quote:Oh grappig. Ik ook. En het is helemaal niet zo fijn.
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:.
Beweeg mij dagelijks in Den Haag, Hoefkade en omgeving, tussen al die rovende, stelende, mishandelende, verkrachtende en moordende meute vreemdelingen.
quote:over zwart/wit gesproken!
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
quote:Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?
Op dinsdag 05 maart 2002 01:39 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, geen enkele aktie tegen de democratie is naar mijn mening goed te spreken.
quote:Amen.
Op dinsdag 05 maart 2002 01:45 schreef speknek het volgende:
Yep. (Niet helemaal goed te spreken bedoel ik dan, ik zal er misschien ook geen traan om laten)
Maar een land wat toestaat dat z'n burgers fysiek aangevallen worden om hun mening heeft toch al misvormde democratisch beginselen.
quote:Dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor....
Op dinsdag 05 maart 2002 01:42 schreef Lithion het volgende:[..]
Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?
quote:Leer jij eerst maar eens Nederlands voordat je onnozele dingen gaat rondstrooien hier.
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
Een maatpak, gepolijst en de (doorzichtige) poging beschaafd over te komen, door hun verhaal op een andere manier te brengen.
That's all.
Alleen is Fini geen "froggio" en valt de groep waar Fortuyn bijhoort ook onder de personen waar Fini/z'n achterban niks van moeten hebben.
quote:Jij leest zeker selectief de krant?
Op donderdag 21 februari 2002 22:31 schreef GEsTOoRD het volgende:
De allochtoonse jeugd steelt, sloopt, patst en mishandeld. Nu hoef je alleen nog maar te wachten op de eerste Nederlanders die het niet meer pikken en net zulk gedrag gaan vertonen.
quote:Jij hebt zeker een plaat voor je kop?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:13 schreef Ulx het volgende:[..]
Jij leest zeker selectief de krant?
quote:Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef machteld het volgende:[..]
We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.
En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.
De andere politici verdienen een standje voor het hun kop in het zand steken.
Humor
quote:Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef onschuldig het volgende:[..]
Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!
Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......
Ik hoorde hem niet zeggen, jongens, nee niet doen!
quote:Hij is iig pro-Israël, maar hoe ie over joden in het algemeen denkt, dat weet ik ook niet hoor.
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:[..]
Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
[edit]Oeps, ik dacht dat je Pim bedoelde, neem me niet kwalijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 06-03-2002 00:50]
quote:Kijk maar naar zijn vrienden! Zijn stuk voor stuk Nazi's. Je weet toch wel hoe Nazi's over Joden etc. denken?
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:[..]
Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
quote:En, hoe denk ik over Joden? Quote me a.u.b! Doe geen domme uitlatingen.
Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......
quote:Naja, mensen die een ander in een rolstoel slaan vallen absoluut onder de groep 'tuig'.
Op maandag 04 maart 2002 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen verkeerd programma op zich!
Wel triest om die vrouw van Janmaat zo zielig in een rolstoel te zien. Dat allemaal door toedoen van links tuig!
quote:ik ben het geheel met je eens, heel eng dus! Onverdraagzaamheid ligt op de loer, en van tolerantie is allang geen sprake meer. Kritisch het buitenland beleid onder de loep nemen moet kunnen, maar elk politiek partij misbruikt nu die thematiek en lopen er mee te zwaaien alsof het de laatste dropsleutel betrefd op zoek naar de zwevende kiezer
Op donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef Coos het volgende:
NOS-TT 151 do 2febVoormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.
Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.
Over buitenlanders problematiek wordt net zo lichtzinnig gedacht zoals men een kroket uit de muur trekt om de lust naar populisme te kunnen voederen.
En die dogmatiek voert hellaas de boventoon.
Jan Maat, Pim Fortuyn, het is allemaal 1 pot nat. Het is zoals ik al eerder zei, een dure one-man show die net zo vervelend gaat worden als de eeuwige herhaling van wasprodukten op tv. Echter die verdwijnen vrij spoedig van je scherm en deze nar blijft vier jaar in de doos van politiek Den Haag.
Good Looking Gobling
quote:Je leest inderdaad selectief de krant zo te zien.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jij hebt zeker een plaat voor je kop?
GLG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |