abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2002 @ 08:10:08 #51
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3258138
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:

.
Beweeg mij dagelijks in Den Haag, Hoefkade en omgeving, tussen al die rovende, stelende, mishandelende, verkrachtende en moordende meute vreemdelingen.

Oh grappig. Ik ook. En het is helemaal niet zo fijn.
Vooral op het begin van de Hoefkade bij het reisbureau is het altijd erg gezellig.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_3385468
heb niet al het voorgaande gelezen, maar wil even melden dat Janmaat echt is opgeleefd, hij heeft bij Waskracht zonet een ware metarmorfose ondergaan, is nu helaas bijna afgelopen maar kijk vooral naar de herhaling
pi_3385505
hier nog even een linkje, http://www.vpro.nl/programma/waskracht/index.shtml?2785571+2940054 kijken dus is echt de moeite waard
  maandag 4 maart 2002 @ 21:38:52 #54
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_3386235
Donderdag 7 Maart 2002 00:05
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_3387727
Geen verkeerd programma op zich!
Wel triest om die vrouw van Janmaat zo zielig in een rolstoel te zien. Dat allemaal door toedoen van links tuig!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 00:04:36 #56
19559 l-m0
zo lief als....
pi_3387836
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
who's ur daddy?
pi_3388500
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
over zwart/wit gesproken!
alles heeft een oorzaak
  dinsdag 5 maart 2002 @ 01:39:55 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_3388599
Inderdaad, geen enkele aktie tegen de democratie is naar mijn mening goed te spreken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 01:42:33 #59
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_3388620
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 01:39 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, geen enkele aktie tegen de democratie is naar mijn mening goed te spreken.
Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 01:45:59 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_3388650
Yep. (Niet helemaal goed te spreken bedoel ik dan, ik zal er misschien ook geen traan om laten)
Maar een land wat toestaat dat z'n burgers fysiek aangevallen worden om hun mening heeft toch al misvormde democratisch beginselen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 5 maart 2002 @ 03:37:16 #61
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3389180
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 01:45 schreef speknek het volgende:
Yep. (Niet helemaal goed te spreken bedoel ik dan, ik zal er misschien ook geen traan om laten)
Maar een land wat toestaat dat z'n burgers fysiek aangevallen worden om hun mening heeft toch al misvormde democratisch beginselen.
Amen.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
  dinsdag 5 maart 2002 @ 03:37:53 #62
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_3389181
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 01:42 schreef Lithion het volgende:

[..]

Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?

Dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor....
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
pi_3389789
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
Leer jij eerst maar eens Nederlands voordat je onnozele dingen gaat rondstrooien hier.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3389869
Het verschil tussen (de oude) Janmaat en Fortuyn, is hetzelfde als het verschil tussen Bossi en Fini.

Een maatpak, gepolijst en de (doorzichtige) poging beschaafd over te komen, door hun verhaal op een andere manier te brengen.
That's all.

Alleen is Fini geen "froggio" en valt de groep waar Fortuyn bijhoort ook onder de personen waar Fini/z'n achterban niks van moeten hebben.

-------Practice Mindfulness-------
pi_3390687
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:31 schreef GEsTOoRD het volgende:
De allochtoonse jeugd steelt, sloopt, patst en mishandeld. Nu hoef je alleen nog maar te wachten op de eerste Nederlanders die het niet meer pikken en net zulk gedrag gaan vertonen.
Jij leest zeker selectief de krant?
pi_3390706
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Jij leest zeker selectief de krant?

Jij hebt zeker een plaat voor je kop?
pi_3390709
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef machteld het volgende:

[..]

We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.

En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.

Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.

De andere politici verdienen een standje voor het hun kop in het zand steken.

Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  woensdag 6 maart 2002 @ 00:24:05 #68
19775 Slam
The True AoD
pi_3399659
"Weet je wie ik ben? Ik ben die verschrikkelijke Janmaat"

Humor

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
  woensdag 6 maart 2002 @ 00:28:51 #69
272 R@b
No-nonsens
pi_3399697
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef onschuldig het volgende:

[..]

Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!

Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.

Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_3399787
R@b, als je zag hoe Janmaats volgelingen een aantal overlevenden van de concentratiekampen uitschold met o.a. "ze zijn vergeten jullie te vergassen", en Janmaat stond daar glunderend van alle aandacht bij te kijken.
Dan weet je precies hoe Janmaat over Joden denkt!

Ik hoorde hem niet zeggen, jongens, nee niet doen!

pi_3399801
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:

[..]

Hij is iig pro-Israël, maar hoe ie over joden in het algemeen denkt, dat weet ik ook niet hoor.

[edit]Oeps, ik dacht dat je Pim bedoelde, neem me niet kwalijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 06-03-2002 00:50]

pi_3399804
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:

[..]

Kijk maar naar zijn vrienden! Zijn stuk voor stuk Nazi's. Je weet toch wel hoe Nazi's over Joden etc. denken?
quote:
Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......
En, hoe denk ik over Joden? Quote me a.u.b! Doe geen domme uitlatingen. op jou
Incidenten in Frankrijk die aangeduid worden als anti-semitisme, zijn veelal door de joden zelf gepleegd om hun slachtofferrol te versterken.
  woensdag 6 maart 2002 @ 02:38:11 #73
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_3400565
quote:
Op maandag 04 maart 2002 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen verkeerd programma op zich!
Wel triest om die vrouw van Janmaat zo zielig in een rolstoel te zien. Dat allemaal door toedoen van links tuig!
Naja, mensen die een ander in een rolstoel slaan vallen absoluut onder de groep 'tuig'.
Alleen jammer dat bepaalde toch al wat meer rechts-georienteerde mensen dit soort zaakjes soms graag zien als geldige reden om hun voorkeur voor rechts om te zetten in haat tegen links...
Krekker is de bom!
pi_3400594
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef Coos het volgende:
NOS-TT 151 do 2feb

Voormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.

Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.

ik ben het geheel met je eens, heel eng dus! Onverdraagzaamheid ligt op de loer, en van tolerantie is allang geen sprake meer. Kritisch het buitenland beleid onder de loep nemen moet kunnen, maar elk politiek partij misbruikt nu die thematiek en lopen er mee te zwaaien alsof het de laatste dropsleutel betrefd op zoek naar de zwevende kiezer
En dat alles omdat 1 nar als megafoon fungeert voor een grote groep Nederlanders die 'wel genoeg heeft van Paars'.
Ik hoor alleen maar negatieve verhalen over 'Paars' terwijl ze ongehoord veel successen hebben behaalt.
sociaal Nederlandse welvaart behoort tot de beste van de wereld.
Normverloedering en egocentrisme zijn de kernwoorden die uit welvaart voortvloeien, om een simpel voorbeeld te geven; een burger met een DVD speler wij allen een DVD speler.

Over buitenlanders problematiek wordt net zo lichtzinnig gedacht zoals men een kroket uit de muur trekt om de lust naar populisme te kunnen voederen.

En die dogmatiek voert hellaas de boventoon.

Jan Maat, Pim Fortuyn, het is allemaal 1 pot nat. Het is zoals ik al eerder zei, een dure one-man show die net zo vervelend gaat worden als de eeuwige herhaling van wasprodukten op tv. Echter die verdwijnen vrij spoedig van je scherm en deze nar blijft vier jaar in de doos van politiek Den Haag.

Good Looking Gobling

I just love the G4 Dual Powermacs
pi_3400597
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij hebt zeker een plaat voor je kop?

Je leest inderdaad selectief de krant zo te zien.
Nogal kortzichtig.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')