Sinds wanneer kom jij in HC hier?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende () centjes er door te jagen in HC.
Nou ja.. zeg nooit nooit.. Zie maar wat Koeman flikte in zijn jaartje..quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Juist, die status is er nu niet. En dat zal ook nog wel even duren voordat die er wel weer is. Feit is dat in de winterstop de verdediging aangesterkt moet worden, en misschien je slag slaan om de #10 positie.
Het zal echt nog wel een jaartje of 3, misschien zelfs 4 duren eer Ajax weer aan echte topspelers mag gaan denken. Want denk je nou werkelijk dat als Ajax dit jaar kampioen wordt, dat ze dan ineens in de halve finale Champions League staan? Nee, dacht 't ook niet.
Dat zijn geen clubs. Kom op zeg. Real Madrid B, kun je over discussiëren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B
Albacete Balompié
Celta de Vigo
Rayo Vallecano
UD Salamanca
RCD Espanyol
Athletic Bilbao
Ajax
Inderdaad het zijn maar 3 clubs.
Mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ja.. zeg nooit nooit.. Zie maar wat Koeman flikte in zijn jaartje..
Nee maare, we zijn het wat dit onderwerp betreft eensch
Ajax Life, die flapdrol lag bij mij ook op de matquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waar schort het aan dan Co?
Waar komt die foto uit?
Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zijn geen clubs. Kom op zeg. Real Madrid B, kun je over discussiëren.
Dus nu hebben we discussie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoor
DISCUSSIE!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus nu hebben we discussie? [afbeelding]
D'r is helemaal niks mis met Real Madrid B. Maarja, het is een B elftal van Madrid. Het is geen échte club. Ja, dat is het wel, maar een 2e team. Een..eeh..ander team dan het échte Real Madrid, dat wel een club is. Jezus, moeilijk uit te leggen. Het is zoiets als de A1 van Ajax te vergelijken met Sparta. Dan vind ik Sparta méér een club dan de A1 van Ajax.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
DISCUSSIE! [ afbeelding ]
Wat is er mis met Real Madrid B?
Buiten het feit dat hij in de top van zijn carriere alleen voor Bilbao uit is gekomen is Ajax ook wel het hoogste niveau wat hij gehaald heeft, en het enige buiten Spanje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B
Albacete Balompié
Celta de Vigo
Rayo Vallecano
UD Salamanca
RCD Espanyol
Athletic Bilbao
Ajax
Inderdaad het zijn maar 3 clubs.
Feit is idd wel dat zo goed als hij tot nu toe bij Ajax heeft gespeeld, hij nog nergens heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij in de top van zijn carriere alleen voor Bilbao uit is gekomen is Ajax ook wel het hoogste niveau wat hij gehaald heeft, en het enige buiten Spanje.
Je vergeet Stekelenburg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Wooldoor het volgende:
Ik geloof weinig van die gelimiteerde transfersom van Heitinga, bij Babel werd dat ook geroepen. Of zijn gelimiteerde transfersom was 17 miljioen![]()
10 miljoen voor Heitinga moet toch wel kunnen + de garantie dat hij bij Ajax zijn carriere beeindigd.
Heitinga toch wel de laatste van de 3 echte Ajax mensen: van der Vaart, Sneijder en Heitinga.
Je smiley zit gewoon bij mijn FQR er al inquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
D'r is helemaal niks mis met Real Madrid B. Maarja, het is een B elftal van Madrid. Het is geen échte club. Ja, dat is het wel, maar een 2e team. Een..eeh..ander team dan het échte Real Madrid, dat wel een club is. Jezus, moeilijk uit te leggen. Het is zoiets als de A1 van Ajax te vergelijken met Sparta. Dan vind ik Sparta méér een club dan de A1 van Ajax.
Je jat overigens gewoon schaamteloos m'n smiley
Eigenlijk wel maar ik vind niet echt dat hij Ajax uitstraald wat die andere 3 wel hadden. Komt mischien doordat hij keeper is, maar bij van der Sar en Menzo vond ik dat ze echt Ajax uitstraalde.quote:
Daar noem je d'r ook twee zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik vind niet echt dat hij Ajax uitstraald wat die andere 3 wel hadden. Komt mischien doordat hij keeper is, maar bij van der Sar en Menzo vond ik dat ze echt Ajax uitstraalde.
FC Omniworld speelt ook professioneel voetbalquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoor
Gezellig toch, Nederland speelt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Weekend! Zo ongeveer het weekend waar ik het minst naar uitkeek, integendeel zelfs.![]()
Kom eens een keer bij de derby kijken, supergezellig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gezellig toch, Nederland speelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |