nee maar ze is weer ongehoorzaamquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mazzels
en je kunt op mij rekenen
![]()
Amanda: Oh ik heb foutjes gemaakt zie ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef Varen het volgende:
Amanda is al klaar met haar kolom, wordt steeds korter en onzinniger
En dan toch nog even vragen of dat kloptquote:Op woensdag 14 november 2007 23:40 schreef Dark het volgende:
Amanda - Gelukkig, hoe schrijf je dat....gellukkig?
Naad - Nee, 1 el
Straks gaat ze nog met Tippex op het beeldscherm zitten knoeien...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:40 schreef Dark het volgende:
Amanda - Gelukkig, hoe schrijf je dat....gellukkig?
Naad - Nee, 1 el
ze denkt dat achter het wel even overtypt voor haarquote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft het niet opgeslagen...........;(
Ze gaat het aan Braai laten lezen.
Beetje OT : Ooit heb ik bij 'n bedrijf het beeldscherm gezien van de boekhouder. Aan de rechterkant, op het scherm, allemaal blauwe balpen-vinkjes ...... Hij controleerde facturen aan de hand van de boekhouding op z'n scherm.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog met Tippex op het beeldscherm zitten knoeien...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Beetje OT : Ooit heb ik bij 'n bedrijf het beeldscherm gezien van de boekhouder. Aan de rechterkant, op het scherm, allemaal blauwe balpen-vinkjes ...... Hij controleerde facturen aan de hand van de boekhouding op z'n scherm.
wat een zelfkennisquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt zich een blonde doos, dat ze de boel gewist heeft
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog met Tippex op het beeldscherm zitten knoeien...![]()
[ afbeelding ]
Dat was de eerste editie van z'n reeks middernacht concertenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
Staat Dennis een concert te houden in zijn uppie was het niet op de streams.
Nu dus wel...en bedankt!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef 2live het volgende:
Staat Dennis een concert te houden in zijn uppie was het niet op de streams.
Down the drain, binnen 60 seconden.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:18 schreef tipsch het volgende:
Loopt die suffe stemming nog of is ie al down the drain (zoals het hoort)?
Dat 'neukt ze Dennis vanavond weer' is het ook al niet, lees pagina 1quote:Op donderdag 15 november 2007 00:20 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft kriebels in haar buik als ze aan Luc denkt, ondertussen neukt ze Dennis vanavond weer.
dus hij bijft nog ruim twee wekenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Janice verwacht : 30 november show en dan maandag 3 december opening van z'n winkel. Tegen die tijd denkt hij weg te zijn uit de Kooi.
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:34 schreef KimiK het volgende:
[..]
dus hij bijft nog ruim twee weken![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:39 schreef farscapevr6 het volgende:
whahahahaha tis echt miss piggy in die zuurstokjurk whehehehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |