abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2002 @ 22:19:27 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3255554
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:
Koop al minstens 25 jaar trouw bij de islamitische slager die nog ambachtelijke kwaliteitsproducten aanbiedt. Voor de helft van wat Appie rekent.
Dat begrijp ik, omdat Islamitische slagers WEL op goedkope onhygiënische wijze mogen slachten en Appie zich gewoon aan de warenwet moet houden...

Positieve discrimintaie wordt dat wel genoemd

donderdag 21 februari 2002 @ 22:22:05 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_3255587
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:

[..]

Ik snap niet waar jullie het over hebben.

Misschien moet je je es vermommen als een lekker blond wijf van 25..ik denk dat je dan iets begint te dagen..of ms heb je gewoon teveel geblowd en gaat alles zowiezo langs je heen?
quote:
Koop al minstens 25 jaar trouw bij de islamitische slager die nog ambachtelijke kwaliteitsproducten aanbiedt. Voor de helft van wat Appie rekent.
Nou ja! Waar maken we ons dan druk over he! geven ze tegenwoordig ook airmiles bij die islamitische slagers dan stap ik ook meteen over
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_3255589
Dat moet iedereen opvallen, alleen sommigen hebben we zo'n plank voor hun hoofd, zoals dat Coos Elnego figuur.

Vraagje voor Coos Elnego: Wat wil jij dan in 2015? Nederland heeft inmiddels 36 miljoen inwoners, elke boom is gekopt, omdat de gevangenissen vol zitten worden er geen mensen meer gearresteerd, politie is niet meer nodig omdat de gevangenissen toch al vol zitten, elke werkende burger moet 99% belasting betalen om zijn stelende, luie, jattende en fokkende medeburgers te onderhouden, elk stukje water is inmiddels al drooggelegd, nieuwbouwwijk in Amsterdam Zuid grenst aan die nieuwbouwwijk in Maastricht Noord...

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3255667
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
quote verwijderd
-edit-
Dit klinkt als een parodie, of het is een slechte Teeuwen-imitatie.

Is dit het niveau wat we de komende maanden aan moeten horen? Dit gejammer?
Ze fokken kinderen!

Een vraagje dan maar. Wie zijn die verkrachtende moordende horden? En welke oplossingen heeft Fortuyn daarvoor?

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:34]

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_3255672
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat moet iedereen opvallen, alleen sommigen hebben we zo'n plank voor hun hoofd, zoals dat Coos Elnego figuur.

Vraagje voor Coos Elnego: Wat wil jij dan in 2015? Nederland heeft inmiddels 36 miljoen inwoners, elke boom is gekopt, omdat de gevangenissen vol zitten worden er geen mensen meer gearresteerd, politie is niet meer nodig omdat de gevangenissen toch al vol zitten, elke werkende burger moet 99% belasting betalen om zijn stelende, luie, jattende en fokkende medeburgers te onderhouden, elk stukje water is inmiddels al drooggelegd, nieuwbouwwijk in Amsterdam Zuid grenst aan die nieuwbouwwijk in Maastricht Noord...

Hallo sukkel!!
In 1980 stond ik te protesteren op het binnehof tegen de komst van Janmaat in de kamer. Ik zag toen hoe zijn volgelingen, een ouder echtpaar met de joodse vlag en een spandoek Auswitsh nooit meer, die mensjes toeschreeuwden: "ze zijn vergeten jullie te vergassen"! En meer van dat soort fijne uitspraken. Gelukkig waren er demonstranten die onder het toeziend oog van oom agent deze walgelijke figuren hun smoelwerken dicht timmerden!

Zelf woon je zeker in Urk, Spakenburg of wat voor gat dan ook.

pi_3255718
Ik maak me meer zorgen over het feit dat elke actie een reactie heeft. De allochtoonse jeugd steelt, sloopt, patst en mishandeld. Nu hoef je alleen nog maar te wachten op de eerste Nederlanders die het niet meer pikken en net zulk gedrag gaan vertonen. Nu is dat nog niet erg, schitterend als een groepje Nederlanders een groepje buitenlanders effe de les leest. Ik vrees alleen dat onze maatschappij gewoon steeds verder afglijd. Ik zie het nu al gebeuren.

Actie-Reactie, je ziet het ook in de kwestie Fortuyn, de buitenlanders misdragen zich en nu is het punt gekomen dat steeds meer Nederlanders het niet meer pikken en anti-buitenlander worden. Is bij mij ook zo gebeurd.

pi_3255767
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:28 schreef Coos het volgende:

[..]

Hallo sukkel!!
In 1980 stond ik te protesteren op het binnehof tegen de komst van Janmaat in de kamer. Ik zag toen hoe zijn volgelingen, een ouder echtpaar met de joodse vlag en een spandoek Auswitsh nooit meer, die mensjes toeschreeuwden: "ze zijn vergeten jullie te vergassen"! En meer van dat soort fijne uitspraken. Gelukkig waren er demonstranten die onder het toeziend oog van oom agent deze walgelijke figuren hun smoelwerken dicht timmerden!

Zelf woon je zeker in Urk, Spakenburg of wat voor gat dan ook.

Nazi ideëen en Fortuyn over een kant scheren vind ik veelste makkelijk, dat soort dingen lees ik al genoeg in de (onpartijdige:r) media!
pi_3255780
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Dit moet trouwens de ultime natte droom zijn voor de bouwmaffia.
pi_3255844
Jernau.Morat.Gurgeh

Dank.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_3256041
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:31 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik vrees alleen dat onze maatschappij gewoon steeds verder afglijd. Ik zie het nu al gebeuren.
Off-topic:
Ik ook, als ik naar je usericon kijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_3256082
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:58 schreef OllieA het volgende:

[..]

Off-topic:
Ik ook, als ik naar je usericon kijk.

En jij ligt 500 jaar achter in de tijd.
pi_3256175
Nu we het toch over usericons hebben, is dat niet een hakenkruis op de borst van de leernicht, Refragmental?
pi_3256184
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:08 schreef Goethe het volgende:
Nu we het toch over usericons hebben, is dat niet een hakenkruis op de borst van de leernicht, Refragmental?
Jep, heb je die film wel eens gezien?
pi_3256186
Ik heb net effe rondgekeken op het forum van maroc.nl:

Alle problemen hier zijn ONZE schuld want "wij" hebben "ze" geen eerlijke kans gegeven een goed bestaan op te bouwen.

Omgekeerde wereld?

pi_3256213
Komt het uit een film? Is ie goed?
pi_3256232
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:12 schreef Goethe het volgende:
Komt het uit een film? Is ie goed?
American History X, maar ik kan er niet veel over zeggen, want je moet hem echt zien.
Ik wil alleen wel zeggen dat dat icoon mooi is omdat ie dat hakenkruis probeert te bedekken omdat ie z'n neo-nazi verleden wil vergeten.

Mooie film, echt een topper die je moet zien.

pi_3256262
Ik zal hem komend weekend downloaden met DirectConnect.>:)
pi_3256266
Kappen met offtopic gedoe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 21 februari 2002 @ 23:27:52 #44
19775 Slam
The True AoD
pi_3256413
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef machteld het volgende:

[..]

We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.

En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.

Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.

De andere politici verdienen een standje voor het hun kop in het zand steken.

Niets aan toe te voegen, erg raar dat Balkenende dat nu wel mag zeggen zonder enig gevolg en Janmaat niet.

(Lijkt me leuk als Balkenende nu veroordeeld wordt!!!)

Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_3256444
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:28 schreef Coos het volgende:

[..]

Hallo sukkel!!
In 1980 stond ik te protesteren op het binnehof tegen de komst van Janmaat in de kamer.

In 1980 ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_3256469
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:27 schreef Slam het volgende:

(Lijkt me leuk als Balkenende nu veroordeeld wordt!!!)

Mij niet.

Zou een enorme inperking zijn van de politieke discussie omtrent de multiculturele samenleving. Dan gaat Fortuyn nog gelijk krijgen met zijn kritiek op art. één.

pi_3257115
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:30 schreef R@b het volgende:

[..]

In 1980 ?

Yes!! And still the same thoughts......................!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht!

pi_3257385
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 23:30 schreef R@b het volgende:
In 1980 ?

Hij bedoelt waarschijnlijk 1982, toen Janmaat in de Tweede-Kamer kwam voor de CP.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_3257416
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 01:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Hij bedoelt waarschijnlijk 1982, toen Janmaat in de Tweede-Kamer kwam voor de CP.

Juist!
  vrijdag 22 februari 2002 @ 02:59:47 #50
272 R@b
No-nonsens
pi_3257731
quote:
Op vrijdag 22 februari 2002 00:46 schreef Coos het volgende:

[..]

Yes!! And still the same thoughts......................!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht!

Grappig dat jij in 1980 al op het Binnenhof tegen de CP demonstreerde, want in 1980 had de Centrum Partij nog niet eens aan de verkiezingen meegedaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')