Ik snap de opdracht en ik zit niet eens op die schoolquote:Op woensdag 14 november 2007 17:41 schreef Snelwagen het volgende:
Mogguh
Ben nu op school met een opdracht voor provincie fryslân en voor witteveen&bos, om het waterverkeer&wegverkeer aantrekker te maken bij bruggen tijdens het w88.
Ik doe toch geen fokking verkeerskundeHeeft niks met mn opleiding te maken
![]()
![]()
![]()
thxquote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en voor de luie anussen die dit topic niet kunnen vindenhier een linkje
Geen dankquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
thxhad em anders nooit gevonden
Aparte velg ookquote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef Cageon het volgende:
ziet er wel nice uit
ook dicht en ong net zo als de voorkant?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
Zo ongeveer...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Aparte velg ookik kan er alleen nog niet achter komen hoe de andere kant er uit ziet
Ook belangrijk
DAT geel muts.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Die geel. Me ogen; TRANEN!![]()
Voor de rest wel een lekker motortje.![]()
Zo zie je maar weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
DAT geel muts.
Zag je nick nog op een kenteken
Ik bedoelde eigenlijk de hele motor van de andere kantquote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
ook dicht en ong net zo als de voorkant?
Dat smeer je er toch dat nagellak opquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Goed gezegd, spreekt hier de waren commerciële designer die niet net als de oude meesters platzak wil eindigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef koffiekoekje het volgende:
Het gaat om wat je maakt, niet waarvoor
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef koffiekoekje het volgende:
O, en voor de luie anussen die dit topic niet kunnen vindenhier een linkje
Noem je mijn motor een groene bus?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer.
De nederlandse vacature in ons rooster moet nodig gevult worden.![]()
Me nick staat ook op veel groene bussen. Jatters.
Gedistingeerd geel voor de doelgroep,quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Beetje jammer dat het niet woensdag 12 november 'tussen de middag' is. Achterstallig (denk)werk.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef Den_Haag het volgende:
Avond! Hoe is het met iedereen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |