quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef lorence1 het volgende:
eindelijk onthult, wie de onwerper van de kleding van sugar lee hooper is![]()
En hoe vaak hadden Brian en Amanda sex? Goede score.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:19 schreef Prospera het volgende:
Volgt
Vóór Brian kon ik niet klaarkomen bij mannen; bij Brian wel.
Naad: toch ook niet zo vaak?
Aman: nu 3x
Geweldige minnaar die Brian![]()
Naad: ik kan ook niet zo snel klaarkomen, Dennis skipt het foreplay.
Bij Dennis duurt het ook anderhalf uur onder de dekens.
Dennis roept na een kwartier onder de dekens al dat het zo warm is.
Wow, 3 keer alquote:Op woensdag 14 november 2007 22:19 schreef Prospera het volgende:
Volgt
Vóór Brian kon ik niet klaarkomen bij mannen; bij Brian wel.
Naad: toch ook niet zo vaak?
Aman: nu 3x
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhip!
Of zie ik daar de aanzet tot een teaserdansje en is het Amanda over tien jaar?
Ze weet wel hoe ze 'm moet beledigen inderdaad. Als een man iets niet wil horen van een vrouw is 't dat welquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef beequeen het volgende:
Naad zet Dennix weer volkomen voorschut, wat is het toch een schatje.![]()
3x klaargekomen in zo'n 9 maanden, geweldige minnaarquote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wow, 3 keer al. Minimaal 3 keer per nacht zou ik er haar geven
.
Tijd voor Tarzan.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
Naad: hij heeft me gevingerd, maar ik kon niet klaarkomen. 10 minuten later had hij kramp in zijn vingers. Als ik 2 x trek komt hij al klaar.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhip!
Of zie ik daar de aanzet tot een teaserdansje en is het Amanda over tien jaar?
En ze gaat maar door met beledigenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Prospera het volgende:
Naad: hij heeft me gevingerd, maar ik kon niet klaarkomen. 10 minuten later had hij kramp in zijn vingers. Als ik 2 x trek komt hij al klaar.
boeiend.......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Hij rommelt wel, maar daar kan ik niet op klaar komen. Gisteren hield hij na een paar minuten op, hij zei dat hij kramp had aan z'n vinger. Ik trek hem wel, maar na twee keer is hij al klaar. Is ook geen lol aan."
Zo, dat weten we ook weer .........
Maar hij compenseert dat weer door haar af en toe te slaanquote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
3x klaargekomen in zo'n 9 maanden, geweldige minnaar![]()
Het is zo overduidelijk dat ze walgt van Dennis en dat ze het alleen maar doet voor backup en/of in opdracht.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
En ze gaat maar door met beledigen![]()
Leuk item voor de kalender.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef Copycat het volgende:
Wat zielig dat ze niet beter weet. Drie orgasmes in driekwart jaar. da's een orgasme per seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |