook eerst alles voordat ik het weg zet. Maakt volgens mij niet uit qua snelheid omdat je dan minimaal 2 kopjes per keer weg zet.
Meldt*quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrr
zal wel mannen eigen zijn.
Ik ben zeker een geluksvogel!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach ja.................kutleven.........................ik heb een geweldige dochter, ik heb een lieve man, ik heb een mooi huis, een goed inkomen, centrale verwarming en een vaatwasser. Hmmmmmm....................
En ze is wel lief voor je he anusje! Wa bende toch ne geluksvogel menneke............
Ik zet ook alles meteen weg! Het is tijdsverspilling het eerst nog op het aanrecht te zettenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrr
zal wel mannen eigen zijn.
Lekker!quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:08 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben zeker een geluksvogel!
Moet alleen zo weer naar stage.. daar zie ik een beetje tegenop. Kom namelijk net uit Den Haag en kan alweer zo op de fiets naar Arnhem toe
Maar denk eigenlijk dat het wel leuk gaat worden. Sinterklaas kwam vandaag in het land dus zullen mijn clienten het daar ook wel de hele tijd over willen hebben enzo! en pepernoten eten!!![]()
Geen wolkje aan de lucht hier.quote:
Zetten jullie dat in de fik?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:09 schreef oranjekoek het volgende:
Het was hier ook bewolkt, maar windstil gelukkig. We hebben een fikje gestookt in de tuin! Niet normaal zoveel oud papier je krijgt.
Nee, normaal wordt het opgehaaldquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zetten jullie dat in de fik?![]()
Moet ik niet proberen...![]()
JA!quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je hebt het te druk met Enter gehad?![]()
Gezellig gehad dus! Vooral doorgaan inderdaad, het gaat wel weer overquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:52 schreef Berenanus het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
Nouja, vanaf donderdag naar enter toe. Gisterenavond nog een minimeet gehad met 8 mensen uit dit topic:
[FOK!/Pr0n meet deel II] Sodom en Gomorra in Kijkduin VIII
Daarna nog laat gemaakt met z'n 2e en vanmorgen moest ik er weer vroeg uit om vanuit Den Haag naar Bemmel te reizen (2.5 uur) en dan om 1 uur op mijn stage te zijn.. Ben nu net een kwartiertje thuis... Dus MOE!
Maar slapen zuigt, dus ik ga nog ff door
Ik heb het geduld ervoor om het uit te proberenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gezellig gehad dus! Vooral doorgaan inderdaad, het gaat wel weer over![]()
Goeie muziek!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
Jottem, m'n cdtje met alle Offsrping albums gevonden.![]()
![]()
Je zal over een paar minuten wel in slaap vallen achter je pcquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb het geduld ervoor om het uit te proberen
Je ouders vinden dat ook goed?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
Half 11, The Offsring weer gevonden, ach, schijt aan de buren, open die versterker!![]()
Sleep is for the weak!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je zal over een paar minuten wel in slaap vallen achter je pc![]()
haha vooral in de ochtend ben ik dan een slappelingquote:
Joah, heb ook een koptelefoon maar die gaat op als iedereen in huis in bed ligt.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je ouders vinden dat ook goed?Heb je geen koptelefoon?
Ik zie een overeenkomst met mij.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha vooral in de ochtend ben ik dan een slappelingSavonds wil ik niet naar bed en sochtends kan ik niet wakker worden
![]()
Behalve vanochtend kom ik heel makkelijk uit mijn bed. Als ik wakker word ga ik eruit of als mijn wekker gaat.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha vooral in de ochtend ben ik dan een slappelingSavonds wil ik niet naar bed en sochtends kan ik niet wakker worden
![]()
Mooi zo! Ik dacht dat ideale buren niet bestondenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Joah, heb ook een koptelefoon maar die gaat op als iedereen in huis in bed ligt.![]()
Buren willen zo nu en dan ook wel eens de versterker opentrekken voor de complete nacht, en dan zo hard dat ik duidelijk kan horen wat er op staat. (ik lig op zolder)![]()
Dus we hebben er beide geen moeite mee.![]()
Ik heb de ideale buren.![]()
De meeste hebben daar last van geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zie een overeenkomst met mij.![]()
Mijn buren zeuren ook niet over mijn geluid!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik dacht dat ideale buren niet bestonden![]()
Mijn vriend en mijn zoontje zijn ook meteen wakker, Sanne en ik doen er een tijdje over wakker te worden. Ze wil rust als ze wakker wordt, zo liefquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Behalve vanochtend kom ik heel makkelijk uit mijn bed. Als ik wakker word ga ik eruit of als mijn wekker gaat.
Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik, ik ben opgegroeid in een groot vrijstaand huis met heel veel ruimte. Dus zeker 500 meter lopen naar de buren. Dan hoor je natuurlijk niks. Een paar keer in een rijtjeshuis gewoond en in een 2 onder 1 kap, niet te geloven wat een herrie kunnen mensen maken! De buurman in Lelystad was een dominee in een zwarte kerk, dus die mensen waren sochtend om 6 uur al vrolijk liedjes aan het zingen, dat kon zo tot 1 uur snachts doorgaan.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:37 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mijn buren zeuren ook niet over mijn geluid!Ik heb pas de ideale buren!!
+ ik heb hun nog nooit gehoord!
Op de rode stip slaap ik:quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je gewend bent denk ik, ik ben opgegroeid in een groot vrijstaand huis met heel veel ruimte. Dus zeker 500 meter lopen naar de buren. Dan hoor je natuurlijk niks. Een paar keer in een rijtjeshuis gewoond en in een 2 onder 1 kap, niet te geloven wat een herrie kunnen mensen maken! De buurman in Lelystad was een dominee in een zwarte kerk, dus die mensen waren sochtend om 6 uur al vrolijk liedjes aan het zingen, dat kon zo tot 1 uur snachts doorgaan.Een gezin van 8 mensen inclusief oma
bah, nooit weer.
hahaa! Leuk! Jullie hebben ook wel een mooie plek daar of niet''?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Op de rode stip slaap ik:
[ afbeelding ]
Uitzicht op een boerenveld?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:53 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Op de rode stip slaap ik:
[ afbeelding ]
Vroeger hadden we 8km uitzicht.. dan zagen we Arnhem liggen. Nu hebben ze helaas de betuweroute er tussen gegooidquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa! Leuk! Jullie hebben ook wel een mooie plek daar of niet''?
Ik 2min lopenquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Ik woon trouwens zo'n 5km als het niet minder is van ons oude huis.![]()
Zo ziet het er buiten amsterdam ook uitquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:20 schreef Berenanus het volgende:
Ah! Friesland zoals ik het me voorstelde
Heerlijk! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Berenanus het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, lenzen uit en ik ga zo toch maar mijn bedje in. Eens kijken of ik de 8 uur lang slapen kan halenGok dat ik eerder wakker word
Gelukt?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Berenanus het volgende:
Zo, tandjes gepoetst, lenzen uit en ik ga zo toch maar mijn bedje in. Eens kijken of ik de 8 uur lang slapen kan halenGok dat ik eerder wakker word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |